تخفیف ویژه!! تماس با آقای بهاری

646 06 06 0912

کفسابی در اصفهان و شستشوی نما در مناطق اصفهان

کفسابی در اصفهان و شستشوی نما در مناطق اصفهان

خدمات کفسابی در اصفهان و شستشوی نما در مناطق اصفهان توسط شرکت بهاری ارائه می شود .

کفسابی در اصفهان

کفسابی ایتالیایی در شهر اصفهان ، تنها توسط سایت بهاری ، با سابزنی ۱۴ مرحله ای و دستگاه های کفسابی ایرانی و ایتالیایی انجام می شود .

تعریف سابزنی ایتالیایی ۱۴ مرحله ای : ۲ دست ساب زبر جهت برطرف کردن ناخنک و پستی و بلندی سنگ و ۱۲ دست باقی جهت صیقل ، برداشتن خط و خش و نیز براق کردن سنگ کف می باشد . 

این نوع روش سابزنی در سطوح بتن ، موزاییک ، گرانیت ، انواع سنگ مرمر و اپوکسی و … قابل انجام است .

ساب زن در اصفهان با تجربه ای بالغ بر ۱۰ سال در زیمنه کف ساب مراکز خرید ، مدرسه ، ساختمان اداری ، کارخانه ، سوله ، آپارتمان های مسکونی و … مستقر است تا تمامی پروژه های مشتریان را به صورت ایده آل و درجه یک اجرا کند .

ساب زنی در اصفهان

منظور از سابزنی در اصفهان ، سابیدن سنگ با لقمه سنگ ها ، پد و سگمنت و یا ابزار متخلف تا رسیدن به سطح شیشه ای مانند است . 

از این رو به کفسابی ، سابزنی سنگ نیز گفته میشود ، درواق صیقل و براقیت طبیعی و ماندگار به دست نمی آید جز با ساب زدن های پی در پی و طی مراحل مختلف و با فاصله نمره بندی مناسب .

نماشویی در اصفهان

نماشویی در اصفهان به صورت دوره ای در فصول مختلف لازم است تا انجام شود و این زمان بندی بسته به جایگاه ساختمان و درجه اهمیت آن و نیز جنس نمای ساختمان ، برای مثال ساختمام های کانپوزیت هر ۶ ماه یک بار نیاز به شستشوی نما در اصفهان دارند و ساختمان های بانمای سنگی معمولا هر یک سال نیاز به نما شویی با واترجت و سندبلاست دارند و یا نمای شیشه ای معمولا هر سه ماه نیاز به ابر و طی دارد.

از این رو اکیپ نماشویی تهران شامل ۵ نماگار با بیمه حوادث در استان اصفهان آماده ارائه خدمات به صورت تمام وقت ، حتی روزهای تعطیل می باشند .

جهت سفارش کفسابی در اصفهان و شستشوی نما در مناطق اصفهان با ۰۹۱۲۶۳۵۸۷۲۱ تماس بگیرید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

۶۴۶ ۰۶ ۰۶ ۰۹۱۲ تماس