تخفیف ویژه!! تماس با آقای بهاری

646 06 06 0912

کفسابی دانشگاه و سنگسابی مدارس

کفسابی دانشگاه و سنگسابی مدارس

کفسابی دانشگاه به عنوان یکی از واجب ترین کارهای ساختمانی در سازه های دانشگاهی اعم از کلاس ها و راهرو ها و سالن های ورزشی دانشگاه است . که تمامی قسمت های دانشگاه که کفپوش سنگی،موزاییکی ،بتنی ، پارکت و … دارند باید کفسابی شوند .دلیل کف سابی دانشگاه در ابتدا درخشندگی و صیقل سطح مورد نظر است تا از این طریق عمر کفپوش بالا رود.

عکس نمونه کار کفسابی دانشگاه و سنگسابی مدارس
کفسابی دانشگاه – کفسابی مدرسه

کفسابی دانشگاه های تهران 

در تهران دانشگاه های بسیار زیادی وجود دارد که هم از لحاظ بار علمی در رده بسیار بالایی هستند و هم از لحاظ معماری زیبایی دلنشینی دارند .و این زیبایی جز اجرا و رعایت اصول معماری میسر نمی شود یکی از این موارد کفسابی و سنگسابی دانشگاه ها است .تیم ما با قرار دادی که با دانشگاه های ازاد و دولتی دارد اقدام به اجرای کفسابی بیشتر دانشگاه ها کرده است .

کف سابی مدارس و سنگسابی سطوح مختلف

مدارس نیز دارای سطوح بسیاری است که نیاز به سنگسابی دارد تا هم مواد کثیف را جذب نکند و سیاه نشود و هم اینکه صیقل و براقیت مناسب داشته باشد تا محیطی آرامش بخش برای دانش آموزان ایجاد شود . سنگسابی انواع سنگ مدارس با دستگاه کفسابی ایرانی و ایتالیایی موجب می شود تا کف کلاس ها و سالن ها استرلیزه شده و از هر نوع کثیفی و آلودگی خالی شوند . از این رو هر یک یا دوسال یکبار باید کف سابی ایتالیایی در مدارس انجام شود .

جهت کفسابی دانشگاه ها و ساب زنی مدارس با ۰۹۱۲۶۳۵۸۷۲۱ تماس بگیرید .

کفسابیته وب‌سایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

۶۴۶ ۰۶ ۰۶ ۰۹۱۲ کفسابیته