تخفیف ویژه!! تماس با آقای بهاری

646 06 06 0912

نماشویی در اسلامشهر ، رباط کریم

نماشویی در اسلامشهر ، رباط کریم

نماشویی در اسلامشهر و رباط کریم  تنها توسط شرکت نماشویی بهاری با کلایمر ، طناب و یا داربست انجام می شود .

نماشویی در اسلامشهر

اسلامشهر به دلیل موقعیت ویژه ای که دارد و نزدیکی به تهران رونق بسیاری از نظر معماری شهرسازی داشته است و این رونق در ساختمان های بلند به راحتی قابل مشاهده است ساختمان هایی بالای ۳ یا حتی ۱۰ طبقه که ایجاب می کند برای شستشوی نمای ساختمان های بلند در اسلامشهر از طناب راپل یا داربست یا کلایمر ایتفاده کنیم .

شرکت بهاری به دلیل نزدیکی به اسلامشهر تمامی خدمات نماشویی را به صورت تمام وقت در اسلامشهر ارائه می دهد . 

شستشوی نما در رباط کریم 

رباط کریم شهر قدیمی است اما با ظاهر کاملا امروزی مجتمع های تفریحی و فروشگاهی سارا ، مراکز خرید ، ساختمان های مهر و هزاران سازه های بلند نظیر مسکونی ، تجاری ، اداری هر کدام که نیاز به نماشویی داشته باشد شرکت بهاری در سریع ترین زمان نماشویی رباط کریم را انجام می دهد . 

شستشوی نما در اسلامشهر

 شستشوی نمای ساختمان در اسلامشهر در ایام قبل از عید به شدت مورد استقبال است زیرا که ساختمان با نمای کثیف مطلوب هیچکس نیست ، از این رو در روز های ویژه سال ما شستشوی نما اسلامشهر را با تخفیف های ویژه ارائه می دهیم .

اگر کف موزاییکی حیاط ویلای شما کثیف شده و چهره بدی دارد اگر دیوار و نمای ساختمان شوره کرده و کثیف تنها کافی است با ما تماس بگیرید تا با دستگاه واترجت ، کفسابی ، یا مواد تمیز کننده ویژه ساختمان یا ویلای شما را مانند روز اول تحویل دهیم .

شستشوی نما در رباط کریم

ساختمان های بیش از یک طبقه معمولا قابل دسترسی عادی برای شستشو نیستند از این رو لازم تا با ابزاری چون طناب ، داربست و یا جرثقیل استفاده کرد که پیشنهاد گروه ما استفاده از روش راپل جهت شستشوی نما در رباط کریم و پرند است .

 جهت سفارش نماشویی با طناب در اسلامشهر ، و رباط کریم با ۰۹۱۲۶۳۵۸۷۲۱ تماس بگیرید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

۶۴۶ ۰۶ ۰۶ ۰۹۱۲ تماس