تخفیف ویژه!! تماس با آقای بهاری

646 06 06 0912

کفسابی و سنگسابی فرودگاه

کفسابی و سنگسابی فرودگاه

کفسابی و سنگسابی فرودگاه و همچنین کفسابی بتن فرودگاه توسط شرکت بهاری با بهترین کیفیت و بیشترین درجه مقاومت انجام می شود .

کفسابی فرودگاه

کفسابی فرودگاه بع دو بخش تقسیم می شود قسمت اصلی که بیشتر مورد تقاضا است و بسیار حائز اهمیت است کف سابی سالن انتظار و بلیط هواپیما است که زیبایی و براقیت آن مهم است از این رو به دلیل متراژ بالای سالن ها معمولا از سنگ های با ابعاد یک در یک و اکثرا از سنگ های سفید یا روشن استفاده می شود و این نوع پروژه ها را شرکت بهاری با دستگاه های کفسابی ایتالیایی اجرا می کند . زیرا که صفحه ساب زنی دستگاه ایتالیایی به نسبت دستگاه کفسابی ایرانی بزرگ تر بوده و به راحتی می توان متراژ های بالای فرودگاه را کفسابی و سنگسابی کرد. 

عکس نمونه کار کفسابی و سنگسابی فرودگاه
کفسابی و سابزنی فرودگاه در سریع ترین زمان با تجربه کف سابی فرودگاه

سنگسابی سوله های فرودگاه

سوله های فرودگاه ها که محل انبار کالا و همچنین خودرو های سنگین و سبک و نگه داری قطعات هواپیما می باشد نیاز دارد تا مقاومت سایشی کف سالن مناسب باشد و افزایش مقاومت سایشی سطح بتن سوله فرودگاه با سنگسابی و ساب زنی سوله فرودگاه امکان پذیر است .برای رسیدن به مقاومت سایشی مورد نظر ما از ساب های با نمره های مختلف و همزمان از مواد اپوکسی استفاده می کنیم تا هم نانو و ضد آب شدن حاصل شود و هم مقاومت سایشی آن افزایش یابد ، کفسابی سنگ در محیط های مختلف از جمله سالن انتظار فرودگاه و سایر اماکن نیاز به ساب های ویژه دارد .

نظافت تخصصی فرودگاه

در اثر رفت و آمد بیش از حد که در فرودگاه ها اتفاق می افتد کفپوش فرودگاه از هر متریال اعم از سنگ ، اپوکسی ، پارکت ، بتن ، موزاییک ، سرامیک و .. باشد به شدت کثیف و سیاه می شود که دستگاه های نظافت معمولی قادر به تمیز کردن کثیفی از عمق کفپوش نمی باشند ، در این حالت ما با استفاده از دستگاه های ساب زنی نظافت تخصصی فرودگاه را انجام می دهیم و کفپوش جرم گرفته را مانند روز اول تمیز می کنیم ، جهت اطلاع بیشتر در مورد کفسابی بتن سالن های مختلف کلیک کنید .

برای سفارش کفسابی فرودگاه با ۰۹۱۲۶۳۵۸۷۲۱ تماس بگیرید .

کفسابیته وب‌سایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

۶۴۶ ۰۶ ۰۶ ۰۹۱۲ کفسابیته