تخفیف ویژه!! تماس با آقای بهاری

646 06 06 0912

ساب زنی و کفسابی در نیاوران ، تجریش

ساب زنی و کفسابی در نیاوران ، تجریش

خدمات کفسابی در نیاوران و تجریش با درجه فوق لوکس توسط شرکت کفسابی تهران ارائه می شود و همچنین برای نانو و پولیش سنگ کابینت کلیک کنید .

کفسابی در نیاوران

عکس نمونه کار ساب زنی و کفسابی در نیاوران ، تجریش

 نیاوران ساختمان ها و برج های فراوانی چه اداری و چه مسکونی تشکیل شده است و روز به روز در حال پیشرفت می باشد . ما در این راستا گروه ویژه کفساب و ساب زن های ماهر شرکت را در شمال تهران مستقر کرده ایم تا در مناطق شمالی تهران انواع خدمات ساب زدن سنگ را با دستگاه های دستی ساب زنی و نیز دستگاه های سنگین کف سابی تخصصی به مشتریان عزیز عرضه دارند .برای کفسابی در نیاوران ما از روش ساب زنی اپوکسی و بدون بند هم استفاده می کنیم .

کفسابی در تجریش

کفسابی در تجریش به صورت ایتالیایی یعنی با استفاده از ابزار های ایتالیایی از جمله پد و شاین براق کننده و یکدست کننده سطوح سنگی است که تاثیر فوق العاده برروی سطح سنگی دارد و می توان گفت که اگر درز بندی با رزین و ساب زبر برداشت ناخنک سنگ به درستی انجام شود می توان با سنگسابی در تجریش به روش ایتالیایی  به سطحی مانند اپوکسی دست یافت البته با سنگ طبیعی و بدون مواد شیمیایی که این کار با ابزار های ویژه کفسابی تهران ممکن شده است .

قیمت کفسابی در نیاوران و تجریش

قیمت ساب زدن سنگ در تجریش به صورت متر مربعی و بسته به شرایط سنگ ،متراژ کفسابی سنگ و چندین عامل دیگر تعیین می شود . این اطمنان را به شا می دهیم که شرکت کفسابی سنگ تهران رقابتی ترین قیمت ها و غیر قابل رقابت ترین کیفیت را ارایه می دهد .

برای سفارش خدمات سنگسابی در هر نقطه از تهران با ما ۰۹۱۲۶۳۵۸۷۲۱ تماس بگیرید.

کفسابیته وب‌سایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

۶۴۶ ۰۶ ۰۶ ۰۹۱۲ کفسابیته