تخفیف ویژه!! تماس با آقای بهاری

646 06 06 0912

انواع سنگ رو کابینتی

انواع سنگ کابینت

با تغییر صلیقه ها در طراحی خانه و سبک زندگی سنگ ها جای متریال های دیگر را برروی کابینت و جزیره گرفته اند.البته دلیل این تغییر زیبایی بی نظیر ، ماندگاری و تنوع در رنگ و قالب سنگ است که هر صلیفه ای را براورده می کند .

انواع سنگ رو کابینتی به دونوع طبیعی و مصنوعی تقسیم می شود که هر یک مزایا و معایبی دارد (البته سنگ مصنوعی معایبش به مزایاش میچربه !) که هر کدام از این نوع سنگ دارای انواع مختلفی هستند مثل سنگ گرانیت و مرمر و مرمریت طبیعی که حس زیبایی و طبیعت رو به خانه شما می اورد .

سنگی را که به عنوان سنگ کابینت و اپن یا سنگ جزیره تهیه می کنید باید از دوام و مقاومت کافی در مقابل وزن،ساییدگی،مایعات و حرارت را داشته باشد (اگر نداشت هم نگران نباشید به قسمت پولیش و نانو سنگ کابینت سر بزنید ).

در این مقاله قصد داریم تا از مناسب ترین سنگ های کابینت برایتان بگوییم تا در انتخاب سنگ جزیره و آشپزخانه به خوبی تصمیم بگیرید . با کفسابی تهران همراه باشید .

انواع سنگ مناسب کابینت

سنگ گراینت (تیتانیوم)

سنگ گرانیت در دسته بندی سنگ های آذرین و به سنگ خارا شهرت دارد که مقاوت ، نفوذ ناپذیری و براقیت آن را حتمن شنیده و یا دیده اید . سنگ گرانیت از طیف های صورتی، قهوه ای، سیاه ،آبی،سبز و قرمز بوده و کانی های فلدسپار و آمفیبول و نیز کوارتز در آنها یافت می شود که زیبایی و درخشندگی گرانیت به این کانی ها بستگی دارد .

اگر برای سنگ روی کابینت خود گرانیت انتخاب کردید باید بگویم انتخاب هوشمندانه و مطمینی است زیرا که گرانیت در برابر مواد اسیدی ، حرارت ، نفوذ آب و خراشیدگی مقاومت قابل قبولی دارد ف به راحتی می توانید در اثر کثیف شدن سنگ کانتر آن را با دستمال آغشته به مواد شوینده به راحتی تمیز کنید .

گرانیت ویژگی دیگری هم دارد ، آنتی باکتریال که امکان رشد قارچ و کپک و سایر باکتری ها را نمی دهد و مناسب برای آشپزخانه است .

سنگ کابینت کابینت
titanium granite

البته رنگ ها و طرحی های گرانیت بسیار متنوع است و از رنگ های سفید روشن و تا تیره قابل دسترسی است و می توانید از کارخانه های مختلف تهیه کنید .

سنگ مرمر کابینت

سنگ مرمر سنگی که از قدیم در جای جای مساجد و خانه های ایرانیان وجود داشته و امروزه تم سفید با رگه های تیره در آشپزخانه و جاهای مختلف ساختمان کاربرد یافته است .

سنگ مرمر از شفافیت و صیقل پذیری فوق العاده ای برخوردار است و به ویژه طرح های سفید آن زیبایی و پاکی را به آشپزخانه وارد می کند .

مرمر سنگ کابینت
سنگ مرمر کابینت

سنگ مرمر قابل صیقل و ساب پذیر و پولیش سنگ کابینت است و اگر در زمان استفاده از آن دچار لکه ، خراش و کثیفی شد یا براقیت خود را از دست داد می توانیم این را با پولیش و ساب سنگ کابینت برطرف کنیم .

سنگ کوارتز کابینت

سنگ کوارتز به عنوان سنگ طبیعی که با مواد مصنوعی و طبیعی دیگر ترکیب شده و استفاده می شود که برای ساخت کانتر جز اولین انتخاب هایتان باشد زیرا که ترکیبی از مزایای سنگ گرانیت و مرمر را داراست و می تواند در مقابل اجسام داغ و خراشیدگی در مقابل اجسام نوک تیز مقاوم است.

سنگ کوارتز
سنگ کوارتز

قیمت سنگ رو کابینتی کوارتز مختلف است و به همین دلیل می توانید با بودجه کم هم آن را تهیه کنید ، البته لازم است بدانید که این سنگ ها به دلیل ترکیبی بودنشان اگر به مدت طولانی مقابل تابش مستقیم افتاب قرار بگیرند شفافیت و براقیت خود را از دست می دهند .

سنگ کورین

سنگ کورین از جمله سنگ های مصنوعی است که در رنگ و طرح های مختلفی است که به دلیل ریخته ای بودن آن بدون درز و ترک است که خاصیت نفوذ ناپذیری به دلیل چگالی مناسب برخوردار است .

و اکثرا در مقابل لکه مقاوم می باشند اما بهتر است تا قبل از اینکه لکه و کثیفی ایجاد شود از طریق لینک اول صفحه می توانید با ما در تماس باشید تا هر نوع ایراد کانتر تان را برطرف کنیم .

کورین به دلیل مقاومت کم در برابر خراشیدگی در اثر برخورد اجسام نوک تیز ممکن است دچار خراش شود .

برای ساب زنی دستی سنگ کابینت کلیک کنید و سنگ های لک شده را برطرف کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

۶۴۶ ۰۶ ۰۶ ۰۹۱۲ تماس