تخفیف ویژه!! تماس با آقای بهاری

646 06 06 0912

ساب زنی سنگ ساختمان و سابزنی

ساب زنی سنگ

ساب زنی انواع سنگ در تهران و سایر نقاط کشور پهناور ایران توسط شرکت کفسابی تهران انجام می شود.

ساب زنی

ساب زنی سنگ در اصطلاح همان کفسابی یا سنگسابی است خب دلیل این کار نیز به مانند خدمات کف سابی براقیت، صیقل سنگ،یکنواختی سنگ و … است.

ساب زنی سنگ کف

دلیل این نام گذاری چیست ؟؟چرا ساب زنی سنگ کف انجام می شود؟ و صدها دلیل دیگر را در این جا ببینید .ساب زنی مترادف کلمه کفسابی است و دلیل این اسم گذاری مبنای سابیدن است که در عمل ساب زنی سنگ اتفاق می افتد .به طوری که دستگاه های مختلف با اندازه و قدرت و نیز لقمه های ساب زنی که هر یک برای هدف خاصی است شروع به سابیدن و صیقل سنگ می نماید. 

ساب زدن سنگ کف برای براق و درخشان کردن کفپوش
ساب زدن سنگ کف برای براق و درخشان کردن کفپوش

دلایل سابیدن سنگ کف

سابیدن سنگ کف به دلایل مختلف انجام می شود از جمله :ریخته شدن جوهرنک،اسید،ترشیجات،آب لیمو و غیره برروی سنگ که می توانند سوختگی های سطحی و عمقی در سنگ ایجاد کنند .از این ما برای برداشتن لکه جوهر نمک و اسید از روی سنگ از سابیدن و ساب زنی لایه بالایی تا عمقی که اسید در آن نفوذ کرده باشد می نماییم و نتیجه کار برداشتن لایه آسیب دیده سنگ و ایجاد یک لایه تازه می باشد. 

ساب زدن سنگ کف به روش ایتالیایی 12 مرحله ای
ساب زدن سنگ کف به روش ایتالیایی 12 مرحله ای

قیمت ساب زدن انواع سنگ کف

هر سنگی درجه سختی خاص خود را دارد و نیز هر نوع کفپوش سنگی مرحله کفسابی و ساب زنی و روشهای سابیدن مخصوص خود را دارد تا لایه برداری سنگ صورت گرفته ک لایه جدید ایجاد شود از این قیمت سابزنی انواع سنگ مختلف است و حدودا از متری الی هزار تومان می توان قیمت گذاری کرد که بسته به عمق خرابی سنگ،میزان پستی و بلندی سنگ ، کیفیت براقیت و درخشندگی سنگ کف مطلوب مشتری و … در تعیین قیمت ساب زنی سنگ کف تهران تاثیر گذار است .

ساب سنگ کف ساختمان با تکنیک برتر
ساب سنگ کف ساختمان با تکنیک برتر

سابزنی سنگ کف ساختمان

سابزنی سنگ ساختمان از مراحل آخر ساختمان سازی است که به نوعی معجزه زیبایی است که پس از انجام سابزنی یقینا صاحب خانه متحیر خواهد شد چرا که تین کار چندین نتیجه را در کنار هم دارد ، از جمله از بین بردن تمامی ناهمواری ها و در مرحله دوم از بین بردن کامل خطوط ، کم رنگ کررن درز بین سنگ ها به نوعی که گمان می کنید تنها یک سنگ یکپارچه در کفپوش خانه شما قرار دارد اینها تنها بخشی از اثرات معجزه آسای سابزنی ایتالیایی است تاثیر دیگر آن ضدعفونی کردن کامل کفپوش خانه است که کاملا از انواع میگروب های خالی شده و برای خانه هایی که فرزند کوچک دارند در سال دو مرتبه لازم است .

ساب زنی سنگ کف ساختمان

سابزنی سنگ های مرمر سفید

باید بدانیم که هر نوع سنگ ساب مخصوص خود را دارد از سنگ های بسیار زیبا ، مقاوم و پرطرفدار که در خانه های قدیمی یافت می شود ، سنگ مرمر سفید است که در صورت سابزنی مناسب توسط سابزن ماهر می تواند به سفیدی صدف بدرخشد و این با متبلور کردن کریستال های سنگ مرمر است که تصویری با زمینه سفید و کریستال های با ابعاد یک سانتی درخشان ایجاد می شود و ماندگاری سابزنی در این نوع سنگ بیش از ده سال می باشد . 

عکس نمونه کار ساب زنی سنگ ساختمان و سابزنی
ساب زنی با کیفیت برتر

ساب زنی آپارتمان پس از استفاده

آپارتمان پس از استفاده توسط ساکنین ممکن است مشکلاتی برای کفپوش سنگی به وجود اید که از جمله سیاه شدن و کدر شدن سنگ است که در اثر ریخته شدن مواد اسیدی مانند اب لیمو ، سرکه و .. ایجاد می شود که می توان با استفاده از سابزنی تمامی سیاهی را از بین برده و ان را مانند روز اول لایه برداری کرده و سطح تمیز و براق ان را صیقل می دهیم .

برای سفارش سابزنی سنگ با ۰۹۱۲۶۳۵۸۷۲۱ تماس بگیرید.

‫7 نظر

  • پناهی

    ساب زنی سنگ ساختمان توسط شرکت بهاری بی نظیره حتمن امتحان کنید .

    7, سپتامبر 2021 در 7:53 ب.ظ
    • مدیر

      نظر لطفتونه جناب پناهی

      9, سپتامبر 2021 در 10:46 ق.ظ
  • حاج زاده

    برای پاک کردن سرامیک چه روی رو پیشنهاد می کنید؟

    5, آگوست 2021 در 7:02 ب.ظ
    • مدیر

      جهت تمیز کردن سرامیک قسمت خدمات کفشویی سرامیک را مطالعه کنید.

      6, آگوست 2021 در 10:19 ق.ظ
  • مهندس نظام زاده؟

    سلام ، من سنگ ساب خورده خریدم میخاستم بدونم با انجام سابزنی براقیتش رو از دست نمیده؟

    1, آگوست 2021 در 3:38 ب.ظ
    • مدیر

      سلام ما می توانیم تضمین کنیم که براقیت بیشتر از ساب کارخانه را به سنگ کف شما می دهیم . برای اطلاعات بیشتر به مقاله براق کردن سنگ کف سر بزنید .

      2, آگوست 2021 در 12:06 ق.ظ
  • پرتوی

    با کیفیت عالی ساب زنی سنگ کف آپارتمانم انجام شد عالییی

    2, ژوئن 2021 در 10:11 ق.ظ
  • دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    ۶۴۶ ۰۶ ۰۶ ۰۹۱۲ کفسابیته