تخفیف ویژه!! تماس با آقای بهاری

646 06 06 0912

3 تا از بهترین طرح های نمای ساختمان

3 طرح زیبای نمای ساختمان

نمای ساختمان ترکیب چند نوع از فن آوری های نوین، تجربه، هنر و خلاقیت و عناصر دیداری و بصری در کنار هم است و زمانی که نمای ساختمان با استفاده از اصول و تکنیک های خاص و هارمونی طراحی یا ساخته میشود علاوه بر جذب نگاه مخاطب میتواند به یک اثر ماندگار تبدیل شود وبه ارزش ساختمان بی افزاید.ما در این مقاله قصد داریم به شما انواع مختلفی از نمای ساختمان و معرفی و از مزایا و معایب آنها آشنا کنیم پس با پی تا بام همرا باشید…..

نمای ساختمان کلاسیک

از گذشته تا به امروز نمای کلاسیک طرفدار بسیار زیادی داشته است زیرا نسبت به نمونه های مدرن لوکس تر و به معماری سنتی نزدیکتر و مخاطب را به نوعی یاد گذشته می اندازد و در عین حال لوکسی و جذابیت خود را حفظ میکند.اما یکسری از مزایا و معایبی دارد که به شما توضیح میدهیم.

نمای کلاسیک جدید

مزایای نمای کلاسیک

یکی از مزایای نمای کلاسیک استفاده از سنگ های تراورتن است که هم هزینه ی کمی دارد هم جلوه ی زیبایی به ساختمان میدهد و به وفور هم یافت میشود.و دومین اینکه جلوه ی خاص و متفاوت این نوع نما باعث شده که حس تحمل گرایی به ساکنین این ساختمان بدهد که یکی از مهمترین دلایل انتخاب این نوع نما میتواند همین موضوع باشد.

معایب نمای کلاسیک

از معایب نمای کلاسیک این است که از طرح ها و المان هایی استفاده میشود که باعث زرق و برق زیادی در این نما میشود و میتواند متناسب با سلیقه ی همه افراد نباشد و همچنین در ساخت این نما از سنگ طبیعی استفاده میشود که اگر این سنگ ها بصورت درست جای گذاری نشود میتواند در آینده مشکل ساز شود اما شرکت نما بهاری میتواند با استفاده از پیچ و رولپلاک سنگ ساختمان شما را محکم و حفظ کند.

نمای مدرن ساختمان

در طراحی یک ساختمان آن چیزی که مورد اهمیت است نمای آن ساختمان است و امروز نمای مدرن بعلت ساده گرایی و زرق و برق کم در بین افراد بسیار محبوب و توجه بسیاری را به خود جلب کرده است و نمای مدرن کاربرد گسترده ای در ساختمان های اداری ، مسکونی ، و تجاری دارد زیرا از انواع مصالح ها میتوان در آن استفاده کرد و متناسب با هر نوع سلیقه و بودجه ساخته شود.

نمای مدرن ساختمان

مزایای نمای مدرن

  • سادگی و ظاهر به روز آن
  • امکان طراحی نما با استفاده از مطالح متنوع و روش جدید سنتی و جدید
  • امکان ساخت و ساز با بودجه کم و قیمت مناسب
  • استفاده از تنکولوژی جدید و روز دنیا

معایب نمای مدرن

  • استفاده کم از رنگ های گرم و شاد در نمای ساختمان
  • نمای مدرن تا حدودی با فرهنگ ما غریب است
  • ساده گرایی که با هر سلیقه ای متفاوت و همخوانی ندارد

نمای نئوکلاسیک

نمای نئوکلاسیک بعلت تقلید از معماری رم باستان و رنسانس جذابیت فوق العاده ای نسبت به سایر نماها دارد و در نمای نئو کلاسیک تا حدودی از سبک مدرن هم استفاده کردن که همین به کار گیری چند نوع از معماری و تلفیق آنها با یکدیگر باعث محبوبیت و پر طرفدار بودن این نما نسبت به سایر نماها میباشد.

قدمت این سبک نما نئو کلاسیک به نیمه دوم قرن هجدهم میلادی برمیگردد.

طراحی نمای ساختمان نئوکلاسیک

مزایای نمای نئوکلاسیک

  • استفاده از سردرهای زیبا و بزرگ
  • سبک کلاسیک ولی پوسته ای مدرن
  • درب و پنجره ها با یکدیگر همخوانی دارند
  • برجسته کاری بصورت مسطح
  • ظاهر ساده و منظم

معایب نمای نئوکلاسیک

بی روحی و سادگی و استفاده نکردن هیچگونه زرق و برق و رنگ و طرح مختلف از ویژگی بارز این سبک نما است و همچنین مناسب برای برج ها و گنبدها نمیباشد زیرا فقط مخصوص ساختمان های خاص میباشد که در اطراف آنها ترجیا طبیعت و فضای سبز باشد و سازگاری با هر محیط را ندارد.

برای خدمات انواع نمای ساختمان با 09126358721 تماس بگیرید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

۶۴۶ ۰۶ ۰۶ ۰۹۱۲ کفسابیته