تخفیف ویژه!! تماس با آقای بهاری

646 06 06 0912

پیچ و رولپلاک سنگ نما در قیطریه ،جردن،نیاوران

پیچ و رولپلاک سنگ نما در قیطریه ،جردن،نیاوران

پیچ و رولپلاک سنگ نمای ساختمان در نیاوران و قیطریه و جردن توسط تیم نماکاری پیچ رولپلاک نما تهران با کیفیت یک ارائه می شود .

پیچ و رولپلاک نما در نیاوران

ساختمان های شمال تهران معمولا شامل نمای سنگی با طرح های مختلف از جمله نمای سلطنتی یا رومی است که روش خاص باید برای تثبیت سنگ قسمت های مختلف به کار گرفته شود ، برای مثال قسمت های باریک نما نیاز به حساسیت بیشتری دارد تا سنگهای ریز دچار شکستگی نشوند . برای جلوگیری از این اتفاق کار پیچ و رولپلاک انواع نما در نیاوران را به شرکت بهاری بسپارید .

مقاوم سازی سنگ نما در جردن

مقاوم سازی سنگ نما برای هر نمای سنگی لازم است یعنی نباید منتظر سقوط سنگ از نما باشید و سپس به فکر پیچ رولپلاک سنگ نما در جردن و قیطریه شوید ، لازم است در اولین فرصت ممکن مقاوم سازی سنگ نما که قیمت اجرای پیچ و رولپلاک نما و هزینه بسیار جزئی در مقایسه با سایر خدمات ساختمانی دارد انجام شود تا خیالتان از سنگ های ساختمان تا راحت شود .

تثبیت سنگ نما در قیطریه

سنگ های مختلف نیاز به پیچ های مختلف جهت تثبیت کردن سنگ در نما دارد برای مثال پیچ مصرفی برای پیچ رولپلاک گرانیت در قیطریه با پیچ لازم برای سنگ تراورتن متفاوت است ، از این رو پیشنهاد ما استفاده از نیرو های ماهر شرکت بهاری برای تضمین ماندگاری سنگ و کاهش هزینه های پیچ رولپلاک نما در قیطریه است .

جهت مقاوم سازی سنگ نما در قیطریه ،جردن ، نیاوران با ۰۹۱۲۶۳۵۸۷۲۱ تماس بگیرید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

۶۴۶ ۰۶ ۰۶ ۰۹۱۲ تماس