تخفیف ویژه!! تماس با آقای بهاری

646 06 06 0912

کفسابی و نماشویی در ماهدشت

عکس نمونه کار کفسابی و نماشویی در ماهدشت

کفسابی در ماهدشت

ماهدشت یا مرد آباد یکی از شهر های قدیمی و مهاجر پذیر کرج است که در سال های اخیر رونق بسیاری از نظر معماری داشته است به ویژه مسکن مهر ماهدشت که لازم تا تمامی خدمات کفسابی در ماهدشت و نماشویی در ماهدشت جدی گرفته شود تا هرچه بیشتر بر زیبایی و ارزش ساختمان افزوده شود.

کفسابی در ماهدشت برای آپارتمان هایی که تعداد واحد های بالایی دارند بسیار ضروری است ، با رفت آمد هایی که در پارکینگ مجتمع ها و راه پله ساختمان ها اتفاق می افتد در مدت بسیار کوتاه کثیفی و جرم به سنگ نفوذ کرده و جلوه سنگ و کیفیت آن را کاهش می دهد .

کفسابی در ماهدشت
سنگسابی در ماهدشت
کف سابی در ماهدشت
کف سابی در ماهدشت

چاره کار استفاده از خدمات سنگسابی در ماهدشت می باشد ، تا با برداشتن پستی و بلندی سنگ ها و نیز زبری سنگ که محل تجمع جرم و آلودگی است ، می توان در دراز مدت زیبایی و تمیزی سنگ را حفظ کرد.

از تاثیرات کفسابی در ماهدشت می توان به افزایش عمر سنگ و کاهش هزینه های نگه داری از سطوح سنگی را نام برد که هزینه بسیار پایین سنگسابی در ماهدشت قابل انجام است .

قیمت کفسابی در ماهدشت

قیمت و هزینه کف سابی در ماهدشت بستگی به متراژ کار و ابعاد سنگ دارد ، یکی از تاثیر گذارترین معیار ها در قیمت سنگسابی در ماهدشت ابعاد سنگ است، زیرا با کاهش 10 سانتی متری ابعاد سنگ سختی کار ساب زنی در ماهدشت تا 4 برابر افزایش می یابد .

بنابراین برای ابعاد کوچک سنگ قیمت های پایین را باور نداشته باشید و مطمئن باشید که کم کاری صورت می گیرد .

کفساب و ساب زن سنگ در ماهدشت
کفساب و ساب زن سنگ در ماهدشت

دومین معیار تاثیر گذار در قیمت ، تعداد مراحل اجرا شده برای صیقل و براق کردن سنگ است ، با افزایش تعداد مراحل ساب توسط کفساب شاهد افزایش قیمت کفسابی در ماهدشت خواهد شد .

البته برخی از این تعداد مراحل لازم ضروری و از مراحل اصلی کفسابی می باشد ، اما برخی دیگر صرفا برای افزایش قیمت تمام شده کار می باشد و عملا هیچ تاثیری در زیبایی کار ندارد .

نماشویی در ماهدشت

نماشویی در ماهدشت یکی دیگر از خدمات نظافتی و نگه داری ساختمان است که در سطوح خارجی و نمای ساختمان انجام می شود .

و روند کار نما شویی به این صورت است که با یک دستگاه واترجت سندبلاست که آب را با فشار قوی از نازل خود خارج می کند به کثیفی ها و سطوح نما برخورد کرده و حتی سخت ترین لکه ها را برطرف می کند .

نماشویی در ماهدشت ، قیمت نماشویی در ماهدشت ، شستشوی نما در ماهدشت، نماشویی با طناب در ماهدشت
نماشویی با طناب در ماهدشت

کار نماشویی در ماهدشت توسط تکنسین های نماکار ماهر و با طناب راپل انجام می شود که با در نظر گرفتن دسترسی با طناب به نمای ساختمان برای شستشوی نما با طناب در ماهدشت ، سرعت انجام کار افزایش یافته و نیز صرفه جویی چشم گیری در هزینه و قیمت نماشویی در ماهدشت می شود .

برای سفارش کفسابی در شهریار ، کفسابی در ماهدشت با شماره ۰۹۱۲۶۳۵۸۷۲۱ تماس بگیرید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

۶۴۶ ۰۶ ۰۶ ۰۹۱۲ تماس