تخفیف ویژه!! تماس با آقای بهاری

646 06 06 0912

چرا استفاده از واترجت برای شستشوی مستقیم شیشه مجاز نیست؟

چرا استفاده از واترجت برای شستشوی مستقیم شیشه مجاز نیست؟

در یک پروژه ساختمانی که ساخت آن به اتمام رسیده و پیمانکار یا کارفرما تصمیم به نظافت نمای ساختمان می گیرند و یا همچنین ساختمان هایی که افراد در ان سکونت دارند باید دانش کافی در مورد باید ها و نباید ها را در موارد مختلفی از جمله شستشو و نظافت نمای ساختمان با واترجت بدانند ، در این مقاله قصد داریم تا با دلایل علمی چرا استفاده از واترجت برای شستشوی مستقیم شیشه مجاز نیست؟ را توضیح دهیم .

قدرت دستگاه واترجت از کجا تامین می شود ؟

دستگاه واترجت متشکل از یک موتور به عنوان منبع نیرو و یک پمپ با فشار های مختلف است و اساس کار آن افزایش دبی ورودی و افزایش سرعت و همچنین باریک بودن نازل موجب ایجاد یک جت پرتابی با سرعت و قدرت بسیار بالا می شود ، در این حالت فشار و قدرت حاصله توانایی شکستن و برش اجسام مختلف را دارد .

استفاده از واترجت برای شستشو شیشه به چه صورت مجاز است؟

از واترجت می توان تنها برای گردگیریی اولیه و مرطوب کردن شیشه استفاده کرد زیرا که پرتاب آب بالایی دارد و در پیشرفت و کیفیت کار کمک شایانی می کند البته توجه داشتبه باشید که تنها باید به صورت مایل و از فاصله حدود ۲ متری برای مرطوب کردن شیشه استفاده کرد .

در حالت هایی که شیشه ها ضد ضربه بوده و دارای ضخامت بسیار بالا است می توان از فشار آب خالی جهت برداشتن رسوب و جرم اطراف شیشه از دستگاه واترجت استفاده کرد.

برای اطلاعات بیشتر در زمینه نماشویی ساختمان و نیز تاثیر اسید بر سنگ نما روی لینک کلیک کنید .

برای کسب اطلاعات بیشتر چرا استفاده از واترجت برای شستشوی مستقیم شیشه مجاز نیست؟ و سفارش تمیز کردن شیشه با روش اصولی با ۰۹۱۲۶۳۵۸۷۲۱ تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

۶۴۶ ۰۶ ۰۶ ۰۹۱۲ کفسابیته