تخفیف ویژه!! تماس با آقای بهاری

646 06 06 0912

شستشوی نمای ساختمان با جرثقیل سبد دار و کلایمر یا داربست

شستشوی نمای ساختمان با جرثقیل،کلایمر،داربست

شستشوی نما را می توان به سبک ها و روش های مختلف که از نماشویی با طناب و نماشویی با داربست ، نماشویی با کلایمر و نماشویی با جرثقیل هستند باید بسته به شرایط نما و امکان استفاده از طناب یا … یکی از روش های فوق را انتخاب می کنیم و یا می توان برای شستشوی نمای ساختمان از ترکیب چند روش استفاده کرد .

نماشویی با طناب

در شرایط معمولی برای شستشوی نما ساختمان تکنسین های ویژه گروه ما از روش نما شویی با طناب استفاده می کنند زیرا که استفاده از این روش مزیت های بسیاری دارد که همواره این روش را در صدر روش هوی شستن نما قرار داده است از جمله صرفه جویی در زمان ،هزینه و دسترسی کامل به تمام نقاط نما و حالت ستونی بودن آنکه باعث می شود نماکار به صورت عمودی فرود آمده و به صورت یکپارچه اقدام به نماشویی می کند . و سطح دسترسی در این روش بسته به مهارت نماکار در حدود سه الی ۴/۵ متر در هر فرود می باشد.

.برای این روش می توانید از بهترین شرکت راپل کار تهران کمک بگیرید .

نماشویی با کلایمر

در روش شستشوی نما یا نماشویی با کلایمر یک سبد به طول ۴ الی ۶ متر به وسیله سیم های مخصوص و ریل های ویژه از نمای ساختمان آویزان می شود و اپراتور در داخل سبد قرار گرفته و اقدام به انجام عملیات مختلف به ویژه نماشویی با دستگاه کلایمر می کند . در این روش سطح اتکای نماکار خوب بوده و می تواند کارهایی از جمله نصب پنل های نما و تاسیسات را انجام دهد و معمولا برای کارهای  است که ابزار آلات سنگین مورد استفاده باشد .

نماشویی با داربست 

در روش داربست وقتی ساختمان های معمولی دارای داربست باشد دیگر نیاز به باز کردن داربست نیست و در همان جا پس از اتمام اجرای نما می بایست اقدام به شستشوی نما با داربست نمود چرا که  هزینه داربست زیاد بوده و نصب و جمع کردن آن زمان زیادی می خواهد از این تنها برای شستن نما صرفه اقتصادی و زمانی ندارد کا از داربست استفاده کرد.

نماشویی با جرثقیل

در روش شستشوی نما با جرثقیل نیز چند عامل مثبت و چندین عامل منفی وجود دارد اولین بحث هزینه بالای جرثقیل است که تقریبا به اندازه شستن و تمیز کردن نما دستمزد جرثقیل باید داد و دیگری محدودیت ارتفاع و نبود فضای کافی برای توقف جرثقیل است . زیرا که جرثقیل باید در یک مکان ایستاده و جک رده و انجام کار دهد که این در هر مکانی میسر نیست . تنها در شرایطی که دسترسی با طناب امکان پذیر نباشد می توان از روش شستشوی نمای ساختمان با جرثقیل استفاده کرد .

نکته مهم : بهتر است برای صرفه جویی در قیمت نماشویی از روش شستشو نما با راپل استفاده کنید که توسط نماشویی تهران ارائه می شود .

برای نماشویی با راپل یا هر یک از چهار روش فوق کافی است با ما تماس بگیرید ۰۹۱۲۶۳۵۸۷۲۱

کفسابیته وب‌سایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

۶۴۶ ۰۶ ۰۶ ۰۹۱۲ کفسابیته