تخفیف ویژه!! تماس با آقای بهاری

646 06 06 0912

سنگسابی و کفسابی در دماوند

سنگسابی و کفسابی در دماوند

کفسابی در دماوند با برق تک فاز و سه فاز توسط شرکت سنگ سابی تهران انجام می شود . ساب زن ها و کف ساب های ما در دماوند به صورت شبانه روزی ارائه خدمات سنگسابی در دماوند را به مشتریان عرضه می دهند.

کفسابی در دماوند توسط کفساب

منطقه خوش آب و هوا و بکر دماوند در سالهای اخیر رونق ویژه ای هم در برج سازی و هم در ویلاسازی داشته است که ترکیب این دو نمای زیبا و جذاب را به دماوند داده است ما بصورت تمام وقت در منطقه دماوند دایر هستیم تا در سریع ترین زمان برای کفسابی در دماوند حضور یابیم ، در این راستا ما کفساب و ساب زن های ماهر آقای حسن زاده،  آقای دشتی را در دماوند دایر کرده ایم تا سنگسابی و کف سابی دماوند و مطقه لواسان را پوشش دهند ، این کفساب های با تجربه که در شرکت کفسابی تهران مشغول به کار هستند از با تجربه ترین کف ساب و سابزن ها می باشند که هر نوع سنگ را می توانند به بهترین شکل با سنگ سابی براق و درخشان کنند .

قیمت کف سابی و سنگسابی در دماوند

در دماوند اکثر ساختمان ها برق سه فاز ندارند و باید با دستگاه کفسابی تک فاز آنها را سنگسابی کرد از این رو ما کارشناسان خود را در آنجا قرار داده ایم تا قیمت های سنگسابی در دماوند را به طور دقیق برآورد و اعلام کنند ، باتوجه به شرایط و پروژه های انجام شده قیمت کفسابی در  دماوند از متر مربعی ۱۲ هزار تومان شروع می شود . 

برای تماس با کفساب در دماوند با ۰۹۱۲۶۳۵۸۷۲۱ تماس بگیرید .

کفسابیته وب‌سایت

‫2 نظر

  • مهسا.ح

    من خونم تو پردیسه شرکت بهاری از تهران اومدن و کفسابی رو انجام دادن کیفیتش عالی بود و کف خونه کلا عوض شد عالی بودن حتما استفاده کنید

    13, اکتبر 2021 در 9:31 ق.ظ
    • بهاری

      خواهش میکنم
      کیفیت کار کفسابی ، وظیفه ماست

      13, اکتبر 2021 در 12:45 ب.ظ

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    ۶۴۶ ۰۶ ۰۶ ۰۹۱۲ کفسابیته