تخفیف ویژه!! تماس با آقای بهاری

646 06 06 0912

چسباندن سنگ نما و چسب کاری سنگ نما برای محکم کاری در تهران و کرج

چسباندن سنگ نما

سنگ نمای ساختمان پس از گذشت مدتی از ساخت در اثر اسکوپ نشدن، استفاده زیاد از سیمان خشک در پشن سنگ و یخ زدگی و جابه جایی های افقی و عمودی سنگ ها منجر به شل شدن سنگ و در نهایت ریزش سنگ می شود ، که علاوه بر خطرات جانی و مالی نمای زشتی به ساختمان می دهد .

شرکت پیچ رولپلاک نما تهران اقدام به چسباندن سنگ های ریخته نمای ساختمان با طناب و بدون داربست با استفاده از چسب سنگ و اپوکسی توسط مجری پیچ و رولپلاک نما انجام می شود .

عکس نمونه کار چسباندن سنگ نما و چسب کاری سنگ نما برای محکم کاری در تهران و کرج
نصب سنگ های ریخته شده از نما با طناب راپل و بدون داربست

باید توجه داشت که سنگ های کوچک که امکان استفاده از پیچ را نداشته باشد ، لازم است تا با روش چسباند سنگ نما با چسب و رزین اقدام شود .

اگر تعدادی سنگ نمای ساختمان تان در اثر عواملی چون عدم چسبندگی مناسب سنگ به دیوار و اسکوپ نشدن سنگ به نما می افتد ما می توانیم با پیچ و رولپلاک سنگ نما آن را مانند روز اول سر جای خود قرار دهیم. 

چسباندن سنگ های ابزار نما و سنگ های دندون خرگوشی و دندون موشی نما

سنگ های کار شده برروی ابزار نما اکثرا از سنگ های ریز تشکیل شده اند که غالبا امکان پیچ کردن آنها وجود ندارد در این حالت می باید با استفاده از روش چسباندن سنگ نما با استفاده از چسب و رزین نما استفاده کرد.

چسباندن سنگ نمای ریخته شده از نمای ساختمان با پیچ و رولپلاک نما توسط راپل کار در تهران و کرج
چسباندن سنگ نمای ریخته شده

برروی این نوع سنگ های طرح دندون موشی و خرگوش نما به دلیل ظرافت آنها و دلیل وجود رابیتس در پشت سنگ که هنگام سنگ کاری نما ابزار امکان استفاده از دریل وجود ندارد .

نصب سنگ های افتاده از نمای ساختمان به کمک چسب سنگ

درصورت مشاهده سنگ افتاده از نما برای حفظ زیبایی و نظم نما سریعا اقدام به نصب سنگ های ریخته نما کنید و دلیل دوم اینکه به دلیل ریخته شدن سنگ یک قسمت از نما آب به راحتی می تواند به پشت سنگ های مجاور نفوذ کرده و باعث سست شدن سایر سنگ های نما شود.

توصیه می کنیم با مشاهده اولین سنگ ریخته شده نما اقدام به پیچ و رولپلاک سنگ نما کنید و سایر سنگ های نمای ساختمان را چک کنید تا دچار آسیب و خسارت نشوید .

نصب سنگ های ریخته شده نما با پیچ و رولپلاک و روش چسب و رزین نما با طناب راپل و بدون داربست
چسباندن سنگ نمای ریخته شده از نمای ساختمان با پیچ و رولپلاک نما توسط راپل کار در تهران و کرج

مزایای چسباندن سنگ با پیچ

در این روش یک نماکار با طناب راپل از نما آویزان شده و در محل سنگ که افتاده است قرار می گیرد .و سپس شروع به چسباندن سنگ به محل مورد نظر می نماید این کار با پیچ و رولپلاک سنگ انجام می شود و به نوعی سنگ به روی نما اسکوپ می شود . قیمت چسباندن سنگ به نما با پیچ و رولپلاک نما به صورت عادی یا چکی محاسبه می شود .

برای اطلاع از قیمت پیچ و رولپلاک سنگ نما با شماره ۰۹۱۲۶۳۵۸۷۲۱ تماس بگیرید .

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

۶۴۶ ۰۶ ۰۶ ۰۹۱۲ تماس