تخفیف ویژه!! تماس با آقای بهاری

646 06 06 0912

نماشویی در کرج

نماشویی در کرج

نماشویی در کرج به ضروری ترین خدمات نظافتی نمای بیرونی ساختمان تبدیل شده است. قیمت نما شویی در کرج به صورت ارزان انجام می دهیم.

نظافت نمای ساختمان یک کار نیازمند دو تخصص است ، اولی توانایی و مهارت در کار با راپل یا طناب و دیگری مهارت کار با واترجت و تمیز کردن انواع آلودگی ها و کثیفی ها .نماکاری موفق است و می تواند رضایت کارفرما را جلب کند که در هردو تخصص و تجربه کافی را داشته باشد .

نماشویی در کرج
نماشویی با طناب در کرج

نماشویی ساختمان در کرج

نمای ساختمان های کرج نیز به مانند سایر کلان شهر ها در اثر آلاینده هایی مانند دود خودرو ،کارخانه،گرد و خاک ،باران اسیدی ،رسوب های مختلف که پس از گذشت مدتی برروی نمای ساختمان ها تاثیر می گذارد لازم تا با اکیپ نماشویی در کرج گروه بهاری تماس بگیرید تا تمامی کثیفی ها را در هر نقطه از کرج مانند روز اول تمیز و با شستشوی کامل نما در کرج تخویل بدهیم .

شستشوی نما در کرج با دستگاه واترجت قوی
شستشوی نما در کرج با دستگاه واترجت قوی

راپل کار در کرج

در شهر کرج تعداد ۸ پرسنل نماکار داریم که اماده ارایه خدمات هستند در این زمینه خدماتی که در کرج انجام می دهیم هم از نظر کیفیت و هم دستگاه ها و ابزار ها کاملا استاندارد است پس هر نوع کار در ارتفاع که نیاز باشد تا با دسترسی طناب انجام شود را با هزینه بسیار پایین برایتان انجام می دهیم .

نظافت نمای ساختمان در کرج
نظافت نمای ساختمان در کرج

نماشویی کرج

در هرجای کرج که باشید مشکل کثیفی نما و عدم دسترسی به آن برای تمیز کردن نمای ساختمان را دارید لازم است تا با گروه ما تماس بگیرید تا با روش هایی مانند نماشویی با طناب در کرج و یا شستن نما بدون داربست نمای ساختمانها را مانند روز اول تمیز و براق تحویل می دهیم.

شرکت نماشویی تهران با داشتن راپل کاران ماهر در کرج و همچنین در دست داشتن دستگاه‌ها و تجهیزات به تعداد بالا و نیز پیشرفت ترین آنها می‌تواند نمایشی در کرج را به صورت تمام وقت و البته با کیفیت فوق العاده برای شما اجرا کند برای اجرای یک پروژه نمایشی در کرج ابتدا عکس کار نماشویی و توضیحات تکمیلی آن را از کارفرما دریافت کرده و سپس یک کارشناس نما را به محل اعزام می‌کنیم تا با تشخیص انواع کثیفی نما برآورد هزینه تقریبی نظافت نما در کرج را انجام دهد و سپس با هماهنگی‌هایی که با راپل کاران و نماکاران ما در کرج صورت می‌گیرد در یک ساعت مشخص و روز مشخص که به مشتری اعلام می شود و اکیپ کار در محل حاضر شده و شروع به انجام نماشویی در کرج می نماید.

قیمت نماشویی ساختمان در کرج
قیمت نماشویی ساختمان در کرج

قیمت نما شویی در کرج

قیمت شستشوی نما در کرج به صورت متر مربعی یا چکی انجام می شود در پروژه های با متراژ بالا از حدود متری ۶ الی ۸ هزار تومان انجام می شود . نما شویی ارزان تخصص ماست با دستگاه های پیشرفته و سرعت عمل و دقتی که در کار صرف می کنیم نما شویی ارزان و با کیفیت را برای شما میسر کرده ایم.

عوامل بسیاری در تعیین قیمت شستشوی نمای ساختمان در کرج تاثیرگذار است برای مثال هزینه شستن نماینده یک ساختمان ۱۰ طبقه آجری با هزینه شستشوی یک ساختمان ۱۰ طبقه سنگی کاملاً متفاوت بوده و اصلاً قابل قیاس نیست زیرا که شستشوی آجر به قدری سخت است که شاید به اندازه دو تا ساختمان ۱۰ طبقه سنگی کار ببرد از این رو طبیعی است که قیمت نماشویی در کرج برای ساختمان های آجری بیشتر از انواع دیگر نماهای ساختمان باشد.

با توجه به مثال ساختمان ۱۰ طبقه که در بالا اشاره کردیم ، تا حدودی از عوامل موثر در تعیین قیمت نمایشی در کرج آگاه شده و از همین رو ما یک لیستی تهیه کرده ایم تا با خواندن آن و مقایسه عوامل ساختمان تان می توانید به قیمت تقریبی شستشوی نما در کرج دست پیدا کنید اولین عامل که بسیار مهم و تاثیرگذار است ارتفاع ساختمان است که هر چقدر ارتفاع ساختمان بالاتر برود استهلاک طناب و نیز سختی کار، هزینه بیمه و همچنین دستگاه های مورد نیاز برای نماشویی گران‌تر و طبیعتاً هزینه بر طرف خواهد بود .

از این رو قیمت و اجرت اجرای نماشویی ساختمان های بلند از ساختمانهای تعداد طبقات کم بیشتر خواهد بود دومین عامل که به اندازه عامل اول تاثیرگذار است جنس نمای ساختمان است برای مثال اگر بخواهیم قیمت نظافت نما در کرج را برای انواع نماها اعلام کنیم باید بگوییم که اولین جنس نما که دارای بالاترین قیمت نمایشی است نمای آجری که دارای شوره و رسوب بر روی آن باشد دومی سنگهای تیشه‌ای که نیاز به سند بلاست و مواد اسیدی دارد و سومین جنس نمای گران از نظر قیمت نماشویی نمای گرانیتی میباشد.

هزینه نماشویی با راپل در کرج
هزینه نماشویی با راپل در کرج

شستشوی نمای سنگی و شیشه ای ساختمان در کرج

نزدیک به 90 درصد نمای ساختمان ها را سنگ و شیشه ها تشکیل می دهند که در دوره های زمانی مشخص نیاز به شستشو و نظافت اصولی و حرفه ای دارند . سنگ برخلاف تصور عمومی یک متریال بسیار حساس و آسیب پذیر است بنابراین برای شستشوی نمای سنگی در کرج حتما از یک اکیپ و شرکت نماشویی با تجربه و با دانش استفاده کنید تا علاوه بر تمیز کردن نما ، کیفیت و سلامت سنگ و شیشه نما حفظ شود.

تمیز کردن سنگ های کار کاملاً تخصصی است برای مثال برای برخی از سنگ ها اگر از اسید دیسکلر استفاده کنیم سنگ به طور فوق العاده تمیز و براق خواهد شد اما دسته دیگر سنگ ها مانند سنگ های مرمریت و تراورتن در صورت استفاده از اسید سنگ دچار سوختگی خواهد شد اما اگر همین کار یعنی زدن اسید برای تمیز کردن سنگ های مرمریت و تراورتن توسط یک فرد متخصص نماکار با ph مشخص اجرا شود یقیناً نه تنها سنگ دچار سوختگی نمی شود بلکه با حفظ براقیت و ظاهر سنگ یک تمیزی فوق العاده نیز برای سنگ ایجاد خواهد شد.

مواد تمیز کننده و فشار آب مورد نیاز برای انواع سنگ کاملا متفوت بوده و در صورت عدم آشنایی نماکار در کرج به ساختار سنگ ها و مواد شوینده می تواند آسیب غیر قابل جبران به نما وارد شود . برای مثال دیسکلر و جوهر نمک بسیار قوی برای سنگ گرانیت تاثیر مثبت داشته و حتی به براقیت آن کمک می کند ، در حالی که استفاده دیسکلر برای سنگ براق دسته تراورتن کاملا ممنوع می باشد .

برای سفارش نماشویی با ۰۹۱۲۶۳۵۸۷۲۱ تماس بگیرید.

کفسابیته وب‌سایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

۶۴۶ ۰۶ ۰۶ ۰۹۱۲ کفسابیته