تخفیف ویژه!! تماس با آقای بهاری

646 06 06 0912

خدمات نمای ساختمان

خدمات نمای ساختمان با راپل

خدمات نمای ساختمان ، شرکت ما ارائه دهنده تمامی خدمات مربوط به نما و دسترسی با طناب است از جمله نماشویی و شستشوی نما،تعویض لامپ نما،تمیز کردن دوده نما،رنگ آمیزی و نقاشی نما،نصب توری برای پاسیو،بستن درز انقطاع و صد ها خدمات دیگر که مربوط به نمای ساختمان و دسترسی سریع به نما با طناب راپل کار در تهران و سایر شهرها می شود در تخصص ما است .تکنسین های ما کاملا آموزش دیده و با تجربه برای انجام همه این خدمات نما هستند دارای بیمه مسئولیت نیز می باشند .

تعویض لامپ نما

لامپ های نما که برای نورپردازی و زیبایی هر چه بیشتر نمای ساختمان نصب می شوند . پس از گذشت مدتی دچار مشکلاتی چون سوختگی ، کم نور شدن و اتصال در اثر باران و … به وجود می آید در این حال لازم است تا سریعا به اتصالات و مشکلات لامپ ها بررسی شود و برطرف گردد این کار توسط گروه خدمات نمای بهاری انجام می شود .

  1. تعویض لامپ نمای برج 
  2. تمیز کردن شیشه پنجره و راه پله

اکثرا شیشه پنجره ها و یا راه پله به صورتی است که دسترسی از داخل برای تمیز کردن آن وجود ندارد . در این شرایط لازم است تا یک نما کار با طناب یا جرثقیل اقدام به تمیز کردن شیشه از بیرون بکند . که این کار با ابر و طی و یا دستمال جادویی صورت مییرد که به آن شستشوی نمای شیشه ای در خدمات نمای ساختمان گفته می شود .

شستن شیشه نما با طناب

نمای سنگی ساختمان بستگی به نوع سنگ کثیفی و رطوبت را جذب می کند و پس از گذشت مدتی جلوه کثیف و سیاهی را به خود میگیرد که چندان خوشایند نیست . لازم است تا پس از مدتی این نما توسط سندبلاست یا نماشویی با واترجت با آب شسته شود .و این کثیفی کاملا برطرف شود از این رو این بخش از خدمات نمای مطعلق به شستشوی نمای شیشه می باشد .

خدمات نمای ساختمان
خدمات نمای ساختمان

نانو و ضد آب کردن نمای ساختمان

ساختمان ها هر یک نمای متفاوتی دارند و این تفاوت از متریال ها و طرح نما تا روش اجرای آن متنوع است .و طبیعی است که هر موادی به صورت طبیعی جاذب اب و رطوبت است و این جذب باعث تخریب متریال های نما می شود برای جلوگیری از این اتفاق باید پوششی از نوع نانو و ضدآب کننده این اقدام باعث می شود تا آب به داخل نما نفوذ نمی کند (آب بندی نما) و به این صورت عمر سنگ افزایش میابد .به خصوص برای سنگ ها و اجر هایی که حفره زیادی در سطح خود دارند بسیار واجب است تا این مواد پوششی برروی آن اجرا شود که یکی مهم ترین خدمات نمای ساختمان است .نانو نمای آجری و نانو نمای سنگی را مشاهده کنید .همچنین برای آب بندی نما با نانو کلیک کنید .

رنگ آمیزی نمای ساختمان با طناب

در ساختمان ها مشاهده می کنیم که زیر سازی نمای ساختمان تنها با بتن انجام می شود . و برای ظرافت بیشتر و رنگ و رخ شادتر و متنوع تر از رنگ آمیزی نما استفاده می شود .نقاشی نمای ساختمان کم هزینه و دارای مزایای بسیار زیادی است سهولت اجرا تنوع در رنگ ها و ویژگی های کاربردی در رنگ نما موجب شده است تا طرفدارانی زیادی در عرصه خدمات نمای ساختمان پیدا کند . 

بستن درز انقطاع نیز یکی دیگر از خدمات مهم نما می باشد که میتوان با دسترسی آسان راپل کار اقدام به نصب توری ، ورق یا نصب سنگ برای درز انقطاع کرد .

برای سفارش خدمات نمای ساختمان و کار در ارتفاع با شماره  ۰۹۱۲۶۳۵۸۷۲۱  تماس بگیرید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

۶۴۶ ۰۶ ۰۶ ۰۹۱۲ کفسابیته