تخفیف ویژه!! تماس با آقای بهاری

646 06 06 0912

نصب ایزوگام نما با طناب و بدون داربست

ایزوگام کاری نما،نصب ایزوگام نما

ایزوگام چیست و چه کاربردی دارد؟

ایزوگام یکی از چندین روش برای عایق کاری و آب بندی نما و سطوح مختلف ساختمان است . که از قیر و الیاف مصنوعی مقاوم تشکیل شده است ، که با حرارت بالا شکل پذیر و منعطف شده و قابل نصب برروی سطوح مختلف خواهد بود، یکی از رایج ترین روش های نصب ایزوگام نما با طناب بر نماهای پشتی ساختمان است.

 
 

ایزوگام در سطوح مختلف از جمله نمای پشتی ساختمان ، کف استخر ها ، سرویس های بهداشتی و در کل برای سطوحی که لازم تا به طور کامل باید در برابر نفوذ آب مقاوم باشد ، کاربرد دارد .

نصب ایزوگام تمام سطوح ساختمان با طناب و بدون داربست

اجرای ایزوگام با حرارت می باشد که قبل از آن باید تمامی کثیفی ها و گرد و غبار از سطح کار پاک شده و سپس اقدام به نصب ایزوگام کرد .

به دلیل اهمیت و کارایی ایزوگام که اکثرا در زیر کار اجرا می شود و در صورت اشتباه در نصب آن هزینه های گزافی را در پی خواهد داشت ، بنابر این در انتخاب مجری و نصاب ایزوگام نما و سایر سطوح ساختمان دقت کنید.

نصب ایزوگام نما با طناب،ایزوگام کاری نما با طناب راپل
نصب ایزوگام نما با طناب،ایزوگام کاری نما با طناب راپل

یکی از پرکاربرد ترین روش های نصب ایزوگام به ویژه در نمای پشتی و اطراف ساختمان که لازم است تا به طور کامل در برابر نفوذ آب و رطوبت جلوگیری کند ، شرکت بهاری برای کاهش دستمزد و هزینه های کار ، اقدام به نصب ایزوگام با طناب راپل کرده است .

در این روش راپل کار به کمک طناب راپل از نمای ساختمان فرود آمده و اقدام به نصب رول های ایزوگام در نمای پشتی و فرعی ساختمان می کند ، در این نوع از روش نصب مهارت و دقت نماکار بسیار اهمیت دارد .

نصب ایزوگام ، نصب ایزوگام نما با طناب و بدون داربست
نصب ایزوگام نما با طناب راپل و بدون داربست

ایزوگام کاری نما

یکی از مهم ترین مراحل ساخت یک ساختمان ، عایق کاری مناسب قسمت های مختلف ساختمان است ، در مناطق سرد و بارانی بسیار اهمیت دارد ، ایزوگام به عنوان یک عایق سه کاره که عایق حرارتی ، صوتی ، رطوبتی است.

بنابراین بهترین انتخاب برای عایق کاری کامل نمای ساختمان است که با قیمت و هزینه مناسب ایزوگام کاری نما قابل انجام است .

برای اینکه کیفیت ایزوگام نما به بهترین شکل اجرا شود ، باید از روش اصولی آن از قبل از اجرا تا انتهای آن رعایت شود و برای شروع لازم است تا محل اجرای ایزوگام حتمن شسته شده و از هرگونهگرد و غبار و آلودگی پاک شود.

نصب ایزوگام نما عایق رطوبت و حرارت بدون داربست
نصب ایزوگام نما عایق رطوبت و حرارت بدون داربست

نکات ایزوگام کاری نمای ساختمان

برای اجرای اصولی و درست ایزوگام کاری نمای سیمانی ساختمان نکات زیر توصیه می شود تا به بهترین کیفیت دست یابیم .

  • همانطور که در موارد بالا اشاره کردیم تمیز کردن محل نصب ایزوگام که قرار است عایق کاری شود از هرگونه گرد و غبار و کثیفی را از محل کاملا پاک کرده و پس از خشک شدن محل اقدام به اجرای ایزوگام نما کرد .
  • در صورتی که سطح زیر کار دارای زبری یا ناهمواری است که باعث کاهش چسبندگی و کیفیت اجرای کار می شود ، باید با پرایمر یا بتونه برطرف شده و سپس اقدا به عایق کاری نما با ایزوگام کرد .
  • ترک و شکافی که در سطح کار موجود باشد که از یک حد مشخصی بزرگتر بوده و باعث ایراد در اجرای کار می شوند ، باید با بتونه یا خمیر آن را پر کرده و بعد از خشک شدن آن نصب ایزوگام نما انجام می شود .
  • برای شروع کار باید مشعل را روشن کرده و در محل نصب شعله را می گیریم تا محل از رطوبت احتمالی خشک شود.
  • با ابزار مخصوص نگه دارنده رول ایزوگام به صورت جدا از نماکار استفاده می کنیمم که به دقت و کیفیت اجرای ایزوگام کاری در ارتفاع کمک بسیاری می کند .
ایزوگام کاری نمای ساختمان با طناب راپل
ایزوگام کاری نمای ساختمان با طناب راپل

قیمت ایزوگام کاری نما با طناب و بدون داربست

به طور کلی با افزایش قیمت فراورده های نفتی قیمت قیر و ایزوگام نیز افزایش یافته است ، با این وجود استفاده از ایزوگام برای عایق کاری نمای ساختمان در اولویت قرار دارد . زیرا که بهترین و اقتصادی ترین روش برای انواع عایق های حرارتی ،رطوبتی و صوتی است که هر سه هدف را براورده می کند .

با ارائه ایزوگام نما با طناب کاهش چشم گیری در هزینه تمام شده کار صورت می گیرد و آن به دلیل حذف هزینه های داربست و افزایش سرعت کار و مهم تر از همه به دلیل فرود عمودی نماکار که موازی با ایزوگام کاری است ، کیفیت اجرا ایزوگام بدون داربست بسیار بیشتر از اجرای با داربست می باشد.

انواع ایزوگام نما

ایزوگام نما دارای دو نوع طرح دار و معمولی یا پشت یا پوشش ورق براق می باشد که اگر نمای ساختمان تان دید دارد بهتر است ایزوگام نما طرح دار استفاده کنید ، البته لازم است در هنگام انتخاب ایزوگام برای نما به روش های اجرا و طرح و کاربرد ساختمان دقت کنید. ایزوگ طرح دار نما از حساسیت بالایی برخوردار است و این به دلیل رنگ و طرح هایی که در ایزوگام های طرح دار است .

نصب ایزوگام طرح دار نما
نصب ایزوگام طرح دار نما

به دلیل موارد بالا نصب ایزوگا نما باید توسط کارشناس و افراد کاملا حرفه ای انجام شود تا علاوه بر حفظ زیبایی ایزوگام به مقاومت و خاصیت عایق بودن آن آسیب نرساند .

ایزوگام های طرح دار نما برای انواع ساختمان های :

  • نصب ایزوگام طرح دار نما ساختمان های مسکونی
  • اداری
  • ایزوگام کاری نمای تجاری
  • رستوران
  • مراکز تفریح
  • استخرهای مختلف
  • دیوار ساختمان و زیر زمین

یکی از پرکاربرد ترین ایزوگام های طرح دار ، مدل آجری می باشد که علاوه بر زیبایی نمای ساختمان و عایق بندی کامل نما ، جلوه و طرح زیبایی به نمای ساختمان می بخشد .

انواع دیگر ایزوگام های نما شامل طرح چوب ، طرح سرامیک،طرح گرانیت ، ایزوگام طرح سنگ و طرح کامپوزیت و در رنگ های مختلف موجود است .

ایزوگام های طرح دار که توسط شرکت بهاری عرضه و بر نمای ساختمان ها نصب می شود دارای تاییدیه و استاندارد های جهانی می باشد . ایزوگام های مصرفی توسط شرکت بهاری دولایه بوده و کیفیت به نسبت بالاتری از ایزوگام فویل دارد و به راحت و با دقت توسط نماکاران بهاری بدون داربست اجرا می شود.

نصب ایزوگام طرح دار پلیمری

یکی از جدیدترین و پرکاربرد ترین ایزوگام ها ایزوگام های پلیمری طرح دار می باشد که در اصل ترکیبی از تکنولوژی فویل سابق و پلیمری می باشد که تامی نواقص ایزوگام های قدیمی برطرف شده و نیز با افزودن طرح های مختلف علاوه بر عایق کاری قسمت های مختلف نقش و طرح دلخواهتان را نیز ایجاد می کند .

برای سفارش نصب ایزوگام نما با طناب و اجرای ایزوگام کاری سایر قسمت های ساختمان با 09126358721 تماس بگیرید .

کفسابیته وب‌سایت

‫2 نظر

  • مهدی مجیدی

    واقعا کیفیت ایزوگام و ظرافت کار فوق العاده بود ممنونم

    2, آگوست 2021 در 12:12 ق.ظ
    • مدیر

      سپاس از شما لطف دارید . اقای مجیدی عزیز

      2, آگوست 2021 در 12:49 ق.ظ

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    ۶۴۶ ۰۶ ۰۶ ۰۹۱۲ کفسابیته