تخفیف ویژه!! تماس با آقای بهاری

646 06 06 0912

نماشویی با راپل

نماشویی با راپل

بعد از محیط داخلی بی شک نمای خارجی ساختمان از اهمیت بالایی برخوردار است و بنابراین لازم است تا به بخش نظافت نمای ساختمان دقت کنید و زیبایی آن را حفظ کنید . نماشویی با راپل یکی از روش های پر کاربرد در شستشو و تمیزی نمای ساختمان است ، در این مقاله به بررسی بیشتر راپل کاری نما می پردازیم .

نماشویی با راپل
نماشویی با راپل

نماشویی با راپل با استفاده از روش های دسترسی سریع برای صرفه جویی در زمان و هزینه و نیز دسترسی به تمام قسمت های نمای ساختمانی توسط شرکت بهاری ارائه می شود .راپل کاران حرفه ای باید آموزش ها و اصول ایراتا را کاملا فرا گرفته باشند تا در ارتفاع های مختلف و کار با دستگاه های نظافتی مانند واترجت را به خوبی کنترل کنند .

نماشویی با راپل

این روش در چند سال اخیر وارد صنعت نظافت نمای ساختمانی شده است و در تهران و سایر شهر های ایران توسط اپراتور های نماکاری انجام می شود . نکات زیادی باید در فرود با راپل و همچنین در اجرای کار لازم است رعایت و این تنها با تجربه به دست می آید. نما شویی با راپل در دسته خدمات ایراتا قرار دارد و روز به روز به مجموعه خدمات قابل ارائه با راپل افزوده می شود ، البته برای ارائه خدمات بیشتر نیاز به آموزش و کلاس های بیشتری است که توسط شرکت بهاری به نماکاران خود عرضه می شود تا بهترین کیفیت را در انواع خدمات نما داشته باشند .

شستشو و نظافت نما با راپل
شستشو و نظافت نما با راپل

نماشویی با راپل توسط دستگاه واترجت

واترجت سندبلاست برای شستو و تمیز کردن نماهایی چون سنگ ، آجر،نمای رومی ، شستشوی نمای سیمانی و سایر نماها که جرم های گسترده و سنگین دارد که باید توسط واترجت سندبلاست با فشار 300 بار انجام شود تا بتواند به کمک سیلیس نهایت تمیزی و براقیت را به نما می دهد .

قدرت و فشار دستگاه می تواند فشار آب را به بالاترین ارتفاع های ساختمان و برج ها برساند تا برای نماشویی برج با راپل و سایر سازه های بلند استفاده کرد . دستگاه های پیشرفته شرکت نماشویی بهاری دارای دستگاه های واترجت قابل تنظیم فشار هستند که برای نماشویی نماهای حساس به کار برده می شود .

شستشوی نما با راپل چه مزایایی دارد ؟

روش راپل در نماشویی یک تحول عظیم بوده است که به دلیل مزایای زیادش مورد توجه قرار گرفته است که این ویژگی ها هم از نظر زمانی و هم کیفی و نیز هزینه انجام نظافت و شستشوی نما نیز دارد . 

وقتی نماکار حرفه ای از شرکت بهاری درخواست می کنید دیگر نیاز به استفاده از روش های زمان گیر و پر هزینه ندارید ، زیرا که نماکار می تواند با راپلکار به تمام نقاط نما دسترسی داشته و توفق کرده و نما شویی راپلکار را انجام دهد .

نماشویی ساختمان  با راپل
نماشویی ساختمان با راپل

خدمات ارائه شده در نماشویی راپل

در صنعت نماشویی از چندین روش برای صعود و فرود و اجرای نظافت و شستشوی نما استفاده می شود . اما همیشه اولویت با ارزان ترین ،امن ترین و سریع ترین آنها است و روش های دیگر به مرور به خاطرات می پیوندد . جالب است بدانید که نماشویی با راپل سریع ترین و ارزان ترین آنها است که تقاضا برای استفاده از آن روز به روز با سرعت عجیبی رو به رشد است .

اگر با یک راپل کار حرفه ای طرف باشید تقریبا 80 درصد کارها را می توانید بدون داربست انجام دهید و در هزینه ها کاهش چشم گیری داشته باشید .

قیمت نماشویی راپل

در این نوع از شستشوی نما ، شما فقط دستمزد نماشویی راپلکار را می پردازید و هیچ هزینه ای به عنوان تجهیزات و … پرداخت نمی کنید برای مثال اگر داربست نصب کنید و یک نماکار برای شستشو درخواست کنید، راپل کاران شرکت بهاری تنها هزینه ای برابر دستمزد شستشو از شما خواهند گرفت و هزینه داربست پرداخت نخواهید کرد .جهت اطلاع از سایر قیمت نماشویی کلیک کنید .

نکات مهم در نماشویی با راپل

  1. اگر ارتفاع نمای ساختمان که قرار است شستشو انجام شود بیشتر از 10 طبقه باشد باید نوع راپل نیز مخصوص نماهای بلند استفاده شود و حتمن باید از دو یا سه طناب محافظ برای مراقبت در شرایط خطر تعبیه شود .
  2. تا حد ممکن سعی شود از راپل جدا نشوید برای مثال شستشوی بالکن و جاهایی که دسترسی بدون طناب هم ممکن است را به زمانی دیگر موکول کنید. این کار تا حد زیادی از خطرات راپل جلوگیری می کند .
  3. قبل از شستشوی نما با راپل باید از آمادگی جسمی و روحی نماکاران برای کار در ارتفاع مطمئن شویم تا تمرکز کافی برای کار در ارتفاع را داشته باشند .
  4. در روز هایی که وزش باد بیشتر از 45 کیلیومتر بر ساعت است ، لازم است کار نماشویی با راپل تعطیل و در شرایط آب و هوایی بهتر انجام شود .
  5. قطر طناب نماشویی باید بین 9-12 میلی متر باشد و می تواند از جنس نیمه استاتیک یا استاتیک باشد تا بتوان تعادل کافی را برای انجام نظافت نما با راپل را داشت .
نماشویی با راپل
نماشویی با راپل

نگه داری طناب راپل در حین کار

  • اگر طناب راپل زخمی شده باشد ، از آن استفاده نکنید .
  • پس از نماشویی با راپل بلافاصه طناب را به خوبی تمیز کنید .
  • قسمت های اضافی طناب را موقع کار گره بزنید تا از لگد شدن آن زیر ماشین یا افراد جلوگیری کنید.
  • طناب را در دست خود گرفته و کیفیت داخل آن را با لمس بررسی کنید تا زیر روکش پارگی نباشد.

جهت سفارش نماشویی راپل با ۰۹۱۲۶۳۵۸۷۲۱ تماس بگیرید.

‫8 نظر

  • محمد زاده گفت:

    سلام نماشویی با راپل بهتر است یا داربست ؟

  • نماکار گفت:

    نماشویی ساختمان با راپل تا چند طبقه قابل انجام هست ؟

    • مدیر گفت:

      دارای محدودیت نیست در حالت عادی اما در شرایطی که وزش باد دارید یا شرایط جوی مساعد نیست بهتر است حداکثر تا طبقه ۴ کار کنید .
      اما در شرایط ایده آل و داشتن تجهیزات کافی می توان در هر ارتفاعی اقدام به نماشویی با راپل یا سایر خدمات کرد .

  • ایراتا گفت:

    نماشویی با راپل یک شغل با بازار کار فوق العادس
    دوستان استفاده کنند .

  • مجید عبادی گفت:

    نماشویی با راپل در مقایسه با سایر روش ها تا ۷۰ درصد ارزون تره و این فوق‌العاده هست

  • میرزایی گفت:

    سلام ، امکان انجام نماشویی با کیفیت با نماشویی با راپل هست؟

  • دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    ۶۴۶ ۰۶ ۰۶ ۰۹۱۲ تماس