تخفیف ویژه!! تماس با آقای بهاری

646 06 06 0912

پیچ و رولپلاک نما در شهریار ، اندیشه ، ملارد

پیچ و رولپلاک نما در شهریار ، اندیشه ، ملارد

پیچ و رولپلاک سنگ نمای ساختمان در شهریار و شهرک اندیشه و ملارد با روش طناب و با پیچ گالوانیزه ۶ سانتی ضد زنگ توسط شرکت پیچ و رولپلاک نما تهران انجام می شود .

پیچ رولپلاک نما شهریار

در شهر شهریار اکثر نمای ساختمان ها از جنس سنگ می باشد ولی متاسفانه برخی از سنگ ها به درستی اسکوپ نشده باشه و یا به دلیل کیفیت پایین سیمان پشت سنگ چسبندگی کافی را با سطح دیوار برقرار نکرده و پس از گذشت مدتی دچار ریرش می شود .

لازم است تا با استفاده از پیچ و رولپلاک ۶ سانتی سنگ های نما تثبیت شده و از ریزش و سستی انها جلوگیری شود ، روش دیگر مقاوم سازی سنگ نما استفاده از روش های چسبی و یا ماستیکی است که برای سنگ های ریخته شده و یا سنگ های شکننده و ریز که قابلیت انجام پیچ و رولپلاک را ندارند در شهریار ، ملارد و اندیشه انجام می شود .

مقاوم سازی سنگ نما در اندیشه و ملارد

آپارتمان های مسکونی شهرک اندیشه و یا ویلاها و خانه های مسکونی که نمای سنگی دارند ، برای اینکه از ریزش سنگ ها در زلزله ، باد و یا در اثر سستی سقوط نکرده و زیان مالی و جانی وارد نکند برای اینکه متوجه شوید که نیاز به تثبیت کننده سنگ یعنی پیچ و رولپلاک سنگ نمای ساختمان لازم است یا نه ؟ توجه داشته باشید اگر تنها یک سنگ سست شده و یا از نما جدا شده باشد باید بدانید که کل سنگ های نمای ساختمان تان نیاز به پیچ رولپلاک نما دارد .

برای پیچ و رولپلاک سنگ نما در اندیشه و ملارد با ۰۹۱۲۶۳۵۸۷۲۱ تماس بگیرید .

کفسابیته وب‌سایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

۶۴۶ ۰۶ ۰۶ ۰۹۱۲ کفسابیته