تخفیف ویژه!! تماس با آقای بهاری

646 06 06 0912

پاک کردن رنگ و نقاشی از روی دیوار ساختمان

پاک کردن رنگ و نقاشی از دیوار نما

پاک کردن رنگ می تواند برای همه افراد، از صاحبان مشاغل گرفته تا کارگران شورا، سردرد ایجاد کند. اگرچه برخی از هنرهای گرافیتی می توانند چشمگیر باشند، اما اکثر آنها یک چشم ناخواسته هستند و همچنین می توانند تصور ضعیفی از یک فروشگاه، رستوران، هتل یا سایر مشاغل به مشتریان بالقوه بدهند.

این تنها خود ساختمان نیست که با ظاهر شدن رنگ آسیب می بیند. می تواند برای ساکنان محلی، رهگذران و بازدیدکنندگان نیز ناخوشایند باشد.

پاک کردن رنگ

انواع مختلفی از نقاشی روی دیوار یا دیوار نگاره وجود دارد که ممکن است در ساختمان خود پیدا کنید. از برچسب‌ها که ابتدایی‌ترین شکل گرافیتی هستند و می‌توانند خیلی سریع تکمیل شوند، تا «قطعات» پیچیده چند رنگ (مخفف «شاهکار») که اغلب توسط هنرمندان گرافیتی بسیار ماهر کشیده می‌شوند، هرگز نمی‌دانید چه چیزی ممکن است روی دیوارهای شما ظاهر شود. .

هر نوع دیوارنگاری اضافه شده باشد، خلاص شدن از آن می تواند سردرد باشد. مگر اینکه توسط بنکسی انجام شود و بنابراین بسیار ارزشمند باشد، احتمالاً بخواهید در اسرع وقت حذف شود.

متأسفانه، تمیز کردن گرافیتی بسیار دشوارتر از ایجاد آن است، به همین دلیل است که این کاری است که اغلب بهتر است به حرفه ای ها سپرده شود. دلیل دیگر برای تماس با یک شرکت تمیزکننده گرافیتی متخصص این است که حذف این رنگ اغلب شامل استفاده از مواد شیمیایی خشن مانند حلال است که باید با احتیاط کار کرد.

چگونه رنگ را از روی پلاستیک پاک کنیم

در مرحله اول می توانید پلاستیک را با آب گرم و صابون تمیز کنید. اگر این کار نکرد، یک روغن سبک و نافذ می تواند این کار را انجام دهد – با استفاده از پشم فولادی بسیار ریز. از رقیق کننده های رنگ استفاده نکنید زیرا می توانند پلاستیک را نرم کرده و باعث آسیب دائمی شوند. همچنین به خاطر داشته باشید که اگر هنگام تمیز کردن خیلی سخت بشویید، احتمالاً پلاستیک را خراش خواهید داد.

چگونه رنگ را از روی دیوار پاک کنیم

موثرترین روش حذف گرافیتی از دیوار به نوع سطح دیوار بستگی دارد. تمیز کردن یک سطح صاف، مانند یک دیوار گچ کاری شده و رنگ شده، به طور کلی آسان تر از آجرکاری است.

اگر سطح رنگ آمیزی شده باشد، ممکن است ساده ترین کار باشد که روی گرافیتی نقاشی کنید تا اینکه آن را بردارید. با این حال، ممکن است چند لایه بپوشد – به خصوص اگر گرافیتی در رنگ تیره یا روشن اعمال شده باشد.

ممکن است به جای رنگ آمیزی مجدد، بتوان گرافیتی را به طور جزئی یا کامل حذف کرد. آب گرم و صابون و یک برس تمیز کننده نرم ممکن است موثر باشند، اما یک برس ساینده مانند سیم به احتمال زیاد به پوشش رنگ آسیب می رساند.

شرکت‌های حرفه‌ای نظافت بیرونی در این نوع حذف گرافیتی متخصص هستند و می‌دانند که کدام روش‌ها و محصولات مناسب انواع مختلف سطوح دیوار هستند.

نحوه حذف نقاشی از روی آجرکاری

گرافیتی روی یک دیوار آجری احتمالاً مشکل‌سازترین مشکل است. این به این دلیل است که تمیز کردن موثر رنگ با نماشویی از این مواد خشن بسیار دشوار است. آجر و ملات می توانند تا حدی رنگ را جذب کنند زیرا در شکاف های کوچک سطح فرو می رود. بنابراین حذف کامل گرافیتی از یک دیوار آجری می تواند بسیار زمان بر و چالش برانگیز باشد.

برای تمیز کردن آجرکاری، حلال‌ها و برس‌ها معمولاً مناسب نیستند. حتی پس از صرف زمان زیادی برای پاک کردن رنگ به این روش، احتمالاً هنوز شواهدی از آن قابل مشاهده خواهد بود. در عوض، استفاده از امولسیفایر زیست تخریب پذیر توصیه می شود. خدمات نظافت نما حرفه ای می توانند از این موارد به خوبی استفاده کنند، بنابراین نیازی به رنگ آمیزی آجرکاری یا قرار دادن یادآور دائمی گرافیتی نیست. به طور خلاصه، تمیز کردن گرافیتی از آجرکاری کاری است که بهتر است به کسانی که دانش و تجربه در این زمینه دارند سپرده شود.

چگونه رنگ و نقاشی را از روی چراغ و صندوق پست حذف کنیم

سطوحی مانند تیر چراغ ها و صندوق های پستی را معمولاً می توان با یک حلال مایع و مقداری پشم فولادی سبک تمیز کرد. مهم است که تمیز کردن را در اسرع وقت شروع کنید. اگر این کار را انجام دهید، معمولاً به حلال بسیار کمی نیاز است.

هزینه حذف دیوار نگاره چقدر است؟

واضح است که حذف گرافیتی توسط حرفه ای ها پیامدهای هزینه ای دارد. هزینه ای که برای رفع مشکل انجام می شود به عوامل مختلفی بستگی دارد – از جمله نوع، اندازه و محل گرافیتی، و همچنین نوع رنگ یا سایر مواد مورد استفاده در کاربرد آن.

هزینه کار نیز تحت تأثیر قیمت مواد شیمیایی یا تجهیزات مورد استفاده برای تکمیل کار، همراه با زمان صرف شده برای تکمیل کار خواهد بود.

قدم بعدی شما

کشف گرافیتی در محل شما می تواند یک شگفتی ناخواسته باشد. بسته به اینکه رنگ کجاست و روی چه سطحی است، ممکن است تصمیم بگیرید که خودتان با استفاده از برخی از روش‌های ذکر شده در بالا، این کار را انجام دهید. با این حال، اگر زمان لازم برای انجام این کار را ندارید، یا فاقد مواد لازم برای انجام کارآمد و ایمن هستید، بهترین گزینه این است که با متخصصان نظافتی که در این زمینه تجربه دارند تماس بگیرید.

به هر حال تصمیم به حل این مشکل دارید، بهتر است سریع عمل کنید. هر چه رنگ و نقاشی دیواره ساختمان بیشتر در جای خود باقی بماند، برداشتن آن سخت‌تر می‌شود. و در حالی که هنوز قابل مشاهده است، می تواند مشتریان بالقوه را از بین ببرد، به شهرت کسب و کار شما آسیب برساند و باعث ناراحتی چشم شود.

اگر می‌خواهید درباره خدمات تمیز کردن حرفه‌ای دیوار نگاری و نحوه عملکرد آنها اطلاعات بیشتری کسب کنید، با تیم ما تماس بگیرید. ما می توانیم اطلاعات بیشتری را ارائه دهیم و به هر سوالی که ممکن است در مورد این نوع تمیز کردن دارید پاسخ دهیم.

برای پاک کردن انواع رنگ و نوشته با 09126358721 تماس بگیرید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

۶۴۶ ۰۶ ۰۶ ۰۹۱۲ تماس