تخفیف ویژه!! تماس با آقای بهاری

646 06 06 0912

مقاوم سازی سنگ نمای انتیک با روش چسبی

مقاوم سازی سنگ نمای انتیک با روش چسبی

اگر قسمت انتیک نمای ساختمان تان شل شده و دچار ریزش شده است ، شرکت پیچ و رولپلاک نما تهران با استفاده از رزین و چسب مناسب و با روش تزریق از ریزش سنگ نمای شما جلوگیری می کند این روش مقاوم سازی سنگ نمای انتیک با روش چسبی نام دارد.

مقاوم کردن سنگ انتیک کوچک با چسب

گاها در نما های ساختمان مشاهده می شود که برای زیبایی بیشتر قسمت هایی از نما را با سنگ های انتیک اجرا می کنند و به دلیل اسکوپ نشدن  یا امکان پذیر نبودن ان پس از گذشت مدتی سنگ ها از جای خود کنده شده و سست می شوند و به دلیل ابعاد کوچکی که دارند قابل پیچ و رولپلاک نما نمی باشند پس راهکار چیست ؟  این نوع سنگ ها را می توان با استفاده از ماستیک سنگ که گیرنده و چسب بسیار محکم است به پشت و درز سنگ تزریق کرد تا با گیرش قوی ایجاد شده توسط ماستیک به یکدیگر و نمای پشتی بچسبند .

مقاوم سازی انتیک نما با روش راپل و بدون نیاز به داربست 

شاید این مساله برایتان سوال باشد که اگر این روش نیاز به داربست و یا کلایمر داشته باشد هزینه بسیار بالایی را ایجاد خواهد کرد .

اما باید بگویم جای هیچ نگرانی نیست نیروهای ماهر شرکت بهاری با حذف هزینه داربست و کلایمر اقدام به مقاوم سازی سنگ نما با استفاده از روش صعود و فرود راپل انجام می دهد که تام هزینه های اضافی حذف خواهد شد و شما تنها هزینه اجرای کار را خواهید پرداخت .

جهت مقاوم سازی سنگ نمای انتیک با روش چسبی با ۰۹۱۲۶۳۵۸۷۲۱ تماس بگیرید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

۶۴۶ ۰۶ ۰۶ ۰۹۱۲ کفسابیته