تخفیف ویژه!! تماس با آقای بهاری

646 06 06 0912

بهترین ساب زن سنگ مشکی – کفسابی و پولیش سنگ اسلب مشکی

روش کفسابی سنگ مشکی

سنگ مشکی به سرعت در حال تبدیل شدن به پر مصرف ترین سنگ کف و سطوح ساختمان های لوکس است ، اما دقت داشته باشید به اندازه زیبایی سنگ مشکی نیاز به مراقبت ، نگه داری و صرف هزینه برای کفسابی سنگ مشکی و تخصصی این نوع سنگ می باشد .

اگر شما هم تصمیم دارید تا برای کفپوش خانه و سطوح دیواره داخل و لابی ساختمان از سنگ مشکی استفاده کنید تا آخر این مقاله با ما باشید از مزیت ها و معایب ( متعدد) این سنگ برای شما بگوییم ! و البته نگران نباشید ما کفسابی تخصصی سنگ اسلب مشکی را به عهده گرفته ایم تا عمده مشکلات مربوط به این سنگ برطرف شود .

روش انجام بهترین کفساب سنگ مشکی
نمونه کار کفسابی سنگ مشکی : براق و آینه ای کردن سنگ مشکی و محو کردن رگه و سایه های سنگ مشکی با اپوکسی و مواد اورجینال

با وارد شدن به طراحی دکوراسیون با انوع سنگ های مشکی وارد یک پروسه طولانی و پیچیده با نظرات اکثرا بی پایه و اساس انواع شرکت های کفسابی مواجه خواهید شد که قطعا روش ها و مواد مختلف را برای ساب زنی سنگ مشکی شما امتحان خواهند کرد و در آخر بدون نتیجه کار را رها خواهند کرد و این کار تنهادو چیز می طلبد : 1. تجربه 2. مواد اورجینال با کیفیت

کفسابی انواع سنگ مشکی

انواع سنگ مشکی دارای ضعف ها و مزایایی هستند که در این مقاله به توضیح و بررسی هریک از انواع سنگ مشکی ساختمان می پردازیم .

سنگ مشکی در کارخانه با استفاده از اپوکسی ساب انجام می شود ، بنابراین باید در سابزنی سنگ مشکی دقت کرد تا به اپوکسی در بافت سنگ آسیب نرسد که در این صورت برطرف کردن آن هزینه بر خواهد بود .

کفسابی سنگ مشکی نجف آباد

سنگ مرمریت مشکی نجف آباد دارای زمینه کالما مشکی و با رگه های سفید نامنظم است و ویژگی های چون مقاومت در برابر آب دارد و نیز می تواند تا مدت ها براق و درخشان در سطوح مختلف باقی بماند . رگه های سفید و زیبایی سنگ مرمریت نجف آباد زیبایی بی نظیری به محیط خانه می دهد .

معدن این سنگ در غرب اصفهان و نزدیک نجف آباد است و یکی از سنگ های صادراتی و زیبا با خاصیت ساب پذیری و براق شوندگی بسیار بالا است که می توانید در کف خانه و محیط های لوکس دیگر استفاده کنید . شرکت کفسابی تهران نیز با دستگاه های ساب به صورت کفسابی تخصصی سنگ مشکی می پردازیم .

کفسابی سنگ اسلب مشکی به صورت آینه ای و براق در تهران و کرج

و می توانید با خیال راحت همرنگ سازی بند سنگ مشکی و شیار زنی سنگ و نیز بستن درزهای مویی سنگ مشکی را هم به ما بسپارید .

سابزنی سنگ مشکی لاشتر

سنگ مشکی لاشتر دارای مقاومت سایشی بالایی است که در اصفهان فرآوری و استخراج می شود و به دلیل طرح خاکستری مشکی با رگه های سفید نامنظم تقریبا می تواند نظر هر نوع صلیقه ای را برای محیط های مختلف ساختمان برآورده کند .

کفسابی سنگ لاشتر ساختمان از حساس ترین انواع سنگ های مشکی می باشد . که باید با استفاده از بهترین متریال ساب استفاده شود در غیر اینصورت سطوح ناهموار و خط و خش برروی سطح ایجاد می شود بنابراین در ساب سنگ مشکی دقت کافی را به تکنسین های کفساب تاکید می کنیم .

کفسابی سنگ دهبید مشکی

سنگ دهبید مشکی با زمینه مشکی تیره مایل به قهوه ای نیز دارد و این به دلیل رگه های بسیار ریز و فضایی طلایی رنگ است که به سطح سنگ حجم و زیبایی بی نظیری می بخشد .

سنگ دهبید یکی از محکم ترین سنگ های موجود در دسته مرمریت می باشد و سنگ مرمریت دهبید مشکی از برترین ها برای انتخاب در طراحی و اجرا است و قابلیت ساب پذیری بالایی دارد اما به دلیل خش پذیری بالا هنگام کفسابی سنگ دهبید مشکی نیاز به مهارت بالای کفساب سنگ مشکی دارد .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

۶۴۶ ۰۶ ۰۶ ۰۹۱۲ کفسابیته