تخفیف ویژه!! تماس با آقای بهاری

646 06 06 0912

دلیل نماشویی ساختمان

دلیل نماشویی ساختمان

با پیشرفت تکنولوژی و علم معماری ساخت ساختمان های بلند و آسمان خراش ها امری عادی شد. ولی ساکنان این ساختمان ها پس از گذشت چندین سال با مشکلی که مواجه می شوند تمیز کردن نمای ساختمان و یا پنجره های شیشه ای به کار رفته در آن است، دلیل نماشویی ساختمان را در این مقاله بررسی می کنیم .

دلیل نماشویی ساختمان در این باره باید توجه داشت که تا قبل از سال ۱۹۵۰ میلادی که در ساخت ساختمان ها از پنجره استفاده می شد شستن نمای ساختمان ها نسبتا ساده و آسان بود ولی پس از سال ۱۹۵۰ میلادی به با تبدیل شدن شیشه به عنوان دیوار یا نمای ساختمان که برای تمیز کردن نما نیاز به دسترسی از خارج بود ، نسبتا نما شویی را پیچیده تر کرد .

تعریف نماشویی

نماشویی عبارت است از شستن و پاک کردن نمای آسمان خراش ها و نمای ساختمان های بلند که به آسانی نمی توان برای نظافت و تمیز کردن آن ها از روش های خاصی استفاده نمود.

در انجام عملیات نماشویی اشخاص با مهارت با استفاده و بهره گیری از کمربند های ایمنی و طناب و … می تواند به ارتفاعات ساختمان ها بروند و قسمت های دلخواه را پاک نمایند .

توجه داشته باشید که جنس به کار رفته در نما و ارتفاع آناز اهم موضوعات در امر نماشویی هستند چرا که ممکن است نمای شما از جنس آجر باشد و یا اینکه نه کاملا از شیشه باشد پس نماشویی شیشه یا نماشویی کامپوزیت  با توجه به نوع نمای ساختمان ابزاری که برای پاک کردن آن از آنها بهره خواهیم برد متفاوت و متنوع خواهد بود .

کاربرد نانو در نماشویی

بهره بردن از مواد شوینده نانو در امر نماشویی بسیار مفید و پر کاربرد است .به نحوی که همه شرکت هایی که در این کار فعالیت دارند از مواد نانو در امر نماشویی استفاده می کنند .

این شوینده ها خیلی بهتر و باکیفیت تر از مواد شوینده معمولی نماهای ساختمان ها را تمیز می کنند .هدف اصلی از به کارگیری مواد شوینده نانو در این کار تمیزی و رفع آلودگی های نمای ساختمان ها می باشد .

از دیگر مزیت های استفاده از قیمت نماشویی های نانو مدت زمان بیشتر ماندگاری تمیزی است . توجه داشته باشید که ماندگاری این هم نسبت به روش های قدیمی در نما شویی فقط ۲۰ درصد افزایش یافته است نه زیاد .

دلیل نماشویی

از جمله مهم ترین دلایل نماشویی می توان به حفظ نما از آلودگی ها و آسیب های نما وقتی که غبار و دوده روی سطح نما متراکم می شود اشاره کرد .که جلوه ای سیاه به ساختمان ها می دهد .

باران های اسیدی می توانند نمای هر ساختمانی را دچار آسیب نمایند و خسارات بسیاری را ایجاد نمایند که در جهت مقابله با آنها در شستوشو از مواد نانو و پلیش استفاده می گردد .

عوامل تاثیرگذار بر نماشویی

از جمله عوامل تاثیرگذار بر دلیل نماشویی ساختمان می توان به موارد ذیل اشاره کرد که عبارتند از :

۱ – ارتفاع ساختمان ها

که علاوه بر تاثیر بر هزینه ها مدت زمان تمیز کردن را نیز افزایش می دهد .

۲ – جنس نما

اینکه جنس نما از چیست یک عامل مهم برای تیم عملیات اجرائی است چراکه همانطور که قبلا هم گفتیم این عوامل در به کارگیری ابزارهای مختلف و روش های مختلف برای نماشویی خواهد انجامید .

برای سفارش نماشویی نما ساختمان و شستشوی نما پاسیو  با شماره ۰۹۱۲۶۳۵۸۷۲۱ تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

۶۴۶ ۰۶ ۰۶ ۰۹۱۲ تماس