تخفیف ویژه!! تماس با آقای بهاری

646 06 06 0912

نماشویی بدون داربست

نماشویی بدون داربست

تصمیم برای نماشویی ساختمان گرفته اید ولی داربست دردسر های زیادی دارد؟ هزینه داربست از نماشویی ساختمان بیشتر است ؟ با حذف داربست از خدمات نما و کار در ارتفاع توانسته ایم تا به بیش از ۸۰% صرفه جویی در هزینه های نظافتی ساختمان برسیم . و این کار با نماشویی بدون داربست ممکن شده است .

نماشویی بدون داربست
نما شویی بدون داربست

امنیت ،دقت ، و دسترسی کامل و آزاد بود هر دو دست برای ارایه خدمات نظافتی بهتر و دقیق تر از مزایای روش راپل و نماشویی بدون داربست می باشد .در این روش دیگر نیازی به اخذ مجوز از شهرداری و ارگان های دیگر نمی باشد و تنها کافی است تا با عقد قرار داد با پیمانکار نماشویی و رویت بیمه نامه مسیولیت با خیال راحت انجام شست و شو ساختمان تان را به تیم حرفه ای نماکاران ما بسپارید .

نماشویی ساختمان بدون داربست 

ما طی چندین سال تجربه و برخورد با مشتریان عزیز به پاسخ این سوالات رسیدیم و آن استفاده از طناب برای  نماشویی با راپل یا سخره نوردی برای نماشویی بود .این راهکار یعنی نما شویی بدون داربست توسط گروه مهندس بهاری وارد ایران شد در این روش برای شستن نمای ساختمان در تهران و شهر های دیگر هیچ نیازی به داربست یا جرثقیل نیست .با روش نماشویی بدون داربست به راحتی می توان با استفاده از راپل اقدام به نما شویی ساختمان کرد.

طناب راپل و کاهش قیمت نماشویی

قبل از استفاده از راپل برای شستن نما معمولا از داربست استفاده می شد اما ایراد های اساسی داشت مانند هزینه بالا و زمان بر بودن برپا کردن داربست و مشکلاتی که از لحاظ دست و پا گیر بودن و اشغال کردن فضای زیاد داشت . اما طناب راپل هیچ یک از این مشکلات را ندارد،  در این روش نماکار بدون نیاز به داربست از نمای ساختمان آویزان شده و اقدام نماشویی بدون داربست می کند .

نماشویی ساختمان بدون داربست
نماشویی ساختمان بدون داربست

در تصویر بالا مشاهده می کنید که نماکار به راحتی و بدون استفاده از داربست در قسمت های مختلف نما توقف کرده و اقدام به تمیز کردن نمای ساختمان می پردازد .

قیمت نماشویی بدون داربست

قیمت و هزینه شستشو نما بدون داربست به طور قابل ملاحضه ای کمتر از سایر روش های نظافت نما می باشد. و این به دلیل حذف هزینه های موازی برای صعود و فرود و دسترسی به ارتفاعات مختلف نمای ساختمان جهت تمیز کردن آن است. به طور میانگین شما باید برای اجرای تمیز کردن نمای ساختمان هزینه معادل با دستمزد نماکار را برای برپا کردن داربست می پرداختید که با روش بدون داربست دیگر خبری از این هزینه های اضافی نیست .در روش نما شویی ساختمان بدون داربست شما تنها هزینه اجرای کار را می پردازید.

و عوامل تعیین کننده در دستمزد نماشویی بدون داربست به ارتفاع ساختمان، طرح نمای ساختمان ، جنس و متریال های استفاده شده در آن و مهم تر از همه به میزان کثیفی و عمر کثیفی بستگی دارد .

برای دریافت مشاوره در رابطه با دلایل نماشویی و نیز سفارش شستو بدون داربست با 09126358721 تماس بگیرید .

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

۶۴۶ ۰۶ ۰۶ ۰۹۱۲ تماس