تخفیف ویژه!! تماس با آقای بهاری

646 06 06 0912

ما هنوز با وجود کرونا خدمات تمیزکاری و نماشویی سطح بالا را ارائه می دهیم

ما هنوز با وجود کرونا خدمات تمیزکاری و نماشویی سطح بالا را ارائه می دهیم

ما صمیمانه امیدواریم که تمام مشتریان ، تأمین کنندگان و مخاطبین ما در طی یک زمان کاملاً نامشخص ، امنیت و سلامت خود را حفظ کنند. ما درک می کنیم که این زمان برای بسیاری نگران کننده است. بنابراین ، ما می خواهیم به شما اطمینان دهیم که با وجود Covid-19 ، ما همچنان خدمات نماشویی را به مشتریان گرامی ارائه می دهیم.

ما همچنان می توانیم خدمات پاکسازی خود را با خیال راحت ارائه دهیم

نگران نباشید؛ ما همچنان می توانیم با وجود کرونا مانند همیشه خدمات تمیزکاری و نماشویی تخصصی خود را ارائه دهیم. با توجه به ماهیت شغل ما ، عوامل ما می توانند بیشتر خدمات ما را در فاصله ایمن (فاصله اجتماعی)از یکدیگر انجام دهند.

بسیاری از کارهای سطح بالای نظافتی و نماشویی که در خارج از منزل انجام می دهیم ، به این معنی است که ما در هوای تازه و در فاصله کافی ایمن از یکدیگر کار می کنیم.

ما اقدامات ویژه ای را برای محافظت از پرسنل نماکار و راپل کار خود در نظر گرفته ایم

ما چندین تغییر ایجاد کرده ایم که به تیم های سراسری ما امکان می دهد خدمات استثنایی ما را به مشتریان گرانقدر خود در سراسر ایران به ویژه تهران ارائه دهند. این اقدامات شامل تهیه PPE مناسب ، کاهش تعداد اعضای تیم در محل و مشاوره به راپل کاران ما برای فاصله امن اجتماعی از آنجا که می توانند باشند.

اکنون بهترین زمان برای کمک گرفتن از یک تیم متخصص تمیز کردن نما است

اگر در حال حاضر به دلیل دستورالعمل های دولت تجارت شما بسته شده است ، پس بهترین زمان برای تمیز کردن کارهای تمیزکاری قبل از بازگشایی است.

ما می توانیم به محل شما مراجعه کرده و اطمینان حاصل کنیم که همه مشاغل تخصصی نظافت به موقع برای بازگشت کارمندان شما انجام شده است.

آیا می دانید ما خدمات ضدعفونی و دفع زباله کرونا نیز ارائه می دهیم؟

در این زمان نگران کننده و نامشخص ، ما در حال ارائه خدمات نظافت ، نگهداری و دفع سفارشات هستیم

برای کمک به مشاغل در محافظت از اماکن خود در برابر COVID-19.

ما از VIRABACT استفاده می کنیم ، که یک ماده ضدعفونی کننده قوی است که اثبات شده در برابر COVID-19 کرونا موثر است. علاوه بر این ، VIRABACT همچنین مطابق با استاندارد BS EN 14476 است و اثبات شده در برابر ویروس های پوشیده شده روی سطوح سخت غیر متخلخل ، از جمله ویروس های کرونا ویروس و سارس ، اطمینان از تاثیرگذاری 99.99٪ دارد.

میخواهی بیشتر بدانی؟

اگر می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد خدمات کسب کنید یا می خواهید درباره نیازهای خود با یکی از اعضای تیم ما صحبت کنید ، لطفا با ما تماس بگیرید 09126358721 یا برای ما از طریق bahariadel2222@gmail.com ایمیل ارسال کنید

کفسابیته وب‌سایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

۶۴۶ ۰۶ ۰۶ ۰۹۱۲ کفسابیته