تخفیف ویژه!! تماس با آقای بهاری

646 06 06 0912

کفسابی خشک و ساب خشکه ، کفسابی مرطوب سنگ

کفسابی خشک ، ساب خشک

کفسابی سنگ برای برداشتن پستی و بلندی و یا لکه برداری با استفاده از دو روش ساب مرطوب و ساب خشک قابل انجام است .

در این مقاله به توضیح ساب مرطوب برای کار پرداخت سنگ می پردازیم، در روش مرطوب شرایط ساب نزدیک به حالت ایده آل کارخانه تولید سنگ می باشد ، بنابراین کیفیت کار بیشتر خواهد بود .

گاها به دلایل مختلف از جمله تماس سطح با برق یا مواد چوبی و دیگر محدودیت ها لازم است تا برای کفسابی سنگ از روش مرطوب استفاده کرد .

کفسابی خشک و ساب خشکه ، کفسابی مرطوب سنگ
کفسابی خشک و ساب خشک بتن

اینجاست که باید از روش خشک کفسابی سنگ استفاده کرد، روش خشکه ساب بیشتر برای بتن ، موزائیک کاربرد دارد ، به ویژه در جایی که قرار است کفپوش اپوکسی اجرا شود یا ضروری است که سطح کف مرطوب نشود و رطوب به داخل کفپوش نفوذ نکند .

کفسابی مرطوب سنگ

به حالتی که کار ساب زنی و پرداخت سنگ با استفاده از دستگاه کفسابی با منبع آب انجام شده و حین کار و چرخش صفحه ساب با آب باشد ، کفسابی مرطوب سنگ گفنه می شود .

در ابعاد کوچک تر حین انجام ساب سنگ با هر چرخش صفحه و لقمه ها مقداری از سنگ تراشیده شده و پودر سنگ ایجاد می شود ، در این لحظه اگر آب کافی به زیر لقمه برسد با چرخش دوباره لقمه کفسابی ضایعات برداشته شده به کنار زده می شود و در اصل کار کفسابی سنگ به کیفیت ایده آل خود نزدیک می شود ، باید توجه داشته باشیم که رسیدن به کیفیت آینه ای سنگ بدون سنگسابی با آب به دست نمی آید .

کفسابی خشکه

خشکه ساب به حالتی گفته می شود که کار کفسابی سنگ بدون آب و کاملا خشکه اجرا می شود در این مورد ضایعات سنگ و یا بتن که در اثر چرخش صفحه ساب ایجاد می شود به اطراف رانده شده و به این صورت سطح در چرخش های بعدی ساب بیشتری را می پذیرد در این روش حتمن باید ضایعات در هر مرحله به طور کامل جمع شده و برای مرحله بعدی کفسابی خشکه آماده شود .

ساب خشکه و کفسابی خشک
ساب خشکه و کفسابی خشک

کفسابی خشکه بتن قبل از اپوکسی

به دلیل نفوذ پذیری بالای سطوح بتنی و سیمانی بسیار اهمیت دارد که تا حد امکان آب و رطوبت به داخل آن نفوذ نکند تا اجرای اپوکسی و سایر انواع کفپوش ها و پرایمر ها به سرعت برروی بتن امکان پذیر باشد ، شرکت بهاری اقدام به ارائه کفسابی خشکه یا خشکه ساب برای سطوح بتنی و سایر سطوح را با بهترین کیفیت انجام می دهد.

کفسابیته وب‌سایت

‫2 نظر

  • هدایت

    بادستگاه ساب سه فاز میسه رنگ ترافیکی رویاسفالت خشکه از بین ببرد

    9, مارس 2024 در 2:01 ق.ظ
    • بهاری

      سلام و عرض ادب ، بله با الماسه ممکن هست

      9, مارس 2024 در 8:04 ب.ظ

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    ۶۴۶ ۰۶ ۰۶ ۰۹۱۲ کفسابیته