تخفیف ویژه!! تماس با آقای بهاری

646 06 06 0912

رزین و ماستیک سنگ ملیکا و جولی و میجر ، میراکل

رزین و ماستیک سنگ

رزین و ماستیک سنگ برند رزین ملیکا (melika)، رزین میراکل (miracle) ، ماستیک میجر (major)و ماستیک نودوسو (nodoso) و سایر برند های ایرانی و نیز رزین ایتالیایی اصل برند ایلپا با نام تجاری رزین جولی (jolly) توسط فروشگاه آنلاین تهران به فروش می رسد.مجکوعه رزین های اشاره شده از برترین ماستیک سنگ موجود می باشند که فروش بالایی دارند و با خیال آسوده می توانید برای ترمیم و بندکشی انواع کفپوش های سنگی ، گرانیتی و مرمریتی استفاده کنید .

jully mustic / ماستیک رزین جولی ایلپا
jully mustic / ماستیک رزین جولی ایلپا

رزین و ماستیک چیست ؟

رزین و یا ماستیک خمیری به ماده ای گفته میشود که معمولا به صورت نیمه جامد به فروش می رسد و در بسته بندی های ۴ و ۷ کیلویی موجود می باشد .

عکس نمونه کار رزین و ماستیک سنگ ملیکا و جولی و میجر ، میراکل
ماستیک ملیکا درجه یک با قیمت مناسب در رنگ های مختلف

هر دو رزین های ملیکا و جولی دو جزیی بوده و یک ماده خمیری و یک ماده هاردنر دارد که با ترکیب این دو واکنش شیمیایی فعال شده و استحکام و گیرش رزین آغاز شده و در عرض دو ساعت رزین نهایت استحکام خود را به دست می آورد .

رزین و ماستیک سنگ چه ویژگی هایی دارد؟

ماستیک سنگ باید دارای متریال سازگار با انواع سنگ را داشته باشد و نیز دارای خاصیت آنتی استاتیک باشد زیرا که ماستیک برای پر کردن بند سنگ های کار شده روی کف، دیوار ، سقف ، سرویس های بهداشتی و نیز نما استفاده می شود بنابراین باید در عین سازگاری با سنگ و سرامیک و انواع نما ، خاصیت مقاومت در برابر اشعه یو وی ، مقاومت در برابر سایش و نیز آب و باد را داشته باشد تا بتواند در طول سالیان سال خاصیت خود را حفظ کرده و خالی نکند .

رزین نودوس از قوی ترین ماستیک های موجود
رزین نودوس از قوی ترین ماستیک های موجود

البته روش اجرای رزین و ماستیک سنگ بسیار مهم است و اگر به درستی انجام نشود مقاومت و ماندگاری آن به شدت کاهش می بیابد . که در ادامه به روش اجرای درست رزین و ماستیک برروی سطوح مختلف را بررسی می کنیم .

نحوه استفاده از رزین و ماستیک دو جزئی سنگ

ماستیک ها از دو جزئ تشکیل می شوند که حجم بسیار بالای آن از ماده اصلی ماستیک خمیری یا ژله ای می باشد که دارای یک جزئ هاردنر یا سخت کننده رزین می باشد .

برای استفاده از ماستیک برروی سطوح مختلف ابتدا باید سطح را کاملا تمیز کرد به طوری که هیچ گونه ضایعات گرد و غبار یا ریزه سنگ و رطوبت نداشته باشد .

مقدار تقریی 500 گرم ماستیک را بررروی یک سطح تمیز می ریزیم و سپس 5 گرم از هاردنر سفید رنگ را به ماستیک اضافه می کنیم و به خوبی با هم ترکیب می کنیم با لیسه در ابعاد مختلف بسته به اندازه سوراخ یا شکستگی ماستیک و رزین آماده را روی سطح می کشیم . تقریبا یک ساعت زمان لازم است تا ماستیک کاملا محکم شود .

البته در کارهای رزین ساب لازم است فرصت بیشتری برای خشک شدن به ماستیک بدهیم .

کاربرد رزین و ماستیک

رزین و ماستیک سنگ دو ماده متفاوت از هم بوده و هر یک کاربرد خاصی دارد ، به طوری که رزین مایع بوده و جهت ضد آب کردن سطوح و نیز براق کردن سطوح سنگی به کار می رود .و ماستیک حالت نیمه جامد داشته و اغلب در رنگ های کرم می باشد و جهت بتونه کاری و یا مستحکم کننده کفپوش سنگی و نیز جهت پر کردن منافذ سنگ ها در خدمات کفسابی به کار می رود . 

رزین ماستیک سنگ میجر با قیمت مناسب عمده ای در رنگ بندی مختلف
رزین ماستیک سنگ میجر با قیمت مناسب عمده ای در رنگ بندی مختلف

قیمت رزین و ماستیک ملیکا و جولی

دوتا از بهترین رزین های موجود در بازار ایران که کیفیت و قدرت ثابت شده ای دارند و سالهاست که کفساب های حرفه ای شرکت نیز از این دو برند برای ارایه خدمات به مشتریان استفاده می کنند رزین ملیکا و رزین جولی می باشد ، که استحکام آن در حد سنگ بوده و گیرش فوق العاده ای با انواع سنگ ها دارد، از جمله :

  • مرمریت
  • گرانیت
  • سیمان
  • آجر

قیمت این مواد پیوسته در حال تغییر است و می توان گفت که رزین ایرانی قیمتی پایین تر از قیمت رزین و ماستیک ایتالیایی دارد.

ماستیک میجور و میراکل

ماستیک سنگ ایرانی میجر و میراکل به عنوان دو رزین با کیفیت و ویژه ایرانی است که صادرات آن نیز در سطح گسترده ای انجام می شود و تولیدی شرکت رزین سازی ملیکا در سطح کیفی سوپر می باشند که با همکاری شرکت بهاری در داخل ایران نیز به فروش می رسد . هر دو رزین در ابعاد 7 و 10 کیلویی و در رنگ های سفید یخچالی تا کرم کرم پررنگ تولید می شود و موجود می باشد . برای سفارش رنگ های سفارشی مانند رزین طوسی ، رزین مشکی، رزین نارنجی یا صورتی و سایر رنگ های پرکاربرد در انواع سنگ ها می توانید با تماس تلفنی و سفارش رنگ در دو روز کاری رزین رنگی خود را در هر رنگی که نیاز دارید با تولید کارخانه تحویل بگیرید.

ماستیک میجر از نظر کیفی همتراز با رزین جولی می باشد و در سنگ های دسته مرمریت و تراورتن گیرایی و چسبندگی بسیار بالایی دارد و می تواند از خود سنگ محکم تر و با دوام تر باشد .ماستیک میراکل سنگ در رنگ سفید یخچالی و کرم روشن و کرم تیره موجود می باشد و یک ماستیک دو جزئی می باشد و همراه با هاردنر 50 الی 100 گرمی برای هر 7 الی 10 کیلوگرم استفاده می شود .

جهت خرید ماستیک و رزین جولی و ملیکا ۰۹۱۲۶۳۵۸۷۲۱ تماس بگیرید.

‫2 نظر

  • مهدی نجفی

    سلام ببخشید ماده ای برای نرم کردن ماستیک سنگ هست چون ماستیکم سرش باز بود کمی سفت شد باید چیکار کنم …..مرسی

    5, می 2022 در 4:09 ق.ظ
    • بهاری

      سلام ، میتوانید از استاینلر استفاده کنید .

      5, می 2022 در 9:57 ب.ظ

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    ۶۴۶ ۰۶ ۰۶ ۰۹۱۲ کفسابیته