تخفیف ویژه!! تماس با آقای بهاری

646 06 06 0912

رزین ساب و بتونه ساب

رزین ساب و بتونه ساب

رزین ساب و بتونه ساب زنی دو روش کاربردی کفسابی برای پر کردن بند ها و خلل و فرج سنگ استفاده می کنیم ما با هر دو روش کف سابی را انجام می دهیم و یا با ترکیبی از دو روش یعنی رزین بتونه ساب بهترین حالت ممکن است .

کفسابی رزین ساب

کف سابی رزین ساب از انواع بهترین روش های ساب زنی سنگ می باشد به طوری که در روش رزین ساب با استفاده از انواع لاستیک و رزین و در مرحله دوم از کفسابی رزین برروی کفپوش سنگی اجرا می شود تا تمامی درز ها و حرفات را پر کند علاوه بر این رزین به دلیل حالت پلیمری کمک بسیاری در براقیت و درخشش سنگ می کند . مخصوصا در حالتی که رزین مصرفی رزین با کیفیت خوب باشد کیفیت کار نیز بسیار بالا خواهد بود .کفسابی بدون بند هم زیر مجموعه ای از کف سابی با رزین ساب است .

کفسابی بتونه ساب

در بتونه ساب به جای رزین از ترکیب چسب سنگ و سیمان سفید استفاده می شود و این ماده به دلیل سیمانی بودن آن به مرور زمان و با جذب رطوبت بر میزان مقاومت آن افزوده می شود .کف سابی بتونه ساب برای پروژه های که از سنگ های بدون خلل و فرج و درزهای اورلب استفاده شده است بسیار مناسب است زیرا که هم قیمت تمام شده ساب زنی پایین می شود و هم کیفیت قابل قبول نیز دارد و هم چنین می توان با افزودن رنگ همرنگ سنگ بتونه ایجاد کرد تا به زیبایی و درخشش هرچه بیشتر کفپوش سنگی کمک کند .

کفسابی رزین بتونه ساب

در ساب زنی رزین بتونه از هر دو ماده یعنی بتونه سنگ استفاده می شود مزیت این کار این است که هر دو مواد ضعف های هم را می پوشاند و در نهایت کفسابی یک سطح بدون ایراد را تحویل می دهند در این روش رزین لایه زیرین کفسابی را می گیرد و بتونه لایه بالایی ساب زنی را تشکیل می دهد .

برای سفارش کفسابی رزین و بتونه ساب شماره ۰۹۱۲۶۳۵۸۷۲۱ تماس بگیرید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

۶۴۶ ۰۶ ۰۶ ۰۹۱۲ تماس