تخفیف ویژه!! تماس با آقای بهاری

646 06 06 0912

پیچ و رولپلاک نما در قم با طناب راپل

پیچ و رولپلاک نما در قم و شهرستان های قم

در این مقاله صقد داریم تا به موضوع مقاوم سازی سنگ نمای ساختمان در قم بپردازیم تا همشهریان ساکن قم اگر مشاهده کردید که سنگ نمای ساختمان تان شل شده و تبله کرده و یا ریزش کرده باشد می توانید با ما تماس بگیرید و در اولین فرصت اقدام به پیچ و رولپلاک نما پاسیو و نمای بیرونی ساختمان کنید.

اجرای پیچ و رولپلاک نما در قم به خدمات نمای شرکت بهاری افزوده شد و ساکنین بزرگوار استان قم می توانند با برقراری تماس با کارشناسان ما نمای سنگی ساختمان شان که احتمال سقوط سنگ وجود دارد را در اولین فرصت انجام دهند تا از وقوع حوادث جلوگیری کنند.

استفاده از سنگ در نمای ساختمان تقریبا در همه جای کشور به شدت افزایش یافته و تقرییبا تمام ساختمان های لوکس از نمای سنگی برخوردار هستند ، اما این نوع نمای زیبا دارای هزینه های جانبی و نگه داری بیشتر نسبت به سایر انواع نماها می باشد .

یکی از بهترین کارهایی که می توان برروی نمای سنگی در قم انجام داد، پیچ رولپلاک سنگ نما با طناب در جعفرآباد،خلجستان،سلفچگان،کهک استان قم است که با هزینه بسیار کم می توان از خسارات مالی و جانی که می تواند در اثر ریزش سنگ به وجود آید را جلوگیری می کند .

پیچ و ورلپلاک سنگ نما با طناب در استان قم
پیچ و ورلپلاک سنگ نما با طناب در استان قم

برای انجام مقاوم سازی سنگ نما در استان قم از پچ های گالوانیزه شش سانتی با مقاومت کششی بالا استفاده می کنیم که توانایی مقاومت سنگین ترین سنگ ها را دارد و در شرایط جوی مختلف ماندگاری دارد .

مقاوم سازی سنگ نما در قم

سنگ نمای ساختمان به دلیل اختلاف دمای زیاد قم در فصول مختلف دچار سستی می شود و با ایجاد فاصله بین سنگ و نما دچار ریزش می شود .

ما می توانیم با انجام مقاوم سازی و تثبیت سنگ نما پیچ و رولپلاک نما در قم در قم و شهرستان های قم سنگ ها را با بهترین کیفیت و ماندگاری بالا در جای خود محکم کنیم ، با این کار تا سالها می توانید از مقاومت سنگ هایتان آسوده باشید .

خدمات نما با طناب در استان قم

روش اجرای کار با طناب و بدون داربست است که کاهش 70 درصدی در هزینه مقاوم سازی سنگ در قم را به دنبال دارد ، زیرا که با این روش دیگر نیاز به ابزار سعود نیست و تنها با یک طناب و ابزار دیگر که مورد تایید ایراتا می باشد نماکار در ارتفاع های مختلف می پردازد و به کارهایی چون آببندی نما در قم و یا تعمیرات در نما را انجام می دهیم .

خدمات نما در قم
خدمات نما در قم

اگر برروی نمای ساختمان که دور از دسترس است نیاز به خدماتی از قبیل رنگ کاری نما ،ایزوگام کار نما و یا آببندی نمای ساختمان دارید می توانید با ما در ارتباط باشید تا با قیمت و هزینه مناسب برای شما انجام دهیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

۶۴۶ ۰۶ ۰۶ ۰۹۱۲ تماس