تخفیف ویژه!! تماس با آقای بهاری

646 06 06 0912

راپل کار در تهران و کرج | قیمت خدمات راپل کاری نما

راپل

معمولا پس از اتمام مراحل ساخت ساختمان و برچیده شدن داربست و جرثقیل دسترسی به نمای بیرونی ساختمان عملا قطع می شود ، راپل یا دسترسی آسان با طناب را به راپل کار حرفه ای به ارتفاعات مختلف ساختمان امکان پذیر می کند.

دقت داشته باشید که تنها استادکار راپل کار در تهران و کرج می تواند به صورت قابل قبول و بدون ایجاد خطرات جانی و مالی اقدام به انجام خدمات راپل در ارتفاع کند .

طناب راپل نماشویی
طناب راپل / راپل کار در تهران و کرج

اما با گذشت زمان و استفاده شدن از امکانات ساختمان مانند :نورپردازی ، پنجره ها ، متریال های طراحی نما ، لوله های هواکش ، تابلوها و صد ها قسمت دیگر که ممکن است در نمای ساختمان و ارتفاعات مختلف نصب شده است ، دچار خرابی و یا کثیفی می شوند .

در این حالت است که پای دسترسی با طناب یا (rope acces) به میان می آید ، روش نوین و کاربردی دستری با راپل به ارتفاع دلخواه جهت انجام هر نوع کار خدماتی ، نظافتی ، تعمیرات و … که انقلابی در صنعت ساختمان و مراقبت های دوره بهره برداری از ساختمان ایجاد کرده است .

طناب راپل

طناب راپل از انواع مختلفی برخوردار است که به دو دسته اصلی :

  • راپل استاتیک
  • راپل داینامیک

راپل استاتیک همانطور که از نامش پیداست به راپلطناب هایی که از طول ثابت برخوردار هستند و تحث فشار و ضربه افزایش طولندارند و مخصوص کارهای خدمات نما می باشند

راپل داینامیک انعطاف پذیر بوده و تغییر طول دارند و مناسب کارهایی چون سخره نوردی و حرکات نمایشی و … می باشند .

راپل کار در تهران

با گسترش روز افزون سازه های شهری که اکثرا در ارتفاع های بلند ساخته می شوند و نیز تردد بسیار زیاد عملا دسترسی به نمای ساختمان را غیرممکن و یا با ابزار هایی چون جرثقیل و داربست و کلایمر بسیار پر هزینه و یا در بیشتر مواقع تقریبا غیر ممکن است .

روش بستن طناب
روش بستن طناب راپل کاری

راپل کاری در تهران در چند سال گذشته بسیار فراگیر شده است و تعداد بندبازهای ساختمان روز به روز در حال افزایش است اما در این بین شرکت های خدماتی محدودی اقدام به ارائه اصولی خدمات راپل در تهران می کنند .

اگر برای هر یک از خدمات نما به راپل کار حرفه ای و با بیمه مسئولیت برای کار های ساختمان در ارتفاع بلند نیاز داشتید تکنسین های طناب کار در تهران توسط شرکت خدمات راپل تهران آموزش داده شده و آماده ارائه خدات راپل می باشند .

راپل کار در کرج

کرج کلان شهر دیگری که شرکت بهاری به صورت فراگیر خدکات راپل را ارائه می کند .

اگر در شهر کرج ساختمان و یا برجی دارید که برای انجام خدمات مربوط به نما نیاز به دسترسی به طناب دارید ، ما با کمک تکنسین های خود خدمات راپل کاری در کرج را با مهارت و مسئولیت انجام می دهیم .

نحوه بستن طناب راپل در کارگاه برای شروع خدمات راپل کاری

به مزایای روش دسترسی با طناب راپل اشاره کردیم اما ضروری است که بدانیم همانطور که این نوع دسترسی به ارتفاع کار را بسیار ساده کرده است اما رعایت نکردن اصول اولیه کار با آن می تواند حوادث ناگواری را در پی داشته باشد .

از این رو شرکت نماشویی تهران قبل از استخدام پرسنل نماکار اقدام به آموزش و بیمه نیروهای خود می نماید تا حد امکان ایمنی را در خدمات برقرار کنیم .

بستن راپل در پشت بام باید از پیدا کردن یک جسمی که متصل به سازه اصلی و از مقاومت کافی برخوردار باشد ، شروع می شود ،سرستون ها و نرده های فلزی جوشکاری شده و اتاق اسانسور از گزینه های مناسب می باشد .

شروع کار خدمات نما

اگر مراحل بالا را به درستی درک کرده و به درستی انجام داده باشید با پوشیدن تونیک مخصوص می توانید ارائه خدمات را شروع کنید .

تونیک نماشویی
تجهیزات خدمات راپل

قیمت خدمات راپل کاری روی نما

خدمات راپل کار به عنوان یکی از پر کاربرد ترین خدمات ساختمانی است و تقاضا برای آن روز به روز درحال افزایش است . و مهم ترین نکته قیمت خدمات با راپل می باشد که به هیچ وجه قابل مقایسه با سایر روش های دسترسی مانند داربست و کلایمر و جرثقیل نیست و قیمت راپل کار در تهران و کرج درصد جزئی از سایر انواع دسترسی ها می باشد و نقطه قوت این نوع دسترسی عذم محدودیت ارتفاع آن می باشد به طوری که هر ارتفاعی داشته باشد راپل کار حرفه ای می تواند به راحتی از بالای ساختمان فرود آمده و اقدام به ارائه خدمات با راپل کند . دقت داشته باشید که شما برای انجام کار برروی نما در روش های دیگر دسترسی باید دو هزینه متفاوت را پرداخت کنید یکی برای ایجاد دسترسی و دومی دستمزد اجرای پروژه نما اما در روش دسترسی راپل هزینه ها کاهش یافته و تنها یک هزینه با عنوان هزینه خدمات با راپل را پرداخت می کنید که بسیار ناچیز خواهد بود .

تونیک نماشویی

تونیک نماشویی قسمت اصلی دسترسی آسان است ، زیرا که وزن نماکار را به طناب منتقل می کند و همچنین راحتی و استحکام آن بسیار اهمیت دارد تا در طول مصارف دچار پارگی نشود و همچنین طوری باشد که به نماکار آزادی عمل و قدرت مانور کافی در نما را بدهد .

البته لازم است تا در روز های اول همراه با یک راپل کار حرفه ای کنید تا نکات ایمنی برای پوشیدن تونیک و اتصال طناب به تونیک و نیز بستن طناب به پشت بام را به خوبی یاد بگیرید .

جهت سفارش کار در ارتفاع با ۰۹۱۲۶۳۵۸۷۲۱ تماس بگیرید و نیز اشخاص علاقه مند به کار در ارتفاع می توانند برای فراگیری آموزش های کار در ارتفاع تماس بگیرند .

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

یک نظر

  • احمدپور گفت:

    خدمات راپل کاری در تهران توسط اکیپ شرکت بهاری فوق العاده حرفه ای بود ممنون

  • دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    ۶۴۶ ۰۶ ۰۶ ۰۹۱۲ تماس