تخفیف ویژه!! تماس با آقای بهاری

646 06 06 0912

پیچ و رولپلاک سنگ نما در تبریز ، مقاوم کردن سنگ نما در تبریز

پیچ و رولپلاک نما در تبریز

پیچ و رولپلاک سنگ نما برای تثبیت کردن سنگ نما در تبریز توسط نماکاران شرکت پیچ و رولپلاک نما انجام می شود ، کافی است نمای سنگی ساختمان تان را به ما بسپارید تا با پرسنل متخصص نماکار به صورت حرفه ای محکم کردن سنگ نمایتان با گارانتی 5 ساله انجام شود .

نماهای سنگی در حین اجرا از روش های تثبیت کننده مانند اسکوپ و یا تقویت کننده گیرنده های سیمانی استفاده می شود و اما با وجود همه این موارد مشاهده می شود که پس از گذشت مدتی سنگ نما سست شده و دچار ریزش می شود و این اتفاق در شهر و مناطق سردسیر آذربایجان شرقی بیشتر اتفاق می افتد و دلیل آن نفوذ آب به منافذ و پشت سنگ است که با یخ زدگی آن و افزایش حجم باعث جابه جا شدن سنگ و در نهایت ریزش سنگ می شود . ما مقاوم کردن نما را به کمک راپل کار انجام میدهیم .

پیچ و رولپلاک نما در تبریز برای مقاوم سازی

مقاوم کردن سنگ نما در تبریز

مقاوم کردن سنگ نمای ساختمان در تبریز با استفاده از پیچ و رولپلاک نما در تبریز انجام می شود ما برای این کار از پیچ های گالوانیزه ضدزنگ استفاده می کنیم که هم از نظر مقاومت و ماندگاری در دراز مدت نیز از کیفیت بالایی برخوردار است و در اثر رطوبت و آب دچار آسیب نمی شود و می تواند تا سالها با همان کیفیت باقی بماند .

مقاوم کردن سنگ نما در تبریز
مقاوم کردن سنگ نما در تبریز

اگر نمای ساختمان شما طرح دار است و از سنگهای با ابعاد مختلف استفاده کرده اید اصلا نگران نباشید زیرا شرکت بهاری از دو روش چسبی و سنگی برای محکم کردن سنگ نما استفاده می کنیم تا محدودیت ابعاد کوچک سنگ را در مقاوم سازی سنگ نما آن برطرف کنیم .

برای سفارش پیچ رولپلاک سنگ نما در تبریز با 09126358721 تماس بگیرید .

کفسابیته وب‌سایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

۶۴۶ ۰۶ ۰۶ ۰۹۱۲ کفسابیته