تخفیف ویژه!! تماس با آقای بهاری

646 06 06 0912

ایراتا – اتحادیه جهانی کار در ارتفاع

ایراتا -شرکت کار در ارتفاع بهاری

افراد عادی که تا به حال از دسترسی با طناب استفاده نکرده اند. با شنیدن ایراتا -IRATA ممکن است با شنیدن نام کار در ارتفاع با طناب به سقوط و مرگ فجیع می افتند .

در حالی که با شناخت کافی و توانایی تسلط بر ریسک و خطر و کنترل خطر های احتمالی با اتخاذ روش های امنیتی دومرحله ای می توان خطرات موجود در کار با طناب را نزدیک به صفر رساند .

شاید از خود سئوال کنید که آیا خدمات ساختمانی ارزش خطر جانی را دارد؟ بله ، خطری که در ایراتا وجود دارد بسیار کمتر از کار های معمولی است و فقط ترس از ارتفاع چنین تصوری را در ذهن مردم عادی ایجاد کرده است . برای مثال کار کردن کارگر در یک ساختمان نیمه کاره به مراتب خطرات بیشتری از کار با طناب در ارتفاع دارد .

ایراتا شرکت بهاری برای خدمات کار در ارتفاع
ارائه خدمات نما براساس اصول ایراتا

بنابراین به آمار رسمی مراجعه می کنیم که از میان دارندگان مدرک ایراتا بین المللی سالانه یک دهم درصد دچار حادثه می شود که در مقایسه با کار های دیگر عدد قابل قبول است .

اتحادیه جهانی کار در ارتفاع با طناب

ایراتا یا اتحادیه تجاری دسترسی با طناب صنعتی به وجود آمده است که در آن شرایط و آموزش ها و استعداد های خاصی برای کسانی که می خواهند وارد حرفه طناب کاری شوند در نظر گرفته است .

از همان اول خدف IRATA گسترش خدمات کار با طناب به انواع کارهای ساختمان و نیز بهینه سازی ابزار ها و افزایش ایمنی کار کنان و شرکت هایی است که عضو این اتحادیه می باشند .

سابقه ایراتا

ایراتا از سال 1994 فعالیت رسمی خود را آغاز کرده است و با انتشار قوانین و برپایی آموزش هایی برای بهبود کیفیت کار با طناب و افزایش ایمنی اعضای اتحادیه یکی از مورد اعتماد ترین اتحادیه های خدمات ساختمانی قرار گرفته است .

شرکت نماشویی بهاری نیز برای اطمینان خاطر مشتریان خود ،از سال 1390 عضو اتحادیه ایراتا شده است تا خدمات نما را در نهایت ایمنی و کیفیت به شما عرضه کند .

کفسابیته وب‌سایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

۶۴۶ ۰۶ ۰۶ ۰۹۱۲ کفسابیته