تخفیف ویژه!! تماس با آقای بهاری

646 06 06 0912

شوره سفید سنگ را با چه چیزی تمیز کنیم؟

پاک کردن شوره سنگ کف

تا به حال فکر کرده اید که ساده ترین روش برای تمیز کردن شوره سفید سنگ چیست؟ خوب ما یک خبر خوب برای شما داریم! جای درستی آمدی.

ما راز تمیز کردن دوغاب شوره خانگی را به اشتراک می‌گذاریم و علاوه بر آن این کار برای شما کمتر از یک میلیون هزینه دارد.

چگونه شوره سفید سنگ خود را با قیمت بسیار ارزان در خانه تمیز کنید ؟

فرقی نمی کند که تنها زندگی می کنید یا یک خانواده بزرگ هستید. در نهایت شوره سفید روی زمین یا حمام شما کثیف می شود و باید به تمیز کردن شوره سفید سنگ بپردازید. حقیقت این است که هیچ کس تمیز کردن دوغاب را دوست ندارد. روی زانو بروید، کف را با آن برس کوچک بشویید، سعی کنید به دوغاب آسیبی نرسانید… بله، همانطور که گفتیم هیچ کسی این نوع تمیز کردن کف را دوست ندارد.

با توجه به سال ها تجربه خود متوجه شدیم که روش های ساده نظافت گاهی اوقات زندگی شما را بسیار آسان می کند و نظافت ملک خانه را بسیار آسان تر می کند. در شرکت کفسابی تهران وجود دارد که در زمان شما صرفه جویی می کند و شکوه سابق دوغاب کف شما را باز می گرداند. ساب زنی پاک کننده صابون سنگ ، لکه تمیز کردن شوره سفید سنگ کف شما را بسیار آسان تر می کند.

چگونه شوره سفید را تمیز کنیم؟

ابتدا کار را با جارو و ظرف گرد و غبار شروع کنید. مطمئن شوید که کف زمین تمیز است.

بسته به اندازه کف (به عنوان مثال اندازه دوغاب). 2 تا 3 فنجان صابون سنگ را در سطل پاک کن خود بریزید و هم بزنید. مرحله بعدی این است که تمام کف را به خوبی تمیز کنید. لطفا به تمیز کردن دوغاب سفید توجه ویژه ای داشته باشید. و کار را به صورت گردشی یا چرخشی با یک طی مویی یا ابری انجام دهید .

نتیجه کار

پس از اتمام تمیز کردن کف، متوجه خواهید شد که دوغاب تمیز شده و سنگ براق می شود. این روش بسیار ارزان برای تمیز کردن سنگ نتایج عالی را نشان می دهد. و بهترین چیزی است که می توانید آن را در فروشگاه تهران پیدا کنید.

لطفا توجه داشته باشید که این روش تمیز کردنی است که می توانید برای استفاده شخصی از آن استفاده کنید. ما در شرکت کفسابی تهران به عنوان یک شرکت حرفه ای تمیز کردن شوره سفید سنگ از مواد شوینده تجاری و تجهیزات حرفه ای استفاده می کنیم. اگر سوالی دارید یا از نتیجه تمیز کردن سنگ راضی نیستید. شما همیشه می توانید با ما تماس بگیرید. ما خوشحال خواهیم شد که به شما مشاوره رایگان ارائه دهیم.

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

۶۴۶ ۰۶ ۰۶ ۰۹۱۲ تماس