تخفیف ویژه!! تماس با آقای بهاری

646 06 06 0912

ساب زنی و سنگسابی سنگ دیوار و شومینه

ساب سنگ دیوار | ظریف کاری در کفسابی

ظریف کاری در کفسابی سنگ شامل ساب لکه برداری و پرداخت سنگ های تزئینی و دکوری مانند ساب زدن دستی سنگ های آشپزخانه کانتر پشت تلویزیون و حتی سنگ کف می‌تواند باشد.

در طراحی دکوراسیون امروزه از فرش کردن سنگ ها در دیواره ها بسیار استفاده می شود که اکثر این سنگ ها سنگ های تیره مانند سنگ لاشتر مرمریت و یا سنگ مارشال سنگ اسپایدر می باشد.

ایرادهای سنگهای دیوار کانتر کابینت و غیره می‌تواند لکه مواد شیمیایی و یا مایعات و نوشیدنی‌ها و همچنین ضایعاتی باشد که به موقع اجرای کار بر روی سطح باقی می‌ماند.

یکی دیگر از مشکلات شایع سطوح تزیینی سنگی در خانه‌ها به براقیت و صیقل سنگها و همچنین ناتراز بودن آنها بر می‌گردد که می‌توان با انجام ساب زدن سطوح سنگی تزیینی ناهمواری و یا کدری و ماتی آنها را به خوبی برطرف کرد و به حالت براق و شفاف درآورد.

ساب زدن و صیقل سنگ های تزیینی خانه

ساب زدن سنگ های ظریف و یا ظریف کاری در کفسابی با دستگاهی به مانند فرض انجام می‌شود که بر روی آن هدهای پولیش سنگ کابینت و یافته‌های کفسابی نصب می‌گردد که قابلیت برداشتن خط و خش ناهمواری و همچنین براق و صیقلی کردن انواع سطوح سنگی را دارد.

پس از انجام درست و اصولی ساب زدن سنگ های ظریف و یا ظریف کاری داخلی ساختمان سنگ به قدری زیبا و شفاف می‌شود که که می توانید به خوبی تصویر خود را بر روی سطح سنگ مشاهده کنید.

ظریف کاری سنگ بسیار حائز اهمیت بوده بنابراین باید توسط افراد متخصص انجام شود ظریف کاری سنگ می تواند شامل درزگیری و بندکشی سنگ های آشپزخانه شامل کابینت کانتر و میز جزیره و یا حتی سنگهای راهروها راه پله و یا دیواره های پشت تلویزیون باشد.

ساب ظریف کاری کفسابی سنگهای تزئینی داخل خانه

موارد بالا مربوط به کارهای ترمیمی و یا ساب زدن سنگ ها بعد از اتمام کار ساخت می باشد اما در اینجا به توضیح روش های کاربردی برای حالتی که سنگها را به مدت یک یا دو سال و یا بیشتر استفاده کرده ایم و دچار مشکلاتی شده اند راهکارهای برطرف کردن آن را بیان می کنیم.

ظریف کاری در کفسابی | ساب و پولیش سنگ دیوار
ساب زنی و پولیش سنگ کف

اولین مشکل شایع پس از استفاده از سنگهای دکوری دکوراسیون در خانه می تواند به وجود یادت ماتی و کدری آن است که این کار می‌تواند با ساب نرم و یا پوست ساب ما طی آن را برطرف کرده و با استفاده از پولیش سنگ طبیعی آن را به حالت براق و درخشان برگرداند.

روش ساب زنی سنگ های لوکس

ساب زنی سنگ های ظریف که شامل دیوار دیوار راهرو سنگ پشت تلویزیون و جزیره می باشد بسیار اهمیت دارد چرا که امکان اجرای آن در شرایط ایده‌آل به مانند کفسابی سطوح افقی فراهم نمی باشد بنابر این باید از یک متخصص در این زمینه که در شرکت بهاری استخدام شده‌اند استفاده کنیم زیرا ما ابزارهای اصولی ساب زنی دیوار و سنگهای ظریف را داریم و همچنین از لقمه های مناسب این کار استفاده می‌کنیم بنابراین به ما اعتماد کنید در براق کردن لکه برداری و ساب و پولیش زدن سنگ های ظریف دیوارها کابینت کانتر جزیره و پشت تلویزیون.

ساب زدن سنگ دیوار

روش ساب زدن سنگ دیوار از مراحل خاص و ترفندهای ویژه‌ای برخوردار است که بر اثر تجربه و اجرای ساب انواع سنگ ها به وجود می آید اما در زیر به بخشی از مراحل ساب زدن دیوار اشاره می کنیم.

ابتدا محل سنگها را با تینر و یا تمیز کننده های دیگر از هر نوع اضافه رزین چسب و چربی ها پاک می کنیم.

در مرحله بعد شلنگ آب که مخصوص دستگاه ساب زن دستی می باشد را به دستگاه وصل می کنیم این کار می‌تواند به صورت خشک و بدون آب نیز انجام شود ، اما معمولاً به صورت مرطوب و همراه با آب ارائه می‌شود تا از کیفیت بیشتری برخوردار باشد.

سپس تکنسین کفسابی دیوار با توجه به تجربه‌ای که دارد عمق کثیفی و یا ایراد کار را تشخیص داده و و متناسب با آن لقمه ساب را تعیین می‌کند که از لقمه ۳۰ تا نمره ۳۰۰۰ موجود می باشد.

تشخیص نمره مناسب سال بسیار اهمیت دارد زیرا که با تشخیص مناسب آن می‌توان از کارهای اضافی و ایجاد ناهمواری بر روی سطوح جلوگیری کرد و آنچه که لازم است را اجرا کرد.

که نتیجه آن افزایش کیفیت و همچنین کاهش قیمت اجرای ثابت دیوار میباشد.

برای سفارش ظریف کاری کفسابی و ساب زدن دیوار کانتر کابینت سنگ جزیره و سنگ و همچنین برای ضد لک سازی سنگ با شماره ۰۹۱۲۶۳۵۸۷۲۱ تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

۶۴۶ ۰۶ ۰۶ ۰۹۱۲ کفسابیته