تخفیف ویژه!! تماس با آقای بهاری

646 06 06 0912

پیچ و رولپلاک سنگ نمای پاسیو نورگیر و حیاط خلوت با استفاده از طناب بدون داربست

عکس نمونه کار پیچ و رولپلاک سنگ نمای پاسیو نورگیر و حیاط خلوت با استفاده از طناب بدون داربست

اجرای پیچ و رولپلاک سنگ نمای پاسیو و حیاط خلوت در تهران و کرج توسط شرکت پیچ و رولپلاک نما ارائه می شود. اگر در این قسمت ها سنگ‌های شما دچار سستی و یا سقوط شده است می توانید با ما تماس گرفته و در کوتاه‌ترین زمان سنگ‌های پاسیو و حیاط خلوت را محکم و مقاوم سازی کرده و خیال خودتان را آسوده کنید.

پیچ و رولپلاک کردن سنگ نمای پاسیو و نورگیر و حیاط خلوت ساختمان می‌تواند با اهدافی مختلف از جمله سفت کردن و مهار کردن سنگهای شارژ شده و جلوگیری از شل شدن سنگ ها و همچنین برای پیچ کردن سرامیک نمای پا سیاه استفاده کرد .

حفظ زیبایی نمای حیاط خلوت با اجرای پیچ و رولپلاک

اگر نگران به هم ریختن زیبایی نمای پاسیو بعد از اجرای پیچ و رولپلاک نمای پاسی و هستید جای نگرانی نیست و این اطمینان را به شما می دهیم که با بتونه همرنگ سنگ نمای پاسیو از دیده شدن پیچ ها جلوگیری می کنیم و زیبایی سنگ نمای شما را کاملاً حفظ می کنیم.

برای مخفی کردن ته پیچ ها پس از پیچ رولپلاک نما پاسیو می توان از رزین همرنگ نما ، بتونه و نیز رنگ های مقاوم استفاده کرد . که مناسب ترین آنها برای نمای ساختمان تان توسط کارشناسان پیچ و رولپلاک نما تعیین می شود و مورد استفاده قرار می گیرد .

اگر نمای پاسیو شما از جنس سرامیک از ما می‌توانیم از پیچ و واشر برای مهار سنگهای برای مهار سرامیک ها استفاده کنیم و همچنین برای استتار مناسب پیچ ها بر روی سرامیک می‌توانیم واشرها و پیچ ها را قبل از اجرا دقیقاً همرنگ سرامیک درست کنیم.

پیچ و رولپلاک حیاط خلوت و مهار سنگ آن بدون داربست و با طناب راپل

با بکارگیری روش پیچ و رولپلاک نمای پاسیو با استفاده از طناب راپل و بدون داربست دیگر محدودیت‌های اجرای کار در حیاط خلوت برطرف شده است و جای نگرانی برای اینکه برای حمل و نقل لوله های داربست و همچنین هزینه‌های اضافی برپا کردن آن وجود ندارد و کار مهارسنگ پاسیو به راحتی با طناب راپل قابل انجام است که در نهایت به کاهش چشمگیر هزینه و قیمت پیچ و رولپلاک نمای پاسیو منجر خواهد شد.

پیچ و رولپلاک نما پاسیو
پیچ و رولپلاک نما پاسیو و حیاط خلوت

در روش دسترسی با داربست امکان سقوط کارگر از روی داربست بسیار بالا می باشد و همچنین به دلیل اینکه یک دست کارگر باید مشغول نگهداری خود کارگر باشد کار از کیفیت پایینی برخوردار خواهد بود اما در روش پیچ و رولپلاک نما با طناب این مشکلات کاملاً برطرف شده است و نما کار با سطح اتکای مناسب می‌تواند به کار مهار سنگ نما بپردازد.

روش اجرایی پیچ و رولپلاک سنگ نمای پاسیو و حیاط خلوت به چه صورت انجام می شود

ابتدا کارشناس نما در محل حاضر شده و با توجه به ابعاد سنگ جنس سنگ و یا اینکه سرامیک و یا سنگ باشد نوع پیچ و مته و همچنین تعداد راپل کار را تعیین می کند.

در مرحله بعد نماکار برای هرنوع نما که می‌تواند سرامیک یا سنگ باشد روش خاصی را اتخاذ کرده و با توجه به دستورالعمل های شرکت برای پیچ رولپلاک پاسیو اقدام به مهار سنگ نمای پاسیو می کند.

اگر پوشش نمای پاسیو از جنس سرامیک باشد باید مقاوم سازی نمای پاسیو نیز متناسب با روش مخصوص مهار سرامیک انجام شود به این صورت که برای این کار پیچ ها را از چهار گوشه سرامیک و دقیقاً در مرز بین دو سرامیک اجرا می کنیم و بهتر است که علاوه بر پیچ از واژن نگهدارنده نیز برای سطح اتکای بیشتر استفاده کرد.

دلیل ریزش سرامیک یا سنگ نمای پاسیو و حیاط خلوت چیست؟

به دلیل اهمیت کم محیط پاسیو بیشتر سازندگان از جنس سرامیک برای نمای آن استفاده می کند اما به دلیل اینکه عدم امکان اسکوپ سرامیک وجود دارد سرامیک ها با کوچکترین جابه‌جایی و نشست ساختمان از ملات پشت خود کاملاً جدا شده و احتمال ریزش آنها بسیار بالا می‌رود و حتی موقع ریزش به صورت تعداد بالا مثلا ۱۰ سرامیک به صورت یکجا ریزش می‌کند که می‌تواند برای نمای ساختمان و ساکنین آن و همچنین به ویژه طبقه همکف که از آن به عنوان حیاط استفاده می کنند ،خطر آفرین باشد.

برای انجام پیچ رولپلاک نمای پاسیو و مقاوم‌سازی به مهار سنگ نمای پاسیو و حیاط خلوت با شماره ۰۹۱۲۶۳۵۸۷۲۱ تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

۶۴۶ ۰۶ ۰۶ ۰۹۱۲ تماس