تخفیف ویژه!! تماس با آقای بهاری

646 06 06 0912

کفسابی پشت بام

کفسابی پشت بام روف گاردن

پشت بام ها در سال های اخیر بسیار مورد توجه است تا جایی که انواع پشت بام های چوبی،شروانی،بام سبز،بام سنگی و … به وجود آمده است .

تمیز کردن پشت بام با نماشویی

نکته مهم تمیز کردم و شستن پشت بام است که باید به طور مرتب انجام شود . به ویژه در بام های چوبی و سنگی که امکان جلبک بستن و گردو خاک و … وجود دارد از این رو باید هر ساله اقدام به تمیز کردن تخصصی پشت بام ساختمان نمود .  اگر پشت بام شما شیب دار باشد نگران نباشید تیم کاری ما با طناب راپل و دستگاه واترجت سندبلاست که در سال ۱۹۹۰ در آمریکا اختراع شده است پشت بام ساختمان تا را تمیز می کنیم این نوع شستشو در دسته خدمات خدمات نماشویی قرار دارد .

تمیز کردن پشت با خدمات کفسابی

بیشترین نوع اجرای پشت بام در تهران و اکثر مناطق ایران به صورت سنگ یا موزاییک است که این سنگ ها باید آب بندی شود تا آب نتواند به داخل آنها نفوذ نکند . این کار را ما با کفسابی پشت بام انجام می دهیم در این حالت چند هدف را به صورت یک جا دست می یابیم .هم پشت بام تمیز شده و هم آب بندی می شود . به این صورت عمر پشت بام شما تا ده برابر افزایش می یابد .

از بین بردن جلبک پشت بام

سازمان آسفالت سازی آمریکا اعلام کرده است که برای از بین بردن جلبک می توانید از هیپوکلریک اسید (کلر کلسیم) و آب استفاده کنید همچنین می توان از مواد سفید کنند برای از بین بردن جلبک پشت بام استفاده کرد .

برای سفارش کفسابی پشت بام با شماره ۰۹۱۲۶۳۵۸۷۲۱ تماس بگیرید

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

۶۴۶ ۰۶ ۰۶ ۰۹۱۲ تماس