تخفیف ویژه!! تماس با آقای بهاری

646 06 06 0912

تمیز کردن دوده از نمای ساختمان

تمیز کردن دود از نمای ساختمان

ما در مورد بسیاری از مواردی که موجب جلوه بد نمای ساختمان می شدند از جمله کثیفی هایی مانند اثر آلودگی هوا،باران های اسیدی ، ملات و گچ ریخته شده برروی نما هنگام ساخت ساختمان و … اما اتفاقات غیر منتظره مانند آتش سوزی در آشپزخانه و یا بالکن و … نیز وجود دارد .که بر اثر خارج شدن دود از پنجره ها باعث دوده ای شدن نماس ساختمان می شود ، تمیز کردن دود از نمای ساختمان با بهترین و قویترین دستگاه واترجت باید انجام شود .

 در این شرایط نیاز است تا این کثیفی و دوده به سرعت تمیز شود . ما برای این اتفاق تمیز کردن دوده از نما ساختمان با استفاده از طناب را پیشنهاد می کنیم . در این روش نماکار با استفاده از طناب در محل کثیفی حاضر شده و بر اساس روش های مناسب و کارشناسی شده متناسب با نوع نما و جنس نما و میزان دود اقدام به تمیز کردن دوده از نمای ساختمان می کند .

در هنگام نظافت نما می توان به پیچ و رولپلاک نما نیز پرداخت که در این صورت هزینه های تمام شده کاهش خواهد یافت .

عکس نمونه کار تمیز کردن دوده از نمای ساختمان
تمیز کردن دوده آتش گرفتگی از نمای ساختمان

تمیز کردن دوده از نما با استفاده از واترجت و سیلیس

در حالتی که سطح کثیفی بسیار گسترده باشد و امکان تمیز کردن آن با فشار آب قوی باشد .و همچنین زیرسازی نما تحمل فشار را داشته باشد با روش سندبلاست اقدام به تمیز کردن دود از نمای ساختمان می کند . این حالت مناسب متراژ های بالا بوده و نیز برای حالتی است که صاحبخانه سریعا پس از اتفاق اقدام به جبران آن باشد .

برطرف کردن دوده از نما با استفاده از مواد نفتی

روش های بسیاری جهت تمیز کردن کثیفی از نما وجود دارد که بستگی به عوامل متعدد تعیین می شود .اگر نما طوری باشد که نه رنگ و نه روش های دیگر امکان اجرا جهت پاک کردن و تمیز کردن دوده از نمای ساختمان نباشد انجام می شود .

 در این حالت نماکار ماهر نماشویی با طناب اقدام به پاک کردن با تینر و سمباده تمیز کردن دود از نمای ساختمان می نماید .برطرف کردن دود آتش از نما با رنگ کاری آخرین راه حل استفاده از روش رنگ کاری نمای ساختمان است تا دوده از نما برطرف شود . 

در این حالت نماکار حرفه ای با ترکیبات ویژه رنگ نما را تهیه کرده و اقدام به نقاشی نما می نماید . برای اطلاعات بیشتر به برگه خدمات نمای ساختمان مراجعه کنید .

برای تمیز کردن دوده نما و نقاشی نمای سوخته با ما  شماره ۰۹۱۲۶۳۵۸۷۲۱ تماس بگیرید.

کفسابیته وب‌سایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

۶۴۶ ۰۶ ۰۶ ۰۹۱۲ کفسابیته