تخفیف ویژه!! تماس با آقای بهاری

646 06 06 0912

کفسابی پارکینگ و سنگسابی انواع سنگ کف پارکینگ

کفسابی پارکینگ

ما پارکینگ ساختمان های تهران را با کفسابی درجه یک و در مرحله بعد آب بندی و نانو کردن سنگ پارکینگ دیگر اثری از ریختن آب باطری روی سنگ، لکه روغن ماشین در پارکینگ و غیره باقی نمی ماند و همه یک جا برطرف شده و در سالهای بعدی نیز در برابر همه این مسائل مقاوم می شود . پارکینگ ها به عنوان بخشی از ساختمان که محل نگه داری خودروهای سبک و سنگین با انواع لاستیک ها هستند باید برای پارکینگ کفسابی و سنگسابی مناسب پارکینگ ساختمان را انجام دهیم تا در طول سالها بدون لکه و رد لاستیک باقی بماند .

کفسابی پارکینگ،کف سابی پارکینگ،ساب زنی پارکینگ
کفسابی پارکینگ،کف سابی پارکینگ،ساب زنی پارکینگ

کفسابی پارکینگ ساختمان

ساختمان ها دارای پارکینگ های با ابعاد مختلف و در طبقات مختلف ساخته می شوند و کفپوش این پارکینگ ها از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و هر جنسی که باشد باید توانایی تحمل وزن لاستیک خودرو ها را داشته باشد و نیز ویژگی دوم نیز باید کاملا ضد آب و ضد لک باشد و این ویژگی جز با کفسابی پارکینگ به دست نمی آید.

سنگسابی پارکینگ ، ساب سنگ پارکینگ
سنگسابی پارکینگ ، ساب سنگ پارکینگ

 اگر کفپوش پارکینگ شما سنگی باشد اعم از سنگ گرانیت،سنگ تراورتن،سنگ دهبید،سنگ های لایمستون و یا هر سنگ دیگری که باشد به خودی خود توانایی مقاومت در برابر سایش لاستیک خودرو ها را ندارد .ما با کفسابی پارکینگ به صورت حرفه ای و انتی استاتیک این امکان را می دهیم تا با کریستالیزه کردن سطح بالایی سنگ پارکینگ مقاومت سایشی آن را به شدت بالا می بریم و این موجب افزایش عمر سنگ پارکینگ می شود .

ضد آب کردن سنگ پارکینگ

در مرحله دوم ما بعد کف سابی پارکینگ ساختمان با استفاده از مواد نانو و یا ماستیکی سنگ پارکینگ را به صورت کامل آب بندی میکنیم تا اثری از سوزاندن سنگ توسط آب باطری ، لکه روغن ماشین در پارکینگ،سوخته شدن سنگ در اثر دود ماشین و هر مشکل دیگری کاملا مقاوم می شود.نانو با غیر قابل جذب کردن سطح سنگ باعث می شود تا هیچ موقع و موادی نتوانند تا چندین ساعت به عمق سنگ نفوذ کند تا به این صورت فرصت کافی برای تمیز کردن روغن ترمز،روغن موتور،آب باطری و … از روی سنگ پارکینگ را داشته باشیم . این کار را نانو کردن سنگ پارکینگ می گوییم .

سنگسابی پارکینگ

در بسیاری از پارکینگ ها مشاهده شده است که رد لاستیک خودرو برروی سنگ باقی می ماند . ما برای برطرف کردن این اتفاق سنگسابی پارکینگ را انجام می دهیم با این سنگ سابی پارکینگ سطح کاملا صیقلی شده و رد لاستیک دیگر باقی نخواهد ماند .

کفسابی سنگ پارکینگ / صیقل سنگ پارکینگ
کفسابی سنگ پارکینگ / صیقل سنگ پارکینگ

دلیل ماندن رد لاستیک برروی سنگ پارکینگ

علت باقی ماندن رد لاستیک برروی سنگ پارکینگ می تواند آهکی شدن سنگ پارکینگ باشد دلیل این اتفاق می تواند استفاده از محلول های اسیدی مانند جوهر نمک، آب لیمو،سرکه و … باشد که باعث آهکی شدن سنگ و باقی ماندن اثر لاستیک می شود برای رفع این ایراد تنها کاری که لازم است انجام دهیم ، کفسابی پارکینگ است که با این کار لایه قدیمی آهکی شده از بین می رود و سطح جدید با کریستال جدید ایجاد می شود که با نانو کردن پارکینگ دیگر نشانی از این ایراد ها نخواهد بود. 

کفسابی سنگ کف پارکینگ ، شستشوی کف پارکینگ ، پارک کردن سیاهی کف پارکینگ
کفسابی سنگ کف پارکینگ ، شستشوی کف پارکینگ ، پارک کردن سیاهی کف پارکینگ

بهترین نوع کفسابی برای پارکینگ

پارکینگ یکی از قسمت های ساختمان است که کفپوش آن با سنگین ترین اجسام یعنی ماشین در ارتباط است و مواد شیمیایی چون روغن و اسید و انواع شن و ماسه و گرد وخاک در تماس با سطح سنگ پارکینگ است ، بنابراین در ابتدا باید در انتخاب سنگ پارکینگ دقت کافی را داشته باشید تا انتخاب سنگ کف که در برابر خط و خش و ساییدگی مقاوم باشد و در مرحله دوم از نانو پوشش ها برای کفسابی سنگ پارکینگ استفاده کنید.

پیششنهاد ما استفاده از نانو ساب برای پارکینگ است که با یک پوشش نانو عمر سنگ پارکینگ را تا 3 برابر افزایش می دهد و از کثیف شدن آن جلوگیری می کند .

قیمت کف سابی پارکینگ

قیمت کفسابی پارکینگ بسته به وضعیت کفپوش سنگی شما است و اینکه عمق خرابی چقدر باشد و اینکه نیاز به نانو و لایه برداری باشد یا نباشد . همه اینها عوامل تاثیر گذار برای قیمت کفسابی هستند.

کفسابی پارکینگ های طبقاتی برای پارکینگ های با کفپوش بتنی و سنگی تاثیر فوق العاده ای در عمر کفپوش و کیفیت و تمیزی آن دارد .

کفسابی پارکینگ طبقاتی

پارکینگ های طبقاتی معمولا از کفپوش بتنی و حتی موزائیکی یا سنگی ساخته می شوند .طبیعی است که هر یک از این مواد که باشد ضعف های خود را دارد به ویژه بتن که هم مزایا و معایب مخصوص خود را دارد البته تمامی معایب آن قابل برطرف شدن با کفسابی پارکینگ می باشد .

کف سابی کف بتن پارکینگ

برای پارکینگ هایی که کفپوش تنها بتن است ما اقداماتی اساسی و معجزه اساسی را داریم .بتن در برابر آب و سایش بسیار ضعیف است و پارکینگ نیز بیشترین سایش را با لاستیک خودروهای سبک و سنگین دارد پس ما راه حل را داریم .

به دو روش می توان مقاومت فرسایشی بتن را افزایش داد .اولی اپوکسی ساب بتن است که در تصویر بالا مشاهده می کنید که از کیفیت و ماندگاری فوق العاده ای برخوردار است .و دوم کفسابی بتونه ای بتن است که هزینه اجرای پایین تر و تاثیر قابل قبولی دارد .

قیمت خدمات کفسابی پارکینگ

برای کفسابی پارکینگ که اشاره شد به دو صورت انجام می شود .قیمت و هزینه ساب زنی بصورت اپوکسی سلب با مواد و مصالح به صورت متر مربعی از ۲۵ الی۳۵ هزار تومان می باشد .و برای ساب زنی بتونه ای بتن قیمتی در حدود ۸ الی ۱۲ هزار تومان می باشد .

برای سفارش کفسابی پارکینگ ساختمان با ۰۹۱۲۶۳۵۸۷۲۱ تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

۶۴۶ ۰۶ ۰۶ ۰۹۱۲ تماس