تخفیف ویژه!! تماس با آقای بهاری

646 06 06 0912

نماشویی در تجریش ، نیاوران ، زعفرانیه ، ولنجک شمال تهران

نماشویی در تجریش ، نیاوران ، زعفرانیه ، ولنجک شمال تهران

شستشوی نما و نماشویی در تجریش ، نیاوران ، اقدسیه ، پل رومی ، ظفر ، درکه ، صاحبقرانیه ، زعفرانیه ، ولنجک ، فرشته ، گاندی ، درازشیب توسط شرکت نما شویی تهران ارایه می شود اگر در مناطق شمالی تهران هستید و نمای ساختمان تان در اثر باران و گرد . خاک کثیف شده است با ما تماس بگیرید ما در سریع ترین زمان شستشوی نمای شمال تهران را انجام می دهیم .

خدمات نماشویی ساختمان در شمال تهران
نماشویی شمال تهران

نماشویی در تجریش و نیاوران

اگر ساختمان شما ارتفاع زیادی دارد می توانیم با استفاده از روش نماشویی راپل شروع به شستشوی نمای ساختمان شما در تجریش و نیاوران کنیم برای هرنوع کثیفی روش خاصی داریم برای مثال جهت شستشوی نمای شیشه در نیاوران و تجریش از ابر و طی و برای تمیز کردن کامپوزیت از مواد نانو و واترجت استفاده می کنیم ،در این راستا ما نماکاران ماهر را تربیت کرده ایم تا با روش شستشوی نما با راپل طناب یا rope acces اقدام به نما شویی ساختمان کنند .

شستشوی نما با کلایمر در تجریش و نیاوران و زعفرانیه و ولنجک

یک روش دیگر که شرکت نماشویی بهاری در شستشوی نمای ساختمان ها در شمال تهران به کار می گیرد روش کلایمر است که به شستشوی نما با کلایمر معروف است در این روش کلایمر بالابر سبدی برروی نمای ساختمان سوار می شود و راپل کار برروی کلایمر سوار شده و به صورت ترتیبی اقدام به نماشویی می کند .در این هزینه اجاره کلایمر به عهده کارفرما بوده و نماکار برای انجام نماشویی در ولنجک و زعفرانیه و شمال تهران قیمت نماشویی را به صورت متری می گیرد .

برای سفارش خدمات نماشویی در شمال تهران با ۰۹۱۲۶۳۵۸۷۲۱ تماس بگیرید .

کفسابیته وب‌سایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

۶۴۶ ۰۶ ۰۶ ۰۹۱۲ کفسابیته