تخفیف ویژه!! تماس با آقای بهاری

646 06 06 0912

مجری پیچ و رولپلاک نما

مجری پیچ و رولپلاک نما

شرکت بهاری به عنوان مجری پیچ و رولپلاک نما در تهران و سایر نقاط کشور به صورت حرفه ای خدمت رسانی می کند .

شرکت ما متشکل از تعداد زیادی نماکار ماهر و البته آموزش دیده حاضر به انجام پیچ رولپلاک نما با روش راپل هستند .

مجری پیچ و رولپلاک نما با طناب

با مزیت هایی که روش راپل یا خدمات نما با طناب به دلایل بسیار زیاد اعم از کاهش زمان پروژه و هزینه اجرا لازم است تا خدمات رولپلاک نما با طناب نیز ارائه گردد در این روش ما با نماکار های خود که به صورت تیمی معمولا دو یا سه نفره اقدام به ارائه خدمات با طناب می نمایند .

خدمات پیچ رولپلاک نما

خدمات محکم کاری سنگ نما که برای اهداف مختلف به کار می رود با عنوان خدمات پیچ رولپلاک نما شناخته می شود که شامل نصب سنگ های افتاده از نمای ساختمام و یا محکم کردن سنگ های شل شده و نیز جلوگیری از شل شدن سنگ یا سرامیک به طور کلی و جزئی در نمای ساختمان و دیوار محوطه یا پارکینگ است .

نحوه پیچ و رولپلاک سنگ نما

نحوه پیچ کردن سنگ به نما به صورت کاملا تضمینی و روش های روز دنیا یعنی استفاده از رولپلاک های نگه دارنده و نیز دستگاه های سوراخ کننده ضد لرزش استفاده می شود که مانع از آسیب به سنگ های مجاور در اکثر موارد می شود، جهت اطلاع از قیمت پیچ و رولپلاک نما در تهران کلیک کنید .

پیچ رولپلاک نما تهران

تهران به عنوان پایتخت کشور عزیزمان نقطه آغازین فعالیت های شرکت بهاری بوده است و نیز در حوضه پیچ رولپلاک نیز خدمات با امکانات ویژه و تخفیف های فوق العاده به پایتخت نشینان عزیز ارائه می شود، پیچ رولپلاک سنگ برای اهدافی چون استحکام سنگ نما و چسباندن سنگ ریخته از نما استفاده می شود .

جهت سفارش پیچ رولپلاک نما تهران و شهرستان با ۰۹۱۲۶۳۵۸۷۲۱ تمتس بگیرید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

۶۴۶ ۰۶ ۰۶ ۰۹۱۲ کفسابیته