تخفیف ویژه!! تماس با آقای بهاری

646 06 06 0912

انواع پیچ و رولپلاک : مناسب ترین پیچ برای مقاوم سازی نما

پیچ مخصوص پیچ کردن سنگ نمای ساختمان

پیچ چیست؟

پیچ از دو قسمت بنام کلگی و پایه استوانه ای تشکیل میشود.که کلگ سر پیچ است که از لحظ ظاهری به مدل های مختلفی تقسیم میشود و به قسمت استوانه ای پایه پیچ میگویند که شیارها و طرح متناسب با جنس قطعاتی که وصل میشوند تولید میشود. و قسمت پایه پیچ گاهی نیمه رزوه میشود تا در مواقع ضروری به طور کامل رزوه گردد.پیچ ها انواع مختلفی دارند که براساس نو نیاز و متریال تولید میشوند و به فاصله دو تا پیچ و دو شیار پیچ گام می گویند . پیچ ها براساس باز و بسته شدن به چپ گرد و راست گرد تقسیم میشود با ما همراه باشید تا انواع پیچ ها را به شما معرفی کنیم.

انواع پیچ

همانطور که گفته ایم پیچ انواع مختلفی دارد که متناسب با جنس و نوع نیاز مصرف کننده تولید میشود.انواع پیچ به شرح زیر میباشد:

پیچ فلز : پیچ فلز با نماد SMS ساخته میشود . پایه پیچ فلز نوک تیز و در فاصله ی کمتر از هم قرار میگیرند و بصورت تمام رزوه هستند.

این نوع پیچ مناسب مقاوم سازی سنگ نمای ساختمان می باشد که بسته به ابعاد سنگ در ابعاد 5 و 6 سانتی متر کار می شود .

پیچ شش گوش : پیچ شش گوشی با نماد hex bolt خوانده میشود که برای باز و بسته شدن آن باید از آچار استفاده کنیم و همچنین این نوع پیچ به دو صورت تمام رزوه و نیمه رزوه تولید میشوند.

پیچ چشمی : پیچ چشمی داری گامی بلند است و به دو صورت نمیه رزوه و تمام رزوه تولید میشود . در قسمت کلگی حلقه ای است که از آن برای آویزان نمودن وسایل و لوازم مختلف استفاده میشود.

پیچ فیکس : دارای طرح های مختلفی میباشد که در دو سر خود دو مهره دارد و از پیچ فیکس برای اتصال بدنه یونیت استفاده میکنند.

پیچ ام دی اف : همانطور که از اسمش مشخص است این نوع پیچ به پیچ کابینتی معروف است و برای اتصال صفحه های کابینت استفاده میشود که تمام رزوه و نوک تیز است و برای استفاده از این نوع پیچ باید نکات ضروری توجه داشته باشید مثلا در هنگام استفاده از این نوع پیچ باید جای پیچ را با وسیله دیگر سوراخ کنید تا احتمال ترکیدن صفحه کاهش یابد.

مزایا استفاده از پیچ

پیچ ها بدلیل استفاده از روکشی که روی فلزش است در برابر رطوبت مقاومت بالایی دارد و زنگ نمیزند.

تنوع طرح و مدل و اندازه و ابعاد مختلفی در پیچ ها وجود دارد که متناسب با نیاز هر مصرف کننده تولید میشوند.

پیچ ها نسبت به سایر روش ها باز و بسته کردن و اتصال راحت تری دارند.

رولپلاک چیست؟

رولپلاک یا مته دیوار خور از جنس مختلفی نظیر فیبر و پلاستیک و….. تولید میشود و زمانی که پیچ مقاومت کافی برای نگهداشتن قطعات سنگین یا شکننده را ندارد از رولپلاک استفاده میشود . امروز بدلیل پایین بودن هزینه از رولپلاک در صنعت های مختلفی مانند…آویز لوستر و آویز تابلو و محکم و مقاوم گردن سنگ نما ساختمان که در اثر گذشت زمان و فرسودگی استحکام خود را از دست میدهند. استفاده متعددی دارد.

انواع رولپلاک

رولپلاک ها از لحاظ بدنه و جنس و طرح و رنگ مدل های مختلفی دارند و با توجه به نوع نیاز مورد استفاده قرار میگیرند. انواع پیچ و رولپلاک ها به شرح زیر میباشد:

رولپلاک ساده : این جنس رولپلاک همانطور که از اسمش مشخص ایت بسیار ساده و بدون شاخک و لبه است و بصورت دو یا چهار بر تولید میشود که جز پر کاربردترین رولپلاک شناخته شده است.

رولپلاک پروانه : این نوع رولپلاک جنس فلزی و پلاستیکی دارد و داری دو بال است که هنگام نصب بر روی سطح مورد نظر دوتا بال گیر میکنند و جای خود را فیکس میکنند.

رولپلاک فیشر : رولپلاک فیشر از بهترین پلاستیک ها ساخته میشود و این رولپلاک در دیوار های بتنی و سیمانی با سوراخ های بزرگتر ایجاد میشود که بعد از بستن حجم رولپلاک افزایش میابد.

رولپلاک شاخک دار : رولپلاک شاخک دار زمان بستن پیچ شاخک هایش به دیوار داخلی محکم متصل میشود و بدنه آن دارای شاخک هایی میباشد.

قیمت انواع پیچ و رولپلاک

پیچ و رولپلاک بدلیل تنوع و طرح و مدل های مختلف قیمت متنوعی دارد. زمانی که سنگ نما شما ریزش کند شرکت بهاری با استفاده از پیچ شش سانتی گالوانیزه و رواپلاک مخصوص نما شروع به محکم سازی و مقاوم کردن سنگ نما میکند. برای انجام خدمات ساختمانی و پیچ و رولپلاک نما ساختمان و نصب تابلو تبلیغاتی خود با شماره 09126358721 تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

۶۴۶ ۰۶ ۰۶ ۰۹۱۲ تماس