تخفیف ویژه!! تماس با آقای بهاری

646 06 06 0912

انتخاب سنگ نما مناسب

انتخاب سنگ نما مناسب

قدم اول در پیش گیری از افتادن سنگ از نما بر می گردد به قبل از اجرای سنگ نما یعنی به زمانی که سنگ برای نما را انتخاب می کنیم .پس لازم است تا در انتخاب سنگ نما مناسب در حفظ زیبایی و جلوگیری از خطرات جانی ضروری است.

نکته اول انتخاب سنگ مناسب

سنگی را انتخاب کنیم که علاوه بر استحکام و طول عمر چگالی کم و نیز خلل و فرج کافی برای نفوذ مواد چسبنده به داخل سنگ نما جهت برقراری چسبندگی مناسب سنگ به نما را محیا کند ، معمولا سنگ های دسته تراورتن از شرایط مناسبی برای استفاده در نما را دارند .

اسکوپ سنگ نما

بر اساس قانون جدید نظارت مهندسی تمامی سنگ های مصرفی در نمای ساختمان باید اسکوپ شوند ، اسکوپ روشی است که در آن یک شیار در پشت سنگ ایجاد شده و سیم یا گیره مخصوص در آن شیار قرار می گیرد و این کار به چسبندگی سنگ به نما کمک می کند .

رعایت نکات اجرایی اصول انتخاب سنگ نما را مرور می کنیم .

  1. انتخاب سنگ مناسب سنگ باید دارای ویژگی هایی باشد که ماندگاری و استحکام کافی را داشته باشد .
  2. اسکوپ سنگبه وسیله اضافه کردن سیم یا گیره اصطکاک را زیاد میکنیم
  3. زیر سازی مناسب نماملات برای چسباندن سنگ به نما باید مناسب و دارای چسبندگی کافی و نیز مقدار آب وسیمان متناسب باشد .

محکم کردن سنگ به نما بعد از اجرا

اما شرایطی پیش می آید که در اثر اشتباهات و کوتاهی ها سنگ دچار سستی و لغزش از جایگاه خود در نما می شود در این حالت تنها راهکار ما برای جلوگیری از افتادن سنگ از نما پیچ و رولپلاک سنگ به نما می باشد ، گروه خدمات ساختمانی بهاری تلاش دارد تا هر گونه ایراد و ضعفی که در ساختمان شما وجود دارد را به بهترین نحو تبدیل به زیبایی بکند ، از کفسابی و سنگسابی شروع می شود تا نماشویی ساختمان سرویس کامل ساختمان را با ما تجربه کنید.

برای سفارش نماشویی و یا مشاوره در انتخاب سنگ نما مناسب با شماره ۰۹۱۲۶۳۵۸۷۲۱ تماس بگیرید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

۶۴۶ ۰۶ ۰۶ ۰۹۱۲ تماس