تخفیف ویژه!! تماس با آقای بهاری

646 06 06 0912

پیچ و رولپلاک سنگ نما در قزوین

پیچ و رولپلاک سنگ نما در قزوین

پیچ و رولپلاک سنگ نمای ساختمان با استفاده از طناب و بدون داربست شرکت گروه پیچ رولپلاک نما تهران در شهر قزوین و سایر شهرهای استان قزوین به صورت حرفه‌ای و تمام وقت ارائه می‌شود. نمایندگی شرکت بهاری در قزوین دارای ۶ آذر فعال راپل کار میباشد که می‌توانند در اسرع وقت اقدام به مقاوم سازی و پیچ و رولپلاک سنگ نما در قزوین و حومه قزوین کنند.

تثبیت سنگ نما در قزوین

برای جلوگیری از ریزش سنگ نما در قزوین لازم است تا تمامی سنگ های ساختمان بعد از اتمام مراحل ساخت توسط پیچ و رولپلاک گالوانیزه مقاوم سازی و مهار شوند تا با این کار خیال خود و ساکنین و همچنین عابرین را از امنیت جانی راحت کنید. توجه داشته باشید که مسئولیت ریزش هرگونه سنگ از نمای ساختمان که خطر و یا حادثه‌ای بیافریند به عهده ساکنین و سازنده ملک می باشد. بنابراین در اولین فرصت اقدام به تثبیت نمای سنگ ساختمان خود در قزوین کنید.

پیچ و رولپلاک سنگ نما در قزوین
پیچ و رولپلاک سنگ نما در قزوین

خدمات پیچ رولپلاک نما در قزوین

پیچ و رولپلاک سنگ نما از جمله خدمات مهم شرکت های ارائه دهنده خدمات مراقبتی نگهداری نمای ساختمان است.

کار پیچ کردن سنگ نما در قزوین شامل ترمیم سنگ های نما و بتونه کاری و تثبیت سنگ نما و همچنین چسباندن سنگهای ریخته از نمای‌ساختمان میشود. لازم است بدانید چه کار مقاوم سازی سنگ نما در قزوین با استفاده از دسترسی آسان با طناب راپل و بدون استفاده از داربست کلایمر و سایر ابزارهای بالابر انجام می‌شود و همین موضوع به کاهش چشمگیر هزینه پیچ و رولپلاک سنگ نما در قزوین منجر خواهد شد.

دلیل کاهش قیمت پیچ و رولپلاک نما در قزوین با استفاده از طناب راپل به انجام سریع و همچنین دسترسی مناسب نما کار به همه قسمتهای نمای ساختمان است که در نهایت منجر به کاهش قیمت خدمات خواهد شد.

چه موقع احتمال ریزش سنگ از نما بیشتر است؟

سنگ نمای ساختمان اگر به درستی اسکوپ نشده باشد و یا از سنگ های مورد تایید سازمان نظام مهندسی برای نمای ساختمان به درستی استفاده نشود در حالت عادی نیز امکان ریزش آن وجود دارد اما این امکان ریزش در شرایطی چون بارش باران طوفان و کاهش و افزایش دما و همچنین زلزله و یا بازسازی نمای ساختمان افزایش می یابد.

پیچ و رولپلاک سنگ نما در قزوین
پیچ و رولپلاک سنگ نما در قزوین

همچنین در ساختمانهای قدیمی شهر قزوین که سنگ های کوچک و بزرگ در نمای ساختمان مورد استفاده قرار گرفته است عملیات پیچ و رولپلاک نمای ساختمان در قزوین باید با دقت و مهارت بسیار بالایی انجام شود که از شکستن و ریزش سایر قسمتهای نمای ساختمان جلوگیری شود.

آیا ملات پشت سنگ که در هنگام ساخت اجرا می‌شود قابلیت نگه داری سنگ را دارد؟

کارایی ملات پشت سنگ که در هنگام سنگ کاری نما اجرا می شود به تعداد منافذ سنگ نما بستگی دارد و همچنین گیرش آن به مقدار رطوبت ای است که موقع کار کردن ملات با سنگ ایجاد می‌شود همچنین بهتر است که موقع ساخت نمای ساختمان از پودر خشک سیمان تا جای ممکن استفاده نکرد.

با بررسی‌های انجام شده توسط کارشناسان شرکت پیچ رولپلاک نما تهران عمر ملات پشت سر سنگ در صورت اتصال درست به سنگ نما می تواند بین ۱۵ تا ۱۷ سال باشد اما این به حالت ایده‌آل برمی‌گردد و با توجه به خشک شدن ملات خشک آن در صورت کوچکترین لرزش و ایجاد فاصله بین سنگ و ملات خاصیت نگهداری از زندگیم را کاملا از بین می رود در اینجا است که باید برای مقاوم‌سازی و تثبیت سنگ های نمای ساختمان از روش پیچ ورولپلاک کردن سنگ نما در قزوین استفاده کرد.

برای سفارش مقاوم پیچ و رولپلاک نما در قزوین با 09126358721 تماس بگیرید .

کفسابیته وب‌سایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

۶۴۶ ۰۶ ۰۶ ۰۹۱۲ کفسابیته