تخفیف ویژه!! تماس با آقای بهاری

646 06 06 0912

نماشویی و کفسابی در زنجان

نماشویی و کفسابی در زنجان

زنجان در حد بین تبریز و تهران قرار دارد در زنجان مناطقی مانند چهارراه سعدی ،شهرک کارمندان ،میدان سبزه میدان،حسینیه و خیام و گاوازنگ از مناطق معروف زنجان است . کفسابی و نماشویی در زنجان توسط شرکت بازتاب آسمان انجام می شود .گروه ما با داشتن نیروهای ویژه در زنجان به خصوص آقای تقیلو تمامی خدمات کفسابی در زنجان را به طور شبانه روزی انجام می دهد . آقای تقیلو با تجربه ۲۰ ساله در عرصه کف سابی در زنجان و ابهر و خرمدره را به عهده دارد . و بهترین کیفیت خدمات سنگسابی را انجام می دهد .

کفسابی و سنگسابی در زنجان
کفساب و کفسابی در زنجان

کفسابی در زنجان

منطقه کارمندان زنجان متشکل از ساختمان های آپارتمانی و اکثرا با کفپوش سنگی ساخته شده اند که لازم است تا با کفسابی و سنگسابی در زنجان تمامی لبه های و ناهمواری های سنگ را برطرف کرد تا به دکوراسیون زیبایی ساختمان افزوده شود با انجام ساب زنی سنگ ساختمان در زنجان با دستگاه های ایرانی و ایتالیایی انجام می دهیم .

کفساب در زنجان

یکی از کفساب های ماهر در زنجان آقای تقیلو می باشد که به عنوان سرپرست تیم کف سابی در زنجان انجام می دهد .تیم کفسابی و نماشویی در زنجان به صورت کاملا حرفه ای و با کیفیت برابر با تهران انجام می شود . کف ساب های ما در زنجان با قیمت ساب زنی مناسب و برابر با تهران انجام می دهند . که با توجه به دلیل مستقر بودن اکیپ ساب زنی در زنجان به صورت دائمی هزینه های ساب زنی شامل هزینه جابه جایی نمی شود. 

نماشویی در زنجان

زنجان در موقعیت جغرافیایی بارانی قرار دارد. ساختمان های زنجان در معرض باران و آلودگی های خودرو ها و کارخانجات قرار دارد که پس از گذشت مدتی نمای ساختمان ها کثیف شده و نیاز به شستشوی نمای ساختمان می شود . در صورتی که داربست در نمای ساختمان مستقر باشد می توان از روش نماشویی با داربست برای تمیز کردن کثیفی از نمای ساختمان استفاده کرد . اما اگر نمای ساختمان ارتفاع زیادی داشته باشد دو امکان استفاده از روش دیگر وجود نداشته باشد .در این صورت می توان از روش های نماشویی با طناب جهت تمیز کردن نمای ساختمان در زنجان استفاده کرد .شستشوی نمای ساختمان در زنجان با روش نماشویی با طناب را ارائه می دهیم که هم هزینه تمام شده شستشو پایین است و هم با استفاده از پیشرفته ترین دستگاه ها با کیفیت و قیمت شستشوی نمای مناسب انجام می دهیم .

برای سفارش کفسابی در زنجان با ۰۹۱۲۶۳۵۸۷۲۱ تماس بگیرید .

کفسابیته وب‌سایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

۶۴۶ ۰۶ ۰۶ ۰۹۱۲ کفسابیته