تخفیف ویژه!! تماس با آقای بهاری

646 06 06 0912

دلیل محبوبیت مرمر (چینی) برای سطح میز و کانتر

مرمر سنگ کابینت

سنگ مرمر در نیمه اول قرن بیستم یک ماده شیک برای میزهای پیشخوان بود. سپس با محبوب شدن لمینت ارزان قیمت و سایر مواد دست ساز محبوبیت خود را از دست داد. خوب، سنگ مرمر به شکل بزرگی بازگشته است، و یک گزینه هیجان انگیز برای استفاده در آشپزخانه و حمام ارائه می دهد. در اینجا دلایل محبوبیت مجدد میزهای مرمری آشپزخانه و حمام آورده شده است.

سنگ مرمر ظرافت بی نظیری را ارائه می دهد

هرجا که نیاز به ظرافت و تمایز باشد، مرمر ماده انتخابی است. پیشخوان های مرمر ظاهری طبیعی و مجلل را ارائه می دهند که هیچ ماده دیگری نمی تواند ارائه دهد، به استثنای ماده خواهر آن، گرانیت.

برای اطلاع بیشتر از انواع سنگ کابینت مطالعه کنید .

سنگ مرمر کانترتاپ و میز پیشخوان مرمری
سنگ مرمر کانترتاپ و میز پیشخوان مرمری

تنوع طرح و رنگ سنگ مرمر

سنگ مرمر در طیف گسترده ای از رنگ ها موجود است. میزهای جلومبلی مرمر و میز کانتر مرمر سفید ، رنگ بسیار کمی دارند، اگرچه بسیاری از آنها دارای طرح و رگه هایی به رنگ های مایل به سفید، رز یا خاکستری هستند. رنگ پایه سنگ مرمر همچنین می تواند سفید مایل به قرمز، خاکستری، رز، سبز روشن و سایر رنگ ها باشد. رگه و خال شامل سفید، خاکستری، رز، سبز، آبی، قرمز، سیاه و سفید و بیشتر. با توجه به تنوع زیاد، هر میز سنگ مرمری یک ساخته بی نظیر است.

با تنوع ظاهری و طرح که ارائه می دهند، از خرید میز کانترتاپ ها مرمری آشپزخانه یا حمام لذت خواهید برد که به شما کمک می کند به طرح طراحی خود برسید و در عین حال با سایر اجزای بازسازی حمام یا آشپزخانه ترکیب شوید.

مرمر یک زبان طراحی متفاوت است

اگر متوجه شدید که انجام کل آشپزخانه با سنگ مرمر بیشتر از هزینه ای است که می خواهید خرج کنید، گزینه های دیگری دارید. میز سنگ مرمر در یک جزیره می تواند مکملی چشمگیر برای میزهای چوبی، لمینت یا سطوح جامد با قیمت مناسب باشد. همچنین می‌توان از آن بر روی نوار مرطوب، اطراف سینک آماده یا هر جای دیگری استفاده کرد که لهجه‌ای فوق‌العاده زیبا ارائه می‌دهد.

طرح های خاص سنگ مرمر برای استفاده در میز مرمر و کانترتاپ مرمری
طرح های خاص سنگ مرمر برای استفاده در میز مرمر و کانترتاپ مرمری

وقتی سنگ مرمر به درستی فرآوری و نانو به راحتی تمیز می شوند

نانو سنگ مرمر کابینت و صفحات میز بسیار مهم است. هنگامی که طبق مشخصات سازنده مهر و موم می شوند، در برابر لک شدن آب، شراب، روغن، لاک ناخن و لاک پاک کن مقاومت می کنند. آنها باکتری را در منافذ سنگ مرمر ذخیره نمی کنند و می توان آنها را با صابون ملایم و آب گرم تمیز کرد. سنگ مرمر، به عنوان یک سنگ نرم تر، گاهی اوقات مقدار جرم و کثیفی بیشتری نسبت به سایر سطوحی که به درستی مراقبت شده اند، می گیرد. اگر قبلاً سنگ مرمر دارید، اما در گذشته به درستی از آن مهر و موم و مراقبت نکرده بودید، نگران نباشید! قطعا می توان آن را با استفاده از محصولات مناسب، ساب زدن دستی سنگ کابینت آن را به شکوه سابق خود بازگرداند. شرکت کفسابی تهران همه چیزهایی را که برای تمیز کردن، ضدلک و ضد نفوذ کردن و صیقل دادن سنگ مرمر خود با دستورالعمل‌های آسان نیاز دارید در اختیار شما قرار می‌دهد.

به دلیل اهمیت درزگیری صحیح آنها، منطقی است که نصب میز سنگ مرمر خود را توسط یک متخصص با تجربه و ماهر انجام دهید. در طول سالها طبق نیاز، میزها را مهر و موم کنید تا چندین دهه خدمات جذاب و بادوام به شما ارائه دهند. در حالی که متخصصان زیادی وجود دارند که می توانند به شما کمک کنند تا به طور دوره ای میزهای خود را آب بندی کنید، خوشبختانه این یک فرآیند نسبتاً ساده است و می تواند یک پروژه عالی برای خودتان باشد.

نتیجه

سنگ مرمر از مکان های ( معادن سنگ )بیشتری نسبت به همیشه استخراج می شود و این بدان معناست که گزینه های رنگ و تنوع شما بسیار گسترده و متنوع است . اگر می خواهید ظاهری شیک در خانه خود ایجاد کنید، میزهای مرمری انتخاب ایده آلی هستند.

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

۶۴۶ ۰۶ ۰۶ ۰۹۱۲ تماس