تخفیف ویژه!! تماس با آقای بهاری

646 06 06 0912

کفسابی بتن و براق کردن بتن و ترمیم ترک و شکستگی بتن-بتن براق

بتن صیقل داده شده

اگر از شنیدن قیمت اپوکسی و سایر کفپوش ها شوکه شده اید می توانید با اجرای بتن براق یا فرایند براق کردن بتن توسط شرکت کفسابی تهران از مزیت های بتن براق استفاده کنید که مهم ترین آنها قیمت تمام شده بتن براق و کیفیت و ماندگاری براق کردن بتن است .

اجرای بتن براق
اجرای بتن براق

بتن براق چیست ؟

بتن براق در واقع همان کفپوش بتنی معمولی است که با فرآیند پیچیده کفسابی و به کمک سیلر های با کیفیت دو سانتی متر بالایی بتن به بتن براق و صیقلی تبدیل می شود . در ادامه با ما همراه باشید تا همه چیز را درباره براق کردن بتن و ویژگی های بتن آینه ای را بدانید و از قیمت اجرای بتن براق و موزاییکی مطلع شوید و با جایگزین کردن آن با سایر انواع کفپوش ها صرفه جویی 60 درصدی در پروژه خود داشته باشید .

استفاده از بتن براق در کفپوش خانه

بتن براق را می توان در هر محیطی و با هر نوع کابربری اعم از شخصی ، عمومی ، کارخانه و تقریبا هر جایی که فکرشو بکنید استفاده کرد و از مزیت های بی نظیر بتن صیقلی بهره مند شویم . با افزایش روز افزون قیمت انواع کفپوش های سنگی ، پارکت و غیره بتن براق می تواند بهترین انتخاب و البته زیبا ترین نوع کفپوش برای سطح خانه باشد در تصویر زیر نمونه هایی از بتن صیقلی کف خانه و آپارتمان را می بینید که ویژگی هایی چون مقاومت در برابر انواع لکه ها و مواد شیمیایی و مقاومت بسیار بالا در برابر سایش دارد که می تواند در طولانی مدت کیفیت و براقیت و زیبایی خود را حفظ کند .

اجرای بتن براق و مات کف آپارتمان و خانه
اجرای بتن براق و مات کف آپارتمان و خانه

ویژگی های بتن براق

بتن براق صیقل داده شده ، نه تنها در هنگام کفسابی زیبا هستند ، بلکه انتخاب این سرویس در کف یا میزهای پیشخوان شما مزایای دیگری نیز دارد. اولین: بتن صیقلی بسیار بادوام است. وقتی بتن براق و صیقل داده می شود ، بسیار محکم است و عمر طولانی دارد.

کف گاراژهای بتن براق صیقلی شما آماده است تا نشت ، ابزار و سایر موارد نامرتب همراه با استفاده از گاراژ شما را بپذیرد. کفپوش گاراژ بتونی صیقلی می تواند ساییدگی لاستیک ماشین شما را کاهش دهد. میزهای بتونی صیقل خورده شما آماده پذیرایی از هزاران بشقاب گرم و شام خواهد بود که برای خانواده خود و پروژه های علمی که بچه های شما با حفظ درخشش اصلی خود ایجاد می کنند ، آماده خواهید کرد. کف های داخلی بتونی صیقلی شما آماده خواهد بود تا تمام کفش های کثیف ، بچه های دونده ، ترافیک سنگین پا و همه شگفتی های دیگر را که همراه با زندگی است ، بپوشاند.

دومین ویژگی بتن براق صیقلی :

سطوح بتن براق صیقلی شما سطحی را به شما می دهد که تمیز کردن آن آسان باشد. نشت و ریخت و پاش ها نمی توانند به کفهای بتونی صیقلی شما آسیب برسانند ، همانطور که به چوب های سخت یا فرش های معمولی آسیب می رسانند. به راحتی یک پارچه مرطوب به بالای میزهای خود ، یک شستشوی زمین به طبقه های خود یا حتی یک سطل آب به کف گاراژ خود بریزید تا بدون زحمت خاک ، خرده ریزها و سایر آشفتگی ها را از بین ببرید. با مالش کاشی و دوغاب ، فرش یا مشمع کف اتاق خداحافظی کنید. ظریف کاری کفسابی را مطالعه کنید.

سوم:


انتخاب سطوح بتن براق صیقلی در خانه در واقع به افزایش روشنایی خانه کمک می کند. این بدان دلیل است که سطوح بتونی صیقل یافته نور منعکس شده از آنها را ایجاد می کند ، یک منطقه زیبا و خوشامد و حتی شاید یک قبض انرژی کوچکتر ایجاد می کند.

چهارم:


شاید متوجه شده باشید که با کفهای گاراژ بتونی براق نشده ، به نظر می رسد که آنها همیشه گرد و غبار و کثیف هستند ، مهم نیست که آخر هفته ها چند وقت بگذارید تا آنها را با یک شلنگ آب بپاشید. خبر خوب! اگر بخواهید کف گاراژ خود را صیقل دهید ، این مشکل کثیف و گرد و غبار چیزی نیست که با آن کنار بیایید. گرد و غبار و گرد و غبار در مقایسه با بتن غیر صیقل سخت تر می چسبند به بتن صیقل داده شده. اگر کسی در خانواده شما آلرژی داشته باشد ، این می تواند یک امتیاز مثبت باشد.

پنجم:


بتن صیقل یافته برخلاف هر سطح دیگری که در خانه خود داشته باشید ، در برابر لک مقاوم است. آب بندی که روی سطوح بتونی صیقلی شما اعمال می شود به عنوان ماده دفع کننده آب ، روغن و سایر آلاینده ها عمل می کند. با نفوذ مواد به کف و میزهای پیشخوان خداحافظی کنید و لکه ای ناخوشایند برای دیدن شما ایجاد می کند. درعوض ، از زیبایی بتن صیقلی صاف و تمیز لذت ببرید. با براق کردن بتن می توانید صرفه جویی چشم گیری در هزینه ها داشته باشید .

ششم:


ممکن است این سوال در ذهن شما خطور کرده باشد: “آیا سطوح بتنی صیقلی و براق لغزنده هستند؟” پاسخ ، که ممکن است تعجب آور باشد ، منفی است. کفپوش بتونی صیقلی در واقع مقاومت در برابر لغزش را افزایش داده است. نحوه آسیاب و مسطح شدن بتن در هنگام صیقل دادن ، اصطکاک را در مقایسه با بتن معمولی چند برابر می کند.

ترمیم شکستگی و ترک بتن با کفسابی بتن

ترمیم شکستگی و ترک بتن

برای ترمیم بتن در ابتدا بتن را کاملا ارزیابی می کنیم تا میزان نرمی ،سختی آن را به دست اوریم این کار در تعیین دقیق مراحل ساب زنی و کفسابی بتن لازم است .برای این کار می توانیم از آزمایش سختی با خراش مواد مختلف استفاده کنیم.این کار به ما معیار دقیق از مقاومت سطحی بتن را می دهد تا وقتی که برای کفسابی بتن می گذاریم به صرفه باشد .سطح بتن را پاک می کنیم تا سنگدانه های سخت موجب ایجاد خراش بیشتر برروی سطح بتن ایجاد نکند .سپس با یک دستگاهی به مانند کاتر محل خرابی و پوسیدگی سطح بتن را برش می دهیم .حل برش داده شده را با جاروبرقی کاملا خالی از هر گونه مواد می کنیم تا در گیرش مواد ایرادی وارد نکند . 

کفسابی بتن
ترمیم سطح بتن با کفسابی

دستکش های محافظ را پوشیده و ماده رزینی و همرنگ بتن را ایجاد می کنیم سپس ا را داخل محل شکستگی تزریق می کنیم .پر کردن حفرات و شکستگی ها در تمام سطح بتنی با روش تزریق رزین انجام می دهیم تا با کار کردن دستگاه کفسابی بتن برروی سطح هیچ مشکلی ایجاد نشود و ترک ها گسترش پیدا نکند .

پر کردن درز کفپوش بتن با کفسابی

درخواست یک کفساب ماهر با دستگاه کف سابی بتن در این مرحله پس از خشک شدن مواد داخل ترک ها یک کفساببتن حاضر می شود و اقدام به سابزنی بتن با روش تعیین شده می نماید . مراحل کفسابی بتن پس از فراهم شدن دستگاه و برق و سایر وسایل مورد نظر کفساب شروع به سنگ زنی می کند باید توجه داشته باشیم که هدف ما از سنگسابی بتن چیست ؟برای اهداف مختلف می توان از لقمه های ۴۰ یا ۸۰ یا ۱۲۰ شروع کرد برای مثال از بین بردن لکه روغن از پارکینگ بهتر است از شماره ۸۰ شروع شود پس از تعیین ساب زنی های لازم اقدام به کف سابی بتن می شود و نتیجه کار یک سطح کاملا یکنواخت و صیقلی و بدون لکه می باشد .

بتن نیز به نوبه خود نیاز به کفسابی دارد که تاثیر کفسابی بتن و دلایل آن را بحث می کنیم از ضد آب کردن بتن تا اپوکسی ساب و آماده سازی برای لمینت و … 

کفسابی بتن

بتن به عنوان سطح بسیار آسان و کم هزینه و البته مقاوم در بسیاری از پارکینگ ها و سوله ها و به تازگی در ساختمان های مختلف مسکونی و اداری اجرا می شود طبیعی است که سطح بتن سطحی زبر و گاها ناهموار و رد قالب ها مشخص است . چنین سطح ناهمواری پسندیده نیست از این رو با سنگسابی بتن سطح مناسب و صیقلی به دست می آید. 

اپوکسی ساب بتن

کفسابی اپوکسی بتن با مواد پلیمری انجام می شود که مواد به خورد بتن داده می شود و در نهایت یک سطح شیشه ای با دانه های شنی و ماسه ای براق به دست می دهد ،این سطح شیشه ای نتایج شگفت انگیزی برای کفپوش شما خواهد داشت ، کفپوش بتنی شما به مانند موزاییک خواهد شد در این شرایط هیچ گونه نفوذ آب و سایشی اتفاق نخواهد افتاد . 

قیمت کفسابی بتن 

قیمت ساب زنی بتن بسته به نوع کف سابی بتن متفاوت است برای ساب زنی بتونه ای دو مرحله ای بتن حدود ۸ هزار تومان و برای ساب اپوکسی حدود ۲۰ هزار تومان می باشد توجه داشته باشید اینها قیمت کف سابی بتن در تهران است . 

ساب زنی بتن با روش حرفه ای که سطح بتن فوق العاده صیقلی و براق می شود
ساب زنی بتن با روش حرفه ای که سطح بتن فوق العاده صیقلی و براق می شود 

برای چه نوع سطوح بتنی ساب لازمه

بتن براق نیز می تواند کارایی بسیار بیشتری نسبت به سطح بتن معمولی داشته باشد .

  • بتن پارکینگ های طبقاتی
  • آماده سازی سطوح بتنی قبل اپوکسی
  • ساب بتن واحد مسکونی قبل پارکت
  • سابیدن بتن موزاییک ها

برای کفسابی بتن می توانید با ما تماس بگیرید 09126358721

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

۶۴۶ ۰۶ ۰۶ ۰۹۱۲ تماس