تخفیف ویژه!! تماس با آقای بهاری

646 06 06 0912

کفسابی برای زیرساز پارکت ، لمینت و اپوکسی

کفسابی برای زیرساز پارکت ، لمینت و اپوکسی

از کاربرد های بی شمار کفسابی زیرسازی پارکت و اپوکسی ، تشک باشگاه و … است ، این کار با دستگاه کفسابی و طی دو الی سه مرحله انجام می شود . 

کفسابی برای زیر سازی پارکت و لمینت

در صنعت پارکت و لمینت جهت پر کردن ناهمواری ها در سطح زیرکار از فوم استفاده می شود که اینها دارای محدودیت در ارتفاع هستند و اگر از حد مجازی بالاتر باشد پارکت یا لمینت دچار نشست خواهد شد ، برای جللوگیری از این اتفاق و هم چنین رسیدن به سطح زیرکار مناسب پارکت و لمینت از کفسابی زبر کمک می گیریم . برای اطلاع بیشتر از کفسابی پارکت کلیک کنید.

در این حالت با انجام سابزنی زبر تمامی پستی و بلندی های سطح زیری کاملا برطرف شده و دیگر نیاز به استفاده از فوم و سایر موارد نیست و به این ترتیب کیفیت کفپوش نیز افزایش پیدا کرده و عمر کارکرد کفپوش افزایش می یابد.

سابزنی زیر کاری اپوکسی

کاربرد دیگر کف سابی زبر در فراهم کردن یک سطح کاملا صاف و یکدست برای رنگ های اپوکسی است زیرا که رنگ های اپوکسی دارای ضخامت کم بوده و خاصیت پرکنندگی ندارند از این رو با کمک ساب زدن سطح زیرین که اکثرا بتن است می توانیم مصرف رنگ اپوکسی را به شدت کاهش داده و همچنین به یک سطح شیشه ای و کانلا یکنواخت دست پیدا کنیم .

لازم است تا کار ساب زیرکاری اپوکسی با دقت و بدون موج که نیاز به مهارت و تجریه کافی کفساب و ساب زن دارد ، باشد تا سطح نهایی کار تمیز و بدون نقص باشد .

جهت سفارش کفسابی زیرسازی پارکت و اپوکسی ، کفپوش باشگاه ، لمینت و با ۰۹۱۲۶۳۵۸۷۲۱ تماس بگیرید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

۶۴۶ ۰۶ ۰۶ ۰۹۱۲ تماس