تخفیف ویژه!! تماس با آقای بهاری

646 06 06 0912

حفظ ظاهر یک ساختمان مرتفع با نماشویی

حفظ ظاهر یک ساختمان مرتفع

حفظ ظاهر یک ساختمان سطح بالا ضروری است ، با این حال ، تمیز کردن در ارتفاع خطراتی را به همراه دارد و مطمئناً چیزی نیست که خودتان سعی نکنید.

ما در اینجا در نماشویی تهران طیف گسترده ای از خدمات نظافت در ارتفاع را ارائه می دهیم تا به ساختمان سطح بالا شما چه از داخل و چه از نظر نمای بیرونی ساختمان کمک کند.

ما نماشویی داخل و خارج نمای ساختمان را انجام می دهیم

ما می توانیم سقف ها ، پنجره ها و روکش ها را تمیز کنیم تا اطمینان حاصل کنیم که ساختمان شما از نمای خارجی عالی است. با این حال ، ما همچنین می توانیم مناطق با ارتفاع بالا در داخل ساختمان شما مانند پنجره ها و سقف های داخلی را به طور موثر تمیز کنیم.

ما به تجهیزات تخصصی دسترسی داریم

ما تجهیزات ویژه ای مانند راپل و طناب دسترسی به ارتفاع داریم که به ما امکان می دهد از سطح زمین به مکان های صعب العبور دسترسی داشته باشیم تا بتوانیم مناطقی مانند سقف و پنجره ها را با خیال راحت تمیز کنیم.

نماکاران ما آموزش کافی می بینند

ایمنی کارمندان ما همیشه حرف اول را می زند. قبل از شروع کار با ما ، هر یک از کارکنان راپل کار ما تحت آموزش جدی قرار می گیرند تا اطمینان حاصل کنند که می توانند با اطمینان از تجهیزات تخصصی با خیال راحت استفاده کنند.

اگر برای رسیدن به مناطق خاص با ارتفاع بالا نیاز به استفاده از تجهیزات دسترسی تخصصی داشته باشیم ، کار توسط مجوزهای مجاز IPAF انجام می شود.

ما 20 سال تجربه در صنعت نماشویی ساختمان داریم

ما 20 سال است که در ارتفاع تمیزکاری می کنیم. ما دو دهه گذشته را با استفاده از روش های آزمایش شده و دانش فنی برای انجام پاکسازی های در ارتفاع بالا با خیال راحت و با بالاترین استاندارد صرف کرده ایم.

چرا ما را انتخاب کنید؟

  • ما کار را در زمانی مناسب خود انجام خواهیم داد تا اختلال را به حداقل برسانیم.
  • ما با تمام جنبه های بهداشت و ایمنی سازگار هستیم.
  • ما از تجهیزات ویژه برای بهترین نتیجه استفاده می کنیم.
  • کارکنان ما کاملاً در تمام تکنیک های سطح بالای نظافت آموزش دیده اند.

برای سفارش خدمات نماشویی حرفه ای در ارتفاع با 09126358721 تماس بگیرید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

۶۴۶ ۰۶ ۰۶ ۰۹۱۲ تماس