تخفیف ویژه!! تماس با آقای بهاری

646 06 06 0912

نانوکردن آجر نما

نانوکردن آجر نما

آجر نمای ساختمان و حتی دیوار در اثر رطوبت دچار شوره و لکه می شود برای پاک کردن لکه ما از شستشوی نما فشار و نانو استفاده می کنیم .

نانو آجر نما و دیوار

ضدلک کردن آجر نما - ضدشوره کردن آجر نما
نانو آجر نمایساختمان با مواد نانو درجه یک آلمانی و ایتالیایی-ضد آب کردن آجر نما

آجر به دلیل حالت پفکی ،خاصیت مویینگی آب را دارد و اگر رطوبت یا آب به سطح آجر برسد قطعا به داخل آن نفوذ می کند و این اتفاق به مرور باعث پوسیده اکسیده شدن آجر و پوسیدگی آن می شود برای جلوگیری از این اتفاق راهکار ما نانو کردن آجر نما و دیوار با نانو های اورجینال وارداتی ایتالیایی و ژاپنی هست.با نانو کردن آجر دیگر هیچ رطوبت و آب به سطح خالص آجر برخورد نمی کند تا بتواند به داخل آن نفوذ کرده و مشکلات ایجاد کند .

از بین برده شوره آجر با واتر جت

هم چنین نفوذ آب می تواند موجب واکنش هایی با مواد آجر شده و باعث ایجاد سفیدک یا به اصطلاح شوره آجر شود .که چهره خوشایندی برای نمای ساختمان نیست و به مرور موجب تخریب آجر می شود . ما با دستگاه واترجت سندبلاست و روش های کاربردی دیگر تمامی شوره ها را برطرف می کنیم و سپس اقدام به نانو لایه درونی و بیرونی می کنیم تا آجر نما و دیوار شما از تمامی آسیب ها در امان باشد . 

ویژگی نانو آجر خوب

نانو آجری ما یک مانع بسیار موثر برای جلوگیری از رطوبت روی دیوارهای آجری ایجاد می کنند. نانو آجرکاری را می توان با اسپری یا غلتکی اعمال کرد و پس از خشک شدن از نفوذ آب به آجرکاری متخلخل قبلی جلوگیری می کند. آجربندهای ما علاوه بر سازگاری با محیط زیست، فاقد بو هستند.

نکته مهم : ضدلک سازی آجر نما بهتر است بعد از نماشویی انجام شود.

برای نانو کردن آجر نما و پاک کردن شوره آجر با  ۰۹۱۲۶۳۵۸۷۲۱ بهاری تماس بگیرید.

کفسابیته وب‌سایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

۶۴۶ ۰۶ ۰۶ ۰۹۱۲ کفسابیته