تخفیف ویژه!! تماس با آقای بهاری

646 06 06 0912

پیچ و رولپلاک سنگ نمای گرانیتی ساختمان

پیچ و رولپلاک سنگ نمای گرانیتی ساختمان

یکی دیگر از مهمترین خدمات و با ارزش ترین خدمات در مقابل قیمت و هزینه ای که می کنید برای نمای ساختمان مقاوم سازی و محکم سازی سنگ نما با پیچ و رولپلاک سنگ نمای گرانیتی ساختمان است که در این مقاله به ارائه راهکار ها و روش اجرای پیچ و رولپلاک نمای گرانیتی و همچنین قیمت و هزینه مقاوم سازی سنگ نمای گرانیتی می‌پردازیم.

لازم به ذکر است که اگر در مرحله ساخت یک ساختمان هستید و برای انتخاب سنگ نمای ساختمان خود نیاز به راهنمایی دارید به هیچ عنوان از سنگ های گرانیتی برای طرح نمای‌ساختمان خود استفاده نکنید.

هدف ما ارائه پیچ و رولپلاک سنگ نمای گرانیتی به صورت دسترسی آسان با راپل و همچنین هزینه تمام شده بسیار پایین برای تمامی مردم می باشد تا دیگر هیچ کسی یا ساکنی از ساختمان و عابرین در اثر ریزش سنگ نمای ساختمان دچار خسارت مالی و جانی نشوند تا آخر این مقاله با ما همراه باشید.

پیچ کردن سنگ نمای گرانیتی

سنگ گرانیتی به خاطر مقاومت بالایی که دارد و عمر طولانی آن بسیار کاربرد زیادی در نماهای ساختمان به ویژه در ۱۰ سال گذشته داشته است اما به این نکته توجه چندانی نشده است که گرانیت هیچگونه چسبندگی و گیرایی کافی با ملات پشت سنگ را ندارد و این باعث می‌شود تا در طولانی مدت و با کوچکترین یخزدگی و یا نشست ساختمان سنگ های گرانیتی نمای ساختمان تان دچار ریزش و یا لقی بشوند.

اما اگر سنگ نمایی گرانیتی دارید و دچار خسارت از این بابت شده اید جای نگرانی نیست شرکت پیچ و رولپلاک نمای تهران با انجام پیچ و رولپلاک سنگ نمای گرانیتی مشکل ریزش و سقوط سنگ گرانیت از نمای ساختمان را کاملاً برطرف نموده است .

پیچ و رولپلاک سنگ نمای گرانیتی ساختمان | پیچ کردن سنگ گرانیت نما
پیچ کردن سنگ گرانیت نما با طناب راپل

راهکار ما اجرای پیچ کردن دانه به دانه سنگهای گرانیتی نمای ساختمان است البته مهم است که برای این کار از افراد باتجربه و راپل کار نما شناخته شده در این زمینه کمک بگیریم.

شاید تصور کنید که سنگ های نمای ساختمان خود را کرده اید اما این به هیچ عنوان نمی‌تواند خیال شما را از بابت ریزش سنگ ها راحت کند زیرا که با گذشت زمان و نفوذ آب به پشت سنگ نما سیم های اسکوپ کاملاً زنگ زده و گسسته می‌شود و عملاً هیچ گونه نگهداری از سنگهای نما ندارد.

چطور تشخیص دهیم که سنگهای نمای ما ممکن است بریزد؟

اگر یکی از نشانه های زیر را بر روی نمای ساختمان خود مشاهده کردید شک نکنید که در روزهای آینده شاهد ریزش سنگ از نمای گرانیتی ساختمان خود خواهید بود.

۱. ایجاد ترک های طولی و عرضی در نمای ساختمان

۲. طبله کردن دسته جمعی سنگ های نمای ساختمان

۳.عریض تر شدن بند سنگ های گرانیتی نما

با مشاهده هریک از موارد بالا باید بدانید که وقت آن رسیده است که سریعاً اقدام به پیچ و رولپلاک سنگ نمای گرانیت که ساختمان خود بکنید ، اگر به هر دلیل این کار را به تعویق بیندازید ممکن است که خطرات جانی و مالی را مشاهده کنید. برای مطالعه دقیق تر اصول پیچ و مهره سنگ نما کلیک کنید .

با مشاهده هریک از موارد بالا باید بدانید که وقت آن رسیده است که سریعاً اقدام به پیچ و رولپلاک سنگ نمای گرانیت که ساختمان خود بکنید ، اگر به هر دلیل این کار را به تعویق بیندازید ممکن است که خطرات جانی و مالی را مشاهده کنید. برای مطالعه دقیق تر اصول پیچ و مهره سنگ نما کلیک کنید .

نوع پیچ کاربردی در نمای گرانیتی چگونه انتخاب می شود؟

نوع پیچ سنگ نما یا جنس آن بر اساس محیط بیرونی و یا داخلی آن تعیین می‌شود اما اندازه آن بر اساس ضخامت سنگ و همچنین ملات پشت سنگ تعیین می‌شود و می‌توان از پیچ های ۶ سانتی یا ۵ سانتی برای پیچ رولپلاک کردن سنگ نمای گرانیتی استفاده کرد.

چه نوع رولپلاک برای مقاوم سازی سنگ گرانیت مناسب است ؟

از رولپلاک پروانه ای برای پیدا کردن نمایندگی گارانتی استفاده می‌کنیم تا بتواند به خوبی با بسته شدن پیچ به پشت سنگ ، رولپلاک در داخل ملات افزایش حجم داده و با گیرایی مناسبی که ایجاد می‌کند و این سنگ را به خوبی تحمل کند.

دریل مخصوص پیچ و رولپلاک سنگ نما گرانیتی چگونه باید باشد؟

برای ایجاد سوراخ بر روی سنگ گرانیت که بسیار مقاوم است باید حتماً از نوع دریل هیلتی و با مته الماسه بهره برد زیرا اگر از انواع دیگر دیریل و مته ها برای پیچ رولپلاک کردن نمای گرانیتی استفاده کنیم حتی سوراخ به اندازه کافی نخواهد بود که بتواند وزن گرانیت را تحمل کند و بعداً به مشکل خواهد خورد.

برای سفارش مهار سنگ گرانیت نما با شماره ۰۹۱۲۶۳۵۸۷۲۱ تماس بگیرید .

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

۶۴۶ ۰۶ ۰۶ ۰۹۱۲ تماس